Gå til innhold

Bruker du bind eller tampong? og alderen din.. :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes det er morsomt å se sammenhengen om hva som er mest vanlig i de forskjellige aldersgruppene.. :-)

selv er jeg 20 år, og bruker tampong ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tampong, er snart 37.

Skrevet

34 og bruker tampong

Skrevet

Tampong og bind. 19 år..

Jeg ler.

Skrevet

20år og bruker bind. Blør ikke nok til å bruke tampong.

Skrevet

33 år og bruker bind. Har alltid brukt bind, hater tamponger.

Skrevet

Litt om hverandre, men etter at jeg satte inn hormonspiral blør jeg for lite til å bruke tampong. Uansett aldri tampong om natten.

Er 41.

Skrevet

Bruker kun rosa Libresse-bind, har fullstendig angst for tamponger...

Er 30 år :)

Skrevet

som regel altid brukt tampong. helt fram til jeg satt inn spiral og så prøvde tampong for første gang med spiral og ble drit dårlig og kasta opp, masse magekramper.

men tror ikke d hadde noe sammenheng med tempongen egentlig.. men fikk litt tampong angst..

så brukt bind siden da, ca 22-23 år da. nå 25. brukt tampong en gang.

Skrevet

29 år, bind og tamponger:)

Skrevet

Aldri hælt tanken på å stappe noe oppi dåsa når jeg har mensen.Mensen skal ut,ikke forbli der oppe.Så her har jeg i alle år brukt bind,aldri tampong.Jeg er 31 :-)

Skrevet

Fra 13 - 19 brukte jeg tampong. Nå har jeg hatt to mensen siden fødsel og har brukt bind, bare brukt en-to tamponger.

Skrevet

17;54 igje. Haha, Jeg er 20

Skrevet

brukte tampong, men etter fødseln så har jeg fåt satt inn spiral, så lite med mens:-) holder med et truseinlegg;) er 20 år.

Skrevet

Det sier seg jo selv at bind er best for kroppen - blodet skal jo ut, ikke ligge og "råtne" langt oppi skjeden. Grøss!

Skrevet

Jeg tåler ikke tamponger, har ømfintlig hud på hele kroppen (atopiker) og ekstra følsomme slimhinner tydeligvis. Bruker jeg tampong blir jeg sår og vond, får soppinfeksjoner og har smerter og ubehag (uansett type og størrelse).

Men etter å ha født nå siste gangen har jeg ikke hatt noe valg, må bruke tampong første to dagene fordi jeg blør så mye. Bruker aller største tampongen på markedet i tillegg til det største nattbindet (samtidig), og har likevel opplevd lekkasjer i løpet av to timer. Må opp flere ganger om natta for å skifte "bleie", det regelrett renner blod :(

Jeg er 35 år.

Skrevet

Igen av delene.

Bruker mooncup og tøybind ved verste mens.

Hater plastikkbind og tamponger.

Skrevet

22 år, og bruker bind og tamponger om en annen. Avhenger av situasjon og humør.

Men foretrekker helst tampong. Føler meg freshere og ikke så skitten, som jeg føler når jeg har bind. Så bruker tamponger helst på dagtid, og hvis jeg skal ut blant folk.

Det verste er å være nydusjet, føle seg ren og så ta på bind. Føles ut som jeg sitter midt opp i eget blod og at det hele bare ligger og "godgjører" seg.

Men om natten bruker jeg bare bind.

Skrevet

Tampong og bind samtidig. Så mye blør jeg. :(

34 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...