Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #26 Skrevet 29. mars 2010 barnet trenger ikke vite om venninna mi..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #28 Skrevet 29. mars 2010 fordi om man er bifil. så kan man ikke velge mellom alle menn og alle kvinner da.. det er noe karasteistisk (skrives kanskje ikke sånn) ved persjonen man faller for.. (ikke hi)
Gjest eelis+kian Skrevet 29. mars 2010 #29 Skrevet 29. mars 2010 Hæ! Jeg er hetero, skal ikke jeg da kunne ha sex med andre menn mens jeg er i et forhold? Ærlig talt, jeg tror du har misforstått denne forholdsgreia, jeg. Du er veldig kravstor, og ikke så lite umoden.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #30 Skrevet 29. mars 2010 gjør deg bare mer og mer patetisk i mine øyne.. Pleier å gi forståelse for andre bifile/homofile, men du er jo helt umulig! Om han sier han trenger tid på seg, så får du holde ei venninne vedsiden av, hvorfor oppfører du deg som om han er skurken?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #31 Skrevet 29. mars 2010 Du viser ikke bare at du ikke er klar for ett voksent forhold men du viser også at du ikke er klar for en foreldrerolle. IKKE vurder å få unger nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå