Gå til innhold

jeg som er kravstor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bifil, vist dette i mange år, er nå 21 (blir 22)

ble sammen med en for over 1 år tilbake, har det kjempe fint sammen, vi prater på muligheten for unger, så er her inne som en "forbredelse"

saken er den.. Han vet jeg er bifil, og sa at det var noe han kunne leve med.. Men den siste tiden har jeg savnet intimiteten fra ei jente, det føles litt unormalt å ikke ha en jente der lissom.. Tok dette opp med han, fortalte at det ikke hadde noe med han å gjøre, etter forklaring på at jeg føler det samme som han når han ser jenter han synes er pene, så sa han at han forstår jeg da savner ei jente..

Men han setter full nekt for å dele meg med noen, sier han ikke er klar for den delen.. Føler meg så ulykkerlig og fortvilet!

Hvordan kan et forhold vare om han ikke kan la meg, en skjelden gang, følge savnet? Har ei venninne i samme situasjon, begge mennene våre vet at vi to har hatt et "intimt vennskap" når vi har vært sammen med andre førut.. Vi føler oss titrukket av hverandre, men ikke i den forstand at vi føler for å være sammen bare vi to...

Lurer på om det finnes noen håp for at han vil kunne godta denne siden av meg? Eller om jeg må være i et forhold, hvor savnet etter samme kjønn vil være der i evig tid?

Det å skulle forlate han er ikke akurat et alternativ for meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du er kravstor.

Da må du i så fall gi han retten til å ha et annet forhold med en annen jente i tillegg til deg. Er du klar for den biten?

Skrevet

Om jeg skjønner deg rett så ønsker du hans tillatelse til å være utro / ha sex med noen andre?

Om det er tilfelle så synes jeg du er litt kravstor. Du burde iallfall respektere at han ønsker å leve i et monogamt forhold. Og kan du ikke respektere og leve etter det så får du heller bryte ut av forholdet.

Skrevet

Det er liksom slik det er å være i et forhold. Det å være bifil gir deg ikke rett til å være utro, så ja, jeg syns du er kravstor.

Skrevet

så du mener at siden du er bifil så må han dele deg med noen? Du kan ikke leve i et monogamt forhold?

Tror kanskje du skal bli litt mer voksen og skjerpe deg før du vurderer å få barn. Hva faen skal ungen tenke om mor da? " jeg har en mamma... nei forresten noen ganger 2 mammaer, men bare en pappa"

Skrevet

Ja du er kravstor!

Skrevet

Ja, du er kravstor. Signerer førstemann her, du må isåfall være villig til å dele kjæresten din med ei annen jente. Synes ikke saken din er noe bedre selv om det "bare" er ei jente han må dele deg med.

Skrevet

Det er vel ikke så mange som har lyst til å dele partneren sin med noen andre. Skjønner mannen din!

Skrevet

Er bifil selv jeg. Lever godt sammen med samboeren min. Klart jeg savner en jentebarm av og til, jenter har noe helt spesielt å gi, men går ikke å forlanger åpent forhold av den grunn! Og å få barn midt i dette! Er du dum eller?

Min samboer har godtatt et "flørte vennskap" jeg hadde før jeg ble sammen med han, men om det går lengre enn lett flørt, så mister jeg han.. Vil heller sitte med savnet, enn å miste det jeg har skapt meg!

Skrevet

Utroskap er utroskap uansett, så syns han har full rett til å ikke ville dele deg. Og iogmed at du er bifil så er det jo store sjanser for at det oppstår følelser mellom deg og en evt jente, kontra om du "bare" hadde vært biseksuell.

Ville det vært uproblematisk for deg dersom han hadde et forhold til en annen mann?

Skrevet

Jeg synes du er kravstor ja. De færreste av oss synes det er i orden om ektefellen eller samboeren vår har et seksuelt forhold til noen andre. Hva ville du føle om samboeren din ville ha et forhold til sin X? Jeg ville i hvertfal ikke likt det. Du må nok velge som de fleste av oss. Forskjellen er bare at du har flere å velge mellom.

Skrevet

Han viste jeg trengte begge deler før vi ble sammen.

Skrevet

han har ikke sagt han ikke vil det.. han sier han bare ikke er helt klar for det enda.. han viste hvordan det var før vi ble sammen, og sa at når han føte seg trygg nok på oss, så kunne han godta det..

Skrevet

har ikke flere å velge mellom.. er kun to

Skrevet

Så, jeg er dum bare fordi jeg ønsker å være mor? Bare fordi du klarer å komme over savnet.. betyr ikke det at alle gjør det.

Skrevet

kan nok leve med at han kunne trenge ei annen også..

Skrevet

vil ikke kalle det utroskap om han tillater meg det.

Skrevet

Mine ex har jo også egenskaper som min mann ikke har, som jeg kan savne, noen av disse egenskapene er jo av ren seksuell karakter. Synes du da at jeg har rett til å ha sex med denne exen?

Skrevet

Nei, kalte deg dum, fordi du vil sette en unge inn i en så utrygg tilværelse.. Oi, en mor og en far, nei vent, to mødre og en far!

På tide å sette alt ønske om barn på vent til du vet hva du vil.

Skrevet

Jeg syns du høres både kravstor og egoistisk ut. Du evner jo ikke å se saken fra din samboers side!

Du skriver tilogmed her at han vil la deg gjøre det når HAN ER KLAR!

Hva maser du om nå da? Du burde bare være ydmyk!

Å få barn under slike omstendigheter (når du på forhånd vet at du ikke vil klare å holde deg bare til faren til barnet) så er det egoistisk å.

Skrevet

om samboer tillater det, så, ja..

Skrevet

Ja, jeg synest du er kravstor.

Regner med at du ikke godtar at han er utro mot deg? Isåfall, så burde du ikke forvente at du får være utro heller - uansett kjønn.

Skrevet

Ja, det er du som er kravstor.

Jeg er gift med en akademiker med 10 tommeltotter. Noen ganger savner jeg en håndtverker.

Har du forståelse for min situasjon? Burde jeg få ha meg med snekkeren et par ganger i året eller så?

Skrevet

Du velger mellom alle menn og alle kvinner, jeg velger bare mellom alle menn. Selvfølgelig har du flere å velge i.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt at du legger det ut til åpen diskusjon her, som et spørsmål, når du forsvarer det med nebb og klør. Du har gjort deg opp en mening, og den er tydligvis at du ikke er kravstor, at dette er noe du burde ha rett til, så hvorfor er du interresert i å høre på hva vi mener om saken?

Det at han har sagt at han godttar at du er bifil vil ikke si det samme som at han godtar at du er utro.

Utroskap er utroskap uansett, du får ingen fribilett selv om du er bifil. Noen godtar utroskap, andre ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...