Gå til innhold

Hva hadde dere gjort? (Full samboer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde latt ham sove rusen av seg, og så hadde jeg lest leksa for ham når han våkna.

Har selv opplevd at min egen mann har blitt svært overstadig berusa en gang, heldigvis var barna hos besteforeldrene, jeg hadde drukket litt jeg også, men vqar tilnærmet edru i forhold til ham. Min tisset ikke på vegger, men han hadde spydd over halve huset, jeg måtte vaske hus midt på natta, kunne ikke la det være til han var edru nok til å ta det. Men han skjemtes såpass at han ikke har drukket seg full en eneste gang i etterkant, kan ta seg et par drinker, men ikke mer. Flere år siden dette skjedde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg prata med den skyldige, og jeg tok det helt med ro. Har tenkt masse på hva jeg skal si til han. Og jeg forklarte at jeg syns det var en uhyggelig opplevelse, og at det var dårlig av han å bli så full at han faktisk er i stand til å pisse på soverommet... Han ville jo aldri gjort noe sånt i edru tilstand. Så jeg fant ut at det var unødvendig med kjeft.

Han ble veldig satt ut, og skjønte ikke hvordan han kunne gjøre det. Men som han også sa, hadde han gjort noe slemt mot meg, da hadde han ikke klart å leve med seg selv, men han var jo bare dum og full og mente jo ikke noe vondt. Han skulle selvfølgelig vaske soverommet, og enda litt til for å gjøre opp for seg.. Hehe.

Han burde være glad han ikke stod opp tidligere, for DA hadde han fått så det holdt!

Skrevet

Stolt av deg jeg... det er mange 20 åringer som hadde latt dette gå upåaktet henn og bare vasket etter mannen.

nei,la ham svi-bøyd over vaskebøtta.

Skrevet

Jeg er kanskje litt sær, men jeg hadde nok blitt fly forbanna iallefall. Her i huset for han ikke komme hjem beruset sålenge vesla er hjemme. At han tar seg noen øl er greit, men kommer han hit full - så får han dra seg ut igjen. Ingen får være full i samme hus som min datter, enkelt og greit.

Nå regner jeg med at han har kommet til seg selv igjen, så det er nok litt seint. Men siden han allerede var hjemme, hadde jeg tatt med meg ungen ut en tur - og håpet på at mannen hadde kommet litt til seg selv når du kom hjem igjen. Da hadde jeg sagt at det er greit DENNE gangen, men at jeg ikke hadde godtatt det flere ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...