Gå til innhold

synes dere at deres barn er verdens vakreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller er det slik at selvom dere elsker barnet så synes dere at andre barn kan være penere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen baby som er penere enn min.. Men det er fordi han er så mørk og markert, med laaaange øyevipper og mørkebrune øyne *smelter*

Hehe.. Neida, finnes flere babyer som er like fine. Alle babyer har jo sin egen sjarm.

Skrevet

i mine øyne er de selvfølgelig utrolig vakre, og jeg ville ikke forandret noe på utseendet dems. Men jeg har sett penere og vakrere barn ja.

Skrevet

jeg synes også og har bestandig syntes at min jente er verdens vakreste! Synes de fleste unger er søte, men synes aldri noen er så nydelige som min egen jente.

Skrevet

Alle barn er verdens vakreste! inkl mitt:)

Skrevet

mener du at alle barn er verdens vakreste for deg? Eller for sine egne foreldre?

Litt rar tråd, ble inspirert av noe jeg leste et sted. Bare lurer på om det er slik at vi mødre/foreldre synes at barna våre er verdens vakreste fordi de er våre og vi elsker dem, altså uavhengig av hvordan de ser ut. Eller om det er slik at vi elsker dem akkurat som de er og synes de er skjønne, men også har evnen til å se at det finnes andre barn som er penere, sånn billedlig sett. Tenker da ikke på sjarm, godhet og slikt.

Skrevet

Beklager folkens!!

Jeg har nok fått de vakreste barna i verden.,.;-)

"Det finnes bare et barn i verden som kan kalles verdens vakreste. Og alle mammaer har det"

Skrevet

Jeg ser jo at andre barn er penere, sånn objektivt sett, men for meg er de absolutt vakrest.

Skrevet

Ja det synes jeg.:o)

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Har sett penere nyfødte=). Men hun blir nok bedre med årene, sånn som mor si! Mohahah.

Skrevet

De fleste babyer har sin sjarm, men du verdens så fin min er :) aller aller fineste piraten i heleste verden!

Skrevet

Jeg har verdens vakreste 1-åring og 5 (snart 6)-åring.

Jeg har verdens vakreste tantebarn.

Jeg har verdens vakreste fadderbarn.

Sånn heeeelt objektivt sett;)

"Å sånn går nu dagan"

Skrevet

Ja, våre to små er de skjønneste, søteste, herligste, nydeligste barn i hele verden - jeg kan si med hånden på hjertet at jeg aldri har sett vakrere barn, og det finnes neppe heller;-)

Skrevet

Såklart er min gutt verdens vakreste, det sier seg selv!

Men er da andre barn som også kan være vakre! Selvom de aldri klarer å slå min herlige gutt =)

Skrevet

ja, det synes jeg. men ei venninne fikk nettopp en sønn, å jeg synes han var søtere som nyfødt enn min datter:-)

Skrevet

Ja, jeg synes datteren min er utrolig nydelig med brune øyne, laaaange øyenvipper og et utrolig søtt ansikt.

Ser jo ofte andre barn som er nydelige, men i mine øyne er datteren min vakrest av dem alle ;-)

Skrevet

Ja, datteren min er det vakreste barnet jeg har sett ♥

Allerede fra hun var nyfødt har hun vært det. Jeg synes ofte nyfødte ikke er så fine, men datteren min var helt perfekt fra dag 1 - helt objektivt sett såklart (",)

Så klart er det andre vakre barn også, men ingen er så fine som min ♥♥

Skrevet

Signerer lengter daler ned i skjul.

Skrevet

Mitt barn er selvfølgelig verdens vakreste.

Hadde vært rart om jeg hadde syntes noe annet.

Alle barn er vakre, men mitt barn er vakrest :)

Skrevet

For meg er mine de skjønneste, uansett :-) Bor vel ei myrsnipe i de fleste av oss...

Skrevet

Kvar synest best om sine barn

Det var ein gong ein skyttar som var ute i skogen; så møtte han myrsnipa.

"Kjære vene, skyt ikkje barna mine!" sa myrsnipa.

"Kva er det for nokon som er barna dine då?" spurde skyttaren.

"Dei vakraste barn som i skogen går, er mine!" svara snipa.

"Eg får vel ikkje skyte dei då," sa skyttaren.

Men då han kom tilbake, hadde han i handa eit heilt knippe myrsniper som han hadde skote.

"Au, også! Korfor skaut du barna mine likevel då!" sa snipa.

"Var det barna dine dette?" spurde skyttaren - "Eg skaut dei styggaste eg fann, eg."

"Å ja!" svara snipa, "Veit du ikkje at kvar synest best om sine barn?"

Skrevet

Klart det finnes noen som er penere å se på;) Men i mine øyne er de jo "verdens vakreste" uansett!

Skrevet

Synes??? jeg HAR verdens vakreste jente;);)

Skrevet

De er de herligste og nydeligste skapningene jeg veit om, og utrolig vakre! Men de er nok ikke de vakreste i verden, men det er jaggu ikke langt unna!

Men de herligste barna, for meg i hvertfall! :)

Utrolig at vi faktisk har skapt de, blir ganske stolt over den tanken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...