Gå til innhold

Vektøkning?


KineMarie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gått opp 4,5 kg jeg:/ Lurer litt på hvor mange kilo det blir til slutt, fordi at ja jeg er litt opptatt av vekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei =) har gått opp 5 kg æ. men har voldsomt stor mage så tru d meste ligg der.. (trøste sæ sjøl) =) he he.. har dåkk stor mager nå da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i løpet av de 3 siste ukene har den plutselig komt voldsomt. Så jeg ligger faktisk helt øverst på det grønne området på symfysemålene. Jeg tenkte i grunn at siden jeg var så liten og tynn kom jeg sikkert til å ligge under den røde streken på symfysemål, men den gang ei;) Vel, vel tenker at det ligger på magen jeg også, men ser nok at kanskje lårene/rumpen har fått litt mer form;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligg i overkant æ å.. ,men synes egentli d e deili at d virkeli vises at man e gravid. folk tør å spør om æ e d no.. =) men må vel pass på vekta så den ikke goes crazy !!! men deili å itj bry sæ så alt for my om ka man spise =) ska jo kos sæ litt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Eg er i veke 27 no og har lagt på meg ca 2 kilo, men er fortsatt kvalm heile dagen og natta så eg ete lite. Godt dette er tredje og siste ungen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lagt på meg 4-5 kilo. Begynne å merke at det bekymrer meg mer og mer, siden jeg har 15 uker igjen......... Første ungen. Får ta det som det kommer...... Så lenge ungen har det bra ;) Og prøver å spise sunnere og sunnere. MEN Ikke lett!!! :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over en kg bare, er ikke det litt vel lite? da kan dere jo knapt ha fått en mage som synes, eller? Selv er jeg ganske tynn i utgangspunktet og har kun lagt på meg på magen, men har nok gått opp ca.5 kg til nå. Med andre ord så er det mye?? Siden det kun er magen som har blitt større så bekymrer jeg meg ikke for vekten.

Er i uke 24.. Tydelig at det er store forskjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 25, og har fått stor mage de siste ukene. Men da tar vel babyen det jeg har til overs fra før kanskje? Jeg reagerer på at det er lite, gikk litt ned i starten da jeg var kvalm og kastet opp mye. Kanskje det er derfor?

 

Regner uansett med at kiloene kommer til å rase på nå fremover.

 

Men jo, selv om jeg bare har gått opp 1,3 kilo så har jeg stor mage..

 

 

:-/ Ja alt er forskjellig, de forrige svangerskapene la jeg på meg mye mer i starten.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 25, og har fått stor mage de siste ukene. Men da tar vel babyen det jeg har til overs fra før kanskje? Jeg reagerer på at det er lite, gikk litt ned i starten da jeg var kvalm og kastet opp mye. Kanskje det er derfor?

 

Regner uansett med at kiloene kommer til å rase på nå fremover.

 

Men jo, selv om jeg bare har gått opp 1,3 kilo så har jeg stor mage..

 

 

:-/ Ja alt er forskjellig, de forrige svangerskapene la jeg på meg mye mer i starten.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner på uke 26 i dag og 4kg opp. Samme som 85Anonym så har de kommet de siste 3-4 ukene alt sammen. Håper ikke det har tenkt å fortsette i dette tempoet;) Har ikke noe behov for å legge på meg 15kg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er -3 kg enda...er 25 uker imorgen, men JM sa det var ingen bekymring så lenge Jenta vokser og magen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk ned 5kg og for 6uker siden begynnte jeg og legge på meg..

er nå 26+1 og lagt på meg 5kg fra normal vekta (men 7kg ca fra de jeg gikk ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 24 og har gått opp over 8kilo(!). Symfysemål er helt på gj.snittet.. drikker mye vann og spiser relativt sundt, men jeg gikk opp nesten 20 kilo i forrige svangerskap også.. den gang var jeg nede i samme vekta som ved starten av svangerskapet fire dager etter fødselen, så jeg er ikke så opphengt i vektøkningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp to kilo fra startvekt, men jeg gikk ned 5 kg i begynnelsen. Så gikk opp 7kg siste to-tre månedene. Litt bekymring der nå, klarer ikke holde meg sunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 kg her også. Men la på meg 20 kg forrige gang også og fikk en stor unge på over 4 kg så regner med at det blir samme greia denne gangen. Trener 3 ganger i uken styrke og kondisjon og spiser relativt sundt. Er heller ikke stor i utgangspunktet så er ikke veeldig bekymret.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngstemann var 4480 da han ble født, så jeg tipper han her blir stor han også. Har fremdeles bare gått opp 1,3, men regner med at kiloene raser på nå fremover. Er i uke 25 nå, og symfysemålet er helt på topp på den grønne linjen..

 

Tipper det at jeg har lagt på meg lite til nå har med å gjøre at han har vokst på det jeg har hatt til overs til nå. Det er jo godt.

 

Vi får prøve å ikke legge på oss en halvkilo i uken,så går det nok bra :)

 

Fint å høre hvordan vektøkning dere har, er redd det er noe galt siden jeg har lagt på meg så lite, men legen min sier det er helt normalt, og siden jeg har såpass stor mage så har jeg lagt på meg nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 27 og gått opp 3kg fra normalvekt før graviditet, gikk litt ned i begynnelsen. Magen er mye stor, men tydeligvis det eneste som er stort. Bekymre meg ikke for vekt, men jeg spiser sundt og bra:)

Forrig gang kom ikke kiloene før på slutten da la jeg på meg 2kg i uken, men gikk ned dobbel av pålagt vekt etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to tidligere svangerskap med total vektøkning hver gang på 25 kg. Rett av på nr. 1... ikke helt borte etter nr. 2, og nå er jeg godt på vei opp i vekt med nr. 3. Det blir hard trening så fort jeg kan etter denne fødselen. Må bare si at vi som skal ha i juli kan få mye vann i kroppen, dersom det blir varm sommer. Men vannet blir fort borte etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 25 og har gått opp 8 kilo til nå (!!), har vært ganske bekymra for at det skulle forsette i same tempo, men den siste måneden har det retta seg ut, så eg håper det ikkje blir så alt for mange kilo til. Er framleis normalvektig, så er ikkje så alt for bekymra ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 24, og har gått opp ca 10 (!!!) kilo! Hvor skal dette ende, sier jeg bare... Det tok ganske lang tid før jeg la på meg noe i det hele tatt, og så, poff! Det skal sies at jeg ikke akkurat har spytta i godteskåla, ei heller på middagstallerkenen, så dette er nok min egen skyld... Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg er i uke 25, og magen vokser. men jeg har gått ned 9kg siden jeg ble gravid, ikke har jeg vært noe kvalm og spiser gjør jeg. men vekta gpr ned og ikke opp. var på ultralyd, og ungen vokser som den skal og det er jo bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er forskjellig, jeg var tynn fra før og gikk ned i begynnelsen selv om jeg ikke spydde så mye. Hadde dårlig matlyst. Var litt bekymra. Nå er jeg i uke 23 og har gått opp rundt 3 kilo de siste ukene. Er fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 26 og har gått opp ca 4 kilo.

Gikk opp 18 kilo forrige svangerskap,så kiloene kommer vel snart :) Er liten og tynn i utgangspunktet,så bør jo legge på meg litt da ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...