Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg såg opptil fleire på Sandvika storsenter då eg var på besøk i dei trakter i begynnelsen av månaden. Har aldri sett onepiece live andre plassar.

Bærumskusina mi på 18 har ein, men ho påstår at ho ikkje går i den offentleg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kanskje du har bommet på forumet hvis du forventer meninger om viktige og store ting i alt av tråder ;)

Skrevet

Det har du rett i. Jeg skulle bare ønske det vanlige kjerringsnakket tilhørte en utdøende generasjon, det er så dib standard å ha "sterke" meninger om NADA. Også skal alle kaklekjerringer forenes over dette mølet! Hva synes du om? - tråder, får meg til å synes synd på menneskeheten.

Gjest sug lut
Skrevet

Hvorfor i himmelens navn skulle man bruke dette til forum for det som er vesentlig? Eneste grunn til det måtte jo være at man hadde null som var vesentlig i resten av livet sitt. Dette er friminutt. Like it or lump it.

Skrevet

Sorry, men er dritlei kjerringsnakk, og savner mine mannlige venner. For meg er en krangel en krangel, her inne er det bare en stor sammensevergelse av "jeg liker ikke det... er det flere som ikke liker det...la oss kjøre sammen i sauekjerringmentalitetens vogn"

Dette skulle ikke hett kranglesider, det skulle hett; "satte kjerringer med fordommer, og siltte rumpebukser"

Gjest sug lut
Skrevet

Men hva faan gjør du og andre (Misantropkjerringa, Bærkorga) her når det eneste dere dipper innom for er å si at dere er høyt heva over det nivået som er her nå og alt var mye bedre før? Jeg har da faan ikke noe ansvar for å underholde deg eller andre nepehuer som ikke forstår at er man misfornøyd finner man på noe annet.

Skrevet

(pøh, du er egentlig bare snurt fordi jeg ikke synes noe om ditt nye påske-antrekk)

Skrevet

ok da! Jeg synes også onepiss er noe dritt, få være med dere; jeg er ensom og trenger venner. Sug lut, du vet like godt som meg at vi to ville hatt det hysterisk over en flaske whiskey

Skrevet

Hvis du henger på dib pga du er ute etter dype og meningsfulle diskusjoner, vil jeg bare si lykke til med det.

Skrevet

Dere kommer til å få se mange sånne når russen kommer frem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...