Gjest Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 I går så jeg noe jeg absolutt helst skulle sluppet å se: Et lyst levende kvinnemenneske kledd i onepiece på shopping med venninner. Og nei, hun virket ikke tilbakestående, ruset eller noe sånt. Verden står ikke til påske når folk føler at de kan vise seg fram i det latterlige antrekket.
TurboMaria Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Hihi.. Jeg har enda til gode å se voksne mennesker i en slik. heldigvis. men jeg har sett tenåringsgutter i det. Flere samtidig. I gule og lyseblå drakter.. Sikkert godt å gå i altså, men de ser jo unektelig ut som store babyer.
Gjest Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Det var det. Hun var nok rundt 20, i hvert fall etter venninnene hennes i mer vanlige klær å dømme. Det ser jo latterlig ut, som om en diger baby har stukket av fra mammaen sin.
TurboMaria Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 det reklameres da for at det er daffe-klær. Man daffer da ikke på shopping. da shopper man! Og hvis hun virkelig var på shopping, altså klær, så må det da være innmari tungvindt å prøve klær?
Gjest Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 He he, ikke sant? Joda, hun gikk og kikket på klær sammen med venninner og jeg så henne tusle bort til prøverommet med en to-tre plagg. Hvem vet, kanskje hun virkelig var på rømmen og trengte nye klær
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 jeg syns de er kule jeg. alltid hatt lyst til å se ut som en krysning av seigmann og teletubi
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. mars 2010 #8 Skrevet 31. mars 2010 skumle? på hvordan måte er de skummle?
Gjest Skrevet 31. mars 2010 #9 Skrevet 31. mars 2010 Krysning av seigmann og teletubbie er en god beskrivelse. Onepiece er absolutt tingen for deg ::
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. mars 2010 #10 Skrevet 31. mars 2010 ja, jeg er overbevist om at jeg ville vært hot i en sånn drakt
Gjest Skrevet 31. mars 2010 #11 Skrevet 31. mars 2010 Da vet du hva du skal ønske deg til bursdagen din i hvert fall ....
Gjest sug lut Skrevet 31. mars 2010 #12 Skrevet 31. mars 2010 Jeg tror ikke du klarer å unngå å være hot om du så satte en rosin i navlen og gikk rundt som julekake, lammekjøttet. Men en sånn drakt er så avgjort de unges privilegium, jeg som har kropp som er nøyaktig tilpasset en onepiece (hadde ikke blitt loose fit akkurat) hadde faktisk sett ut som en fare for omgivelsene.
Gjest Skrevet 31. mars 2010 #13 Skrevet 31. mars 2010 Milde måne, der fikk jeg bilder i hodet jeg også skulle vært foruten, jeg håper virkelig ikke trenden sprer seg til de "godt voksne".
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. mars 2010 #14 Skrevet 31. mars 2010 jeg gleder meg bare til "bestemor" med blåpermantent dukker opp med en sånn drakt...hihihi tenk så morsomt om denne trenden tar helt av
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 31. mars 2010 #15 Skrevet 31. mars 2010 Haha, om jeg hadde sett gamle damer i dette antrekket hadde jeg helt sikkert ringt til nærmeste gamlehjem og spurt om de savner noen av de eldre der.. Håper bare mamma oppdager de dressene der. Hun kan finne på å gå ut i velour joggedresser, så hadde sikkert vært troende til å gå rundt i en onepice om de var behagelige nok.
blond Skrevet 31. mars 2010 #16 Skrevet 31. mars 2010 en tjueåring er en stor baby som har stukket av fra mammaen sin!
Gjest Skrevet 31. mars 2010 #17 Skrevet 31. mars 2010 He he, jeg kommer sikkert til å synes det når mine egne "babyer" er tjueåringer
OsloMor Skrevet 31. mars 2010 #18 Skrevet 31. mars 2010 Hvorfor er dette den eneste stedet jeg har sett og hørt om One piece? Bortsett fra et litt tvilsomt familiemedlem som kringkastet på FB at hun hadde gått til anskaffelse av en. Dette er ikke et Oslo-fenomen, det bare vet jeg. Lukter distriktsmote lang vei; One piece er nye Crocks
Xempel Skrevet 31. mars 2010 #19 Skrevet 31. mars 2010 Jeg på min side mistenker ikke oslofolk generelt for å ha bedre smak enn nasjonen forøvrig, et faktum som understrekes av det faktum av jeg kjenner to hovedstadsboere med det ovenfornevnte plagg. Selv ville jeg bare under tvil blitt sett død i en.
Gjest Skrevet 31. mars 2010 #20 Skrevet 31. mars 2010 Ja noe så forferdelig! Tenk å gå rundt i onepiece! Er det steike faens mulig, HAALLOO, vi lever i 2010, onepiece lissom! Disse mødrene skulle ikke hatt lov å få lov å føde egne barn. Ikke de som går i crocs heller eller ugg eller levis eller bruker ....åh faen også traume på meg og Ahh
Gjest Skrevet 31. mars 2010 #21 Skrevet 31. mars 2010 Det er det som gjør det desto verre. Dette var i Oslo av alle steder! Ikke langt ute på bygda en plass, nei.
TurboMaria Skrevet 31. mars 2010 #22 Skrevet 31. mars 2010 Eneste plassen jeg har sett Onepiece er i Asker/Bærum. Så for meg er det en sossegreie...
Gjest Skrevet 31. mars 2010 #23 Skrevet 31. mars 2010 Jo, søstra mi bor i Bærum og jeg har hørt henne klage på fenomenet men trodde jeg var trygg her på verste østkant, ha ha.
Aliena Skrevet 31. mars 2010 #25 Skrevet 31. mars 2010 Måtte rett og slett google onepiece, da jeg aldri har sett en. Når ble det in å se ut som Rødhette? (Hva er tingen med den enorme hetta?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå