Gå til innhold

synes dere at deres barn er verdens vakreste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er jeg kompromissløs - begge mine barn er selvsagt verdens peneste i mine øyne :))

Skrevet

Mitt barn er den vakreste, i mine øyne :) Ser likevel at det er andre pene babyer.

Skrevet

Jeg synes ikke at mine barn er verdens vakreste. De er jo søt. Men tenker aldri på dem som finere eller bedre enn noen andre.

Skrevet

Jeg kan jo se at andre barn er pene/vakre, men jeg har fremdeles ikke sett et eneste barn som er vakrere enn mitt.

Skrevet

Selv om jeg har sett penere barn sånn utseende messig ( vet det høres dumt ut fopr en mor å si, men mange barn er "modell-pene)), så er mine likevel de vakreste for den personligheten, sjarmen, smilene og for at de er den de er, og at de er MINE!!

Elsker dem over alt på jord, og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem:):) De lyser opp hverdagen og får meg til å le hver dag:)

DE er de skjønneste ungene i verden, DET er de og det syns jeg er viktigere.

Skrevet

Nei jeg syns ikke det. De er søte og vakre altså, og de har jo verdens beste personlighet ;-) Men jeg kan ikke si at jeg aldri har sett et vakrere barn. Men jeg kan si at jeg tror jeg aldri har sett vakrere barn enn mitt tantebarn. Heeeeeelt nydelig gutt. Og merker at det er en gjengs oppfatning når vi er ute på noe i lag med dem. Han får så enormt med oppmerksomhet at dere vil ikke tro det :-)

Skrevet

Storebror var virkelig verdens nydeligste baby, og jeg sa ofte til mannen min at det måtte jo alle andre se også? At han var jo finere enn andre babyer?

Satt og bladde i noen album her for noen dager siden, og hjelpes for en rar liten skapning han var :-D Så litt ut som syvende far i huset, haha!

Heldigvis har han vokst seg til å bli verdens nydeligste 2åring, og nå er det lillebror som er bare sååå mye nydeligere enn alle andre babyer...

Jeg innser at alle andre sikkert syns det om sine babyer altså, men mener bestemt at han er virkelig vakker :)

Skrevet

Jeg synes jeg har et vakkert barn og et vakkert tantebarn. Og jeg har ikke sett vakrere, faktisk. Lurer på hvor hun kommer i fra. Både faren og meg er sånn helt middels. Lurte seg inn noen henrivende gener der tror jeg.

Skrevet

Er du helt middels Tøysetipp? Nå er du morsom! Vakker er det du er, og datteren din ER nydelig =)

Skrevet

Ja, han _er_ verdens vakreste,fineste og beste. <3

Skrevet

Jeg har sett mange fine babyer, men ingen så nydelig som min ❤ :-)

Skrevet

Helt ærlig synes jeg min baby er spesielt vakker og penere enn de fleste andre babyer. De største blå øynene med mørke laange vipper, den nydeligste munnen og perfekt hode og ansiktsfasong. Alle kommenterer ( hann- og hukjønn) at han er spesielt pen, leverpostei gutt osv... Ser jo andre pene babyer, men ingen over!

Skrevet

Takk for komplimentet, snuppa. Og ditto. Pen mor og sjeldent søt datter:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...