Gå til innhold

Førstegangs gravid?


RWM

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Og gratulerer med spira i magen! Tenk så fin julegave vi får i år! Desember kommer til å bli helt fantastisk!:D

 

Jeg er 21 år, kommer fra oslo og er førstegangsfødene! Gleder meg kjempe masse til dette svangerskapet:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen fra Vestfold i slutten av 20 årene som skal ha sin første? Hadde vært gøy og treffes og være litt sammen om ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra vestfold (Andebu), og siden jeg fyller 28 om et par mnd må jeg vel sies og være i slutten av 20 årene :) Er første gangs gravid og har termin 23-25 desember, så er ganske fersk gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Jeg blir mamma for første gang ca 10 desember. På mandag var skatten 12 mm lang og jeg så hjertet vibrere som en sommerfugl. Jeg er så lykkelig!!

 

Jeg er 34 år og bor i Oslo. Jeg gleder meg til å bli kjent med dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min morsome historie:

 

 

Jeg og Samboeren var på lang biltur, Sandefjord-Bergen da jeg ble så utrolig bilsjuk. Men da bilsjukekvalmen begynte varte over tid, nærmet seg en uke skjønte jeg jo igrunn at noe var på ferde, samt uteblitt mens og murringer. Tok en test da jeg kom hjem som lyste postivit. Ikke planlagt, men veldig velkommen :)

 

Tidlig ultralyd viser 9+5, og har termin 1 Desember jeg vil da være 24 år innen det lille magetrollet er ute.

 

Gratulerer til dere alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med graviditeten alle sammen.

 

Jeg er 34 år og førstegangsfødende. Har termin 24 desember. For min del kunne jeg godt valgt en annen dato, men når ting gikk fortere enn forventet gleder jeg meg over det;-) Tror ikke det har gått helt opp for meg enda. Er veldig redd for å miste. Har tatt en test hjemme, og vært hos legen og testet da jeg hadde så utrolige smerter i området rundt den venstre eggstokken. Hun ble veldig redd for svangerskap utenfor livmoren og var klar for å sende meg på haste ul... ble selvfølgelig veldig redd... Men etter en avlagt urinprøve fikk jeg konstantert graviditeten og en kraftig urinveisinfeksjon;-) Noe jeg ikke hadde merket noe til... Så etter 4 dager med pencilin så er jeg på bedringens vei. Men klarer liksom fortsatt ikke helt å glede meg da jeg er redd for hva som kan skje de 12 første ukene... Kanskje jeg er blitt litt paranoid, men vet ikke hvordan jeg skal klare for det første forstå dette...og for det andre regne med at det går bra...?? Har hatt litt blødnninger også, noe de sier er vanlig, men klarer ikke helt å roe meg...:-( Andre som har hatt blødninger??

Bekymret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også førstegangs:) 30 år, bosatt i vest. Vi har termin 4 desember, og gleder oss voldsomt:) Vi går tydeligvis litt "mot strømmen", har delt de gode nyhetene med familiene våre og de nærmeste vennene. Vi tenker at det er best for oss å ha støtte rundt oss OM noe skulle gå galt, hvilket jeg ikke orker å stresse med, husk at det går bra for de aller aller fleste:) Det er det jeg har klamret meg til disse ukene ihvertfall. Har selvsagt også "mørke" stunder hvor jeg er bekymret, da hiver jeg på meg joggesko og går en lang tur med god musikk i øret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Så moro å se at det er så mange av oss, følte meg litt alene når jeg fikk svasret på testen for kjæresten min er litt sånn at han ikke vil fortelle noe før de tre første mnd har gått, hans egen søster fortale alle det og aborterte en uke senere så han er litt forsiktig med sånt. Han er veldig glad for at vi endelig skal få vårt første barn og det er jeg også. Og snart 23 år og bor i oslo, enn så lenge.

 

Vi bestemte oss for å kaste pillene 27 desemer 2009 og min termin dato i følge kalkulatorne på nett er 29 desember 2010.

 

Jeg har også hatt disse stikkingene i underlivet og litt sånn mens lignende smerter, heldigvis sluppet unna kvalmen hittil, men er derimot potte tett i det ene neseboret. Om det er hormonene eller årstiden er jeg ikke sikker på. hehe.

 

Moro som sagt å se at vi er så mange!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!

 

Og gratulerer så mye med graviditetene deres.

Men har ett lite spm, er det noen andre her som har slitt med blødninger? jeg har hatt det men de sa på sykehuset at alt er bra... Begynner å tvile litt. Var på UL forrige tirsdag og fikk se vidunderet og hjertet slo som bare det..

Om noen har noen tanker å dele med meg så send gjerne PM.

 

I følge terminkalkulatoren har jeg termin den 19 des. noen andre som har det?

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...