Gå til innhold

Ungene mine fikk dette i påskeegget!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gulrøtter, vannkastanjer, og en neve med nøtter, og de storkoste seg, bare sjekk bildene:http://dentinista.blogspot.com/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra for deg, og så stusselig for ungene da.

Skrevet

Så stusslig!

Husker enda en juletrefest da vi kun fikk rosiner, gulrøtter og noen nøtter i "gotteri-posen". Det var gedigen skuff!!

Skrevet

Tragisk! Litt sukker kan vel en tannlege unne sine barn!

Skrevet

Kødder du? Å herregud, er glad for at ungene mine får oppleve PÅSKE, i motsetning til dine:-)

Skrevet

kjipeste påskeegget noensinne!

Skrevet

For å være ærlig så de ikke spesielt glade ut på bildet da.

Skrevet

Syns de såg en smule skuffet ut jeg. Var liksom ikke den helt store begeistringen å spore i smilene.

Skrevet

Tittet på bloggen din, og syns det var fryktelig masse sjokolade muffins og caffe latter der med tanke på at barna får grønnsaker i påske egget

Men de får kanskje ikke slik til vanlig de da,hehe

Skrevet

Synes heller ikke de så så glade ut

Skrevet

*gomle på mitt eget SNOPEpåskeegg mens jeg ser sjokkert ut*

Skrevet

Kiipinger.. ødelegge påskemorroa på denne måten..

Skrevet

Ett pliktsmil kalles det der, hvertfall sønnen.

Skrevet

Jøss..Var nå ikke det min sønn fikk i sitt..Digert påske-egg med masse snop,samme fikk kjæresten min og :-)

Skrevet

Skjønner dere ikke at dette er bare tull? Det er jo ikke hu som har laget dette innlegget.. Hun har jo faktisk slått på stortromma og gitt ungene sine rosiner, og KJEKS!!!! ;))

Skrevet

De påklistra smila kaller ikke jeg å stor kose seg - huff jeg får helt vondt jeg. Gulerøtter .... bevaremegvel !

Skrevet

Stakkars. En ting er om du er hysterisk redd for sukker, men man erter vel ikke opp ungene og later som de skal få noe godt, for å så bare gi de vanlige grønnsaker som de kan få til middag hver dag vel? Det var totalt unødvendig synes jeg....

Skrevet

Huff, det syns jeg rett og slett var litt slemt gjort mot ungene. :o/

Skrevet

Ja, hva var det egentlig i de eggene da??

Skrevet

Er det nøye hva som er i påske egget bare barna er fornøyde? Mange barn blir faktisk fornøyde med sunne ingridienser også. Det er hva vi rundt gjør det til. Må alle fore de med sukker fordi akkuratt vi andre mener det er beste alternativ? Mine har fått godteri, er ikke hysterisk. Her får de på lørdag og er ikke det spist opp får de også på søndag, kansje mandag. Men som regel blir det kastet til slutt. De fikk i dag et normalt storT egg. De ble fornøyde men det har allerede vært barn her som har kommentert "så små egg, mitt er kjempe stort". Godt vi er forskjellige mener nå jeg bare vi gjør det vi selv mener er best for våre kjære. GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!

Skrevet

Jeg tror jeg dauer av latterkrampe!

Dette er jo bar etull, men VELDIG morsomt!

Skrevet

Må bare le! Skal liksom vi andre "dødelige" bli kjempe imponert nå?? Greit å ikke stappe egget fullt av masse søtsaker, men kunne vel gitt dem noen klistremerker, tegnesaker e.l istedenfor vel???

De er jo små barn!

Skrevet

Jeg går utifra disse bildene du sikter til, HI...og de ser ikke så overlykkelige ut, akkurat. Hehe.. si hva du vil...

Hjelper lite at foreldrene legger opp til at nøtter er noe å glede seg til, når hele verden der ute legger opp til at i påskeegget er det godteri.

Skrevet

Hva ER dette??? Helt plastic fantastic jo;)Tror nesten jeg må lage en egen blogg fra en ekte, rufsete småsprø SJOKOLADE-spisende familie. -Med bustete hår ujålete klær,-ja-rett og slett hippie..hehe

Er det "glættaste"(dialekt:oversettes til "det glatteste") jeg har sett på leeeeenge! Er vel ingen som er sånn i virkeligheten??

Skrevet

Hvorfor ligger oppskriftene der, er det andre også som lager slik mat???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...