Gå til innhold

Har du en Puppe Mann i hus? - Ønsker mange svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke en sånn, men er en skikkelig Pikke Dame. Sitter å klår på mannens pikk hele tia. Klarer nesten ikke holde henda vekke når vi er blant andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som svarer spydig i denne tråden, hva er vits ? Gi faen i å svare da vel hvis de har skrivefeil eller at emne ikke passer deg/dere.

Så til tema, min mann er også sånn. Samme forteller veninnene mine om sine menn. Hun ene har heller ikke pupper så hun savner den kosen. Jeg personlig synes at det av og til kan bli litt mye. Men da gir jeg beskjed så lar han være. Syns det er kos at han setter pris på meg :)

Skrevet

De spydige svarene her er faktisk ganske morsomme..se litt humor i det da, haha.

"Tatt fra mors bryst for tidlig"...osv..KAN jo ha rot i virkeligheten også?

At mannen din skal holde på puppen hele tiden er ikke normalt. Tror jeg hadde blitt sprø hvis mannenmin skulle tafse på meg hele tiden.

Skrevet

Jeg har en mann som dette, og det er ingen problemer fra hans barndom iallefall :)

Men han er ufattelig glad i både meg og puppene mine, og ser derfor sitt snitt til å tafse så ofte han kan :) Når jeg lager mat, når vi ser tv, når vi legger oss, når jeg pusser tenner osv.

Har satt noen grenser, men syns i all hovedsak at det er veldig koselig :) Det betyr jo bare at han liker meg og kroppen min :)

Skrevet

Jeg hadde klikka om mannen min var slik... herlighet at dere holder ut!

Skrevet

Min er som Anonym 22:44 sin.

Min har heller ingen issues med mammaen sin. Han liker bare store pupper og koser seg riktig når han får holde på de.

Det gjør meg ingenting, er bare koselig.

Skrevet

Jeg syns det hørtes koselig ut jeg, du får jo stadig bekreftelese på at han digger kroppen din, jeg hadde ikke hatt noe i mot det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...