Jordbærpiken Skrevet 3. april 2010 Forfatter #26 Skrevet 3. april 2010 Tusen takk! Anonym 15:33 (?) - Send meg en pm, om du vil. ) Hyggelig at noen tilbyr seg, altså!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #27 Skrevet 3. april 2010 Lykke til! Jeg må si at jeg blir forbannet og trist på dine vegne.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #28 Skrevet 4. april 2010 Hei! Ble veldig berørt av din historie. Tøft å være så alene og så ung med omsorg for barn. Selv jobber jeg i barneverntjenesten. Du har ingen ting å frykte fra barneverntjenesten, barna dine blir ikke utsatt for gjentagende grov og alvorlig omsorgssvikt. De fleste familier vi jobber med tar selv kontakt fordi de har behov for hjelp og støtte, det er i hovedsak dette arbeidet til barneverntjenesten går ut på. Det er en styrke å be om hjelp når man trenger det. Barneverntjenesten kan iverksette gode hjelpetiltak, og i ditt tilfelle kunne et besøkshjem vært ypperlig. Har selv i verksatt flere besøkshjem for barn av alenemammaer, og opplever at besøksfamilien gjerne blir en støtte både til barnet så vel som til mor. Nå ser jeg at også noen her inne vil hjelpe deg, og det er jo helt supert. Ta imot den hjelpen du kan få Ikke vær redd for å be om hjelp! Masse gode klemmer og lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå