Gå til innhold

Bruker du bind eller tampong? og alderen din.. :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bind, stort sett. Med mindre jeg skal ha på kjole eller andre ting hvor trusekanten syns, da må jeg ha tampong. Ulempen med tampong er at de alltid lekker, tror jeg blør for lite rett og slett. Jeg er 24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo også en spørreundersøkelse..

Jeg er 32 og liker ikke bind. Bruker stort sett tampong. Har spiral og blør himla lite.

Før i verden når jeg var ung likte jeg ikke tampong, men brukte kun bind.. litt motsatt av andre unge tror jeg...

Skrevet

27 år, bruker kun bind. Har alltid gjort det. Har prøvd tampong, men syns det er ubehageligt og ekkelt å stikke noe oppi der, i tillegg får jeg fort soppinfeksjon, og det blir ikke bedre ved tampongbruk hos meg hvertfall!

Skrevet

Bind.

Har spiral, men blør like mye som før.

35 år.

Skrevet

Brukte bare bind fram til jeg var 25, etter det bare tampong. Nå er jeg 45. Var det noe sånt du regnet med du ville få høre?

Skrevet

Kun tampong, også om natten. Er 33 år.

Dvs, har ikke hatt mensen på noen år da, hatt to tette svangerskap og har nå hormonspiral.

Skrevet

er 24...alltid brukt tampong.. men går på cerazette nå,så lite mensen her i gården for tida.

Skrevet

24 og bruker bare bind nå. Syntes det er ubehagelig med tampong.

Skrevet

OBS til deg som bruker tampong om natten. Du kan bli forgiftet av blodet som godgjør seg bakterier over natten:/ Man skal ikke bruke tampong i mer enn 3 maks 4 timer. Hvis du har en liten rift eller bakteriene klarer og komme seg inn i blodomløpet kan du bli alvorlig syk, og i verste fall dø :(

Skrevet

Bruker litt hips om happ(altså begge deler).. Alt etter hva som er praktisk.. Jeg er 31

Skrevet

Er 24, bruker ikke bind eller tamponger nå lenger, trenger kun truseinnlegg pga hormonspiral. Men før jeg fikk den brukte jeg kun tamponger.

Skrevet

Jeg er 24 og bruker kun papir jeg. Blør såpass lite og syns det lukter så vondt av bind med blod i.

Tampong liker jeg ikke

Skrevet

jeg er 24, bruker tampong på dagen og tøybind om natten=)

Skrevet

Er 26 år, og bruker ALDRI bind!

Det er det ekleste jeg kan tenke meg. Kjenne at mensblodet gnir opptil privaten, og ser det hver gang en går på do... ÆSJ ! For meg er det like ekkelt som tanken på å ha sex under menstruasjonen. Kvalmt...

Skrevet

Brukte kun bind i mine yngre dager. Syntes da at tampong var ekkelt!

Nå bruker jeg begge deler.

2-3 første dagene med mens bruker jeg tampong (gul Tampax) og Libresse (rosa pakke med vinger). Skifter tampong hver 2-3. time.

De neste 2-3 dagene bruker jeg kun tampong. Mensen varer omtrent 5-6 dager. Jeg bruker KUN bind om natten (Libresse Goodnight, den tynne varianten med vinger). Viktig å ha en pause om natten fra tampongbruk!

Jeg synes nå at bruk av tampong gjør at jeg blir fortere ferdig med mensen, jeg føler meg renere rett og slett.

Jeg bruker ikke Always bindene, de er rett og slett ubrukelige. O.B. liker jeg heller ikke, må ha tampong med applikator.

Jeg er 34 år :-) var svaret mitt utfyllende nok for deg? ;-)

Skrevet

Kun bind. Hater tamponger. 34 år.

Skrevet

Taker ikke bind, jeg føler at de lekker hele tiden.. Er 26 år, har vel brukt OB de siste 10 årene :)

Skrevet

Begge deler. Mest tampong, da jeg reagerer og begynner å klø av plastbind! Brukt endel saba, men de sklir jo litt rundt.. ;) Er det flere som gjør det? Tror jeg har en form for eksem der, som reagerer ved fukt... Har også fått sånn mensenkopp, men strever litt når den skal tas ut..

Er 29 år! :)

Skrevet

Tampong, har aldri brukt bind. Er 36.

Skrevet

26år, og bruker kun tampong. Bind er ekkelt!

Skrevet

Kun tampong, blør mye på dagtid men blør ikke natterstid så da bruker jeg ikke noe.

Syns bind er ekkelt.

Skrevet

Tl 21.35

Trodde virkelig ikke folk gikk rundt og trodde på sånt tull lenger. Det er HELT TRYGT å bruke tampong om natten! Dette må være no mora di lærte hos helsesøster da hun var ung. Rimelig utdatert...

Skrevet

Bruker tamponger om dagen og bind om natten :o)

Skrevet

19 år og bruker tamponger.

Har litt lyst å gå over til sånn "mensbeger" da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...