Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Hei. Min mann elsker pupper! Han liker å holde på den ene når vi sitter i sofaen og ser på tv å slapper av. Når vi legger oss så holder han ene armen rundt meg og har den ene puppen i sin hule hånd. Han er jo ærlig og sier han elsker pupper og føler seg trygg ved å gjøre det. Beroligende for han. Han sier mange menn er som dette. Jeg har mine tvil. Har ikke noe i mot det, men kan bli litt mye imellom. Så.. Er dette så normalt som han sier eller er det bare noe han sier for å få lov ?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Unormalt vet jeg ikke, men kanskje litt sært? Jeg har aldri vært borti dette. Vel har de likt pupper, men ikke holdt de i hånda når vi sitter og ser tv... Men, alle er forskjellige. Spennende å se om du får mange svar her!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Jeg skal ikke si at dette ER unormalt,men hørest ikke helt normalt ut i mine ører iallefall. Kjøp ham en av de der "avspenningsballene" så kan han ha den i hånden istedenfor og la deg få litt fred. Hørest ut som det er mer psykisk enn fysiske behov ute å går her..
Aliena Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Hehe, det var jo spesielt. Siden jeg er hetero liker jeg peniser, men sitter ikke å holder på samboerns penis mens vi ser på senkveld.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 har n mage mann jeg.. elsker å kjæle med magen min.. ligge oppå den etc.. (iker da hee kroppen, men trekker til stadighet mot magen..)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 Her er det nok HI som er puppemannen som håper på å få noen beskrivelser av "puppetafsing" å fantasere til. Nøyaktig samme innlegg lå her også for noen uker siden.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 Er det en mulighet for at han ble tatt fra mors bryst for tidlig?
Mortilbarn Skrevet 29. mars 2010 #9 Skrevet 29. mars 2010 Jepp, det har jeg! Han eeeelsker puppene, og tar på de så ofte han kan (og gidder). Men akkurat nå holder han på magen når vi skal sove
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #12 Skrevet 29. mars 2010 Faktisk så hadde jeg en x som var ekstrem gald i pupper, men om han holdt den ene i hånden mens vi så på tv, tja...Jo faktisk så var det en som likte veldig godt å holde den ene i hånden. Så han er ikke alene om puppegalskap.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #13 Skrevet 29. mars 2010 Hehehehehehe, heldigvis får jeg ha puppene i fred sånn når vi titter på tv og den slags andre ikke-seksuelle aktiviteter. Hadde følt at det var plagsomt sånn som du beskriver.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #14 Skrevet 29. mars 2010 hehe, artig innlegg. Min samboer er også som din HI. Men han får aldri nok så jeg går ofte lei. Han føler seg også trygg med å holde på puppen; sier han da. Kanskje en unnskyldning for å få holde. Men han syntes iallfall er det er kjempe kos å få holde. Så lenge jeg takler det så kan han kose seg så mye han vil. Så det er nok ikke unormalt.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #15 Skrevet 29. mars 2010 Nei, min mann er ikke spesielt opptatt av pupper. Han synes de er fine selvfølgelig, og kjæler gjerne med dem når vi har sex, men ikke mer enn det. Har aldri opplevd at han tar meg på puppene sånn helt uten videre, da stryker han meg heller på ryggen eller på rompa..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. mars 2010 #16 Skrevet 29. mars 2010 Blir den til en sommerfugl eller en møll?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #17 Skrevet 29. mars 2010 Samboen er en typisk "puppe mann".. liker å holde den ene når vi sitter i soffaen, om vi er med venner, så er det mer diskrett da.. når vi legger oss for kvelden, så liker han å ta på de, veie de i hendene sine, nermest gransker hver lille del av dem.. Og når vi skal sove, så legger han gjerne en hånd på det ene brystet mitt, så tror egentlig det fins en del av dem :-) mitt andre "puppe mann" forhold.. null stress.. er bare å si i fra når det blir for mye for deg..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #18 Skrevet 29. mars 2010 Mannen min er også sånn, er bare at jeg har ikke pupper Han forteller ofte om han og xen sin, da var han som din samboer/mann HI. Jeg føler meg ofte ikke tilstrekkelig pga dette, men han visste jo at jeg ikke hadde særlig store pupper. Men han savner den tiden.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #19 Skrevet 29. mars 2010 Er det så jævla vanskelig å skrive puppemann i ett ord??
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #20 Skrevet 29. mars 2010 Jeg får angst av sånne. Var sammen med en sånn puppegal fyr. Jeg hadde mest lyst til å brekke arma hans da den kom snikende under genseren. Kleint med sånn febrilsk kosing..
Ugl@ Skrevet 29. mars 2010 #21 Skrevet 29. mars 2010 Mannen min setter jo pris på puppene mine og vil jo kjærtegne dem under sex, men hadde han holdt på slik din gjør så hadde jeg klikket tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #22 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har også en puppemann i hus, gjør meg ikke noe. Selv har jeg kronisk hånda mi på innsiden av låret hans. Så da er vel jeg lårdama. Eller Lår Dama.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #23 Skrevet 29. mars 2010 jeg har ikke en puppemann. skulle ønske han var litt mer det faktisk
Hopptetussa90 Skrevet 29. mars 2010 #24 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har en puppemann.Kan ikke gå forbi, eller sitte/ligge ved siden av meg uten at han må kjenne og klemme på dem.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #25 Skrevet 29. mars 2010 ja, vet mange som er sånn. Både gubben min og sambo til mamma(bare når de er hjemme alene) Og flere menn til venninner, vi har snakket omm det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå