Gå til innhold

Flere enn meg som har EKSTREMT gjerrige venner???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en sånn.... Men desverre gidda jeg ikke mer...

Var en gang hun spurte om vi skulle finne på noe, og jeg sa jeg skulle en tur til byen. Hun spurte om hun fikk være med. Joda, greit det. Vi kan jo møtes om en halvtime?

Nja, da lurte hun på om jeg kunne hente henne da. Joda, kan jo sikkert det.. 10 min opp til henne+ 20 min til byen fra henne igjen...

Var i byen, gjorde det jeg skulle. Tok ca en halvtime.

Men hun skulle bare hit og dit og over alt, og vi var i byen i flere timer!

Da vi skulle hjem spurte hun om hun fikk sitte på.. Da sa jeg at jeg skulle hente ungen i bhg. Joda, men det gikk bra..

Jaha, så hun ble nå med ned til der vi parkerte. (P-hus)

Pakka inn biletten, 78 kr!!!!!!!

Og hun tilbudte seg ikke å betale litt engang?!?! Da hadde jeg vært i byen i mange timer på HENNES ærender, måtte hente henne OG kjøre henne hjem igjen....

Jaja, godt vi er forskjellige sier jeg bare! Hun har ved flere anledninger utnyttet meg fordi jeg har lappen+ bil. Det hadde ikke de....

Piss meg i øret liksom.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ei venninne som lett utnyttet det at jeg hadde bil og lappen. Og jeg var arbeidsløs i noen mnd.. Jeg kjørte rundt på henne hele tiden. Til slutt ville hun en tur til Sverige da, og handle billig. Jeg hadde ingen penger, sa rett ut at hvis vi skulle det fikk hun betale bensinen (spesielt siden hun skrøyt av hvor mye hun nettopp hadde fått lønn og ikke hadde noe å bruke det på). Og da vi var i Sverige og mora ringte, så var hun skikkelig spydig og bare "Herregud, jeg måtte jo betale bensin da!?" En annen gang var det skikkelig LATTERLIG at hun måtte betale bittelitt i bensinpenger da jeg kjørte henne og kjæresten hjem til han som tok et par timer en vei, det som egentlig skulle være en tur med meg og ho.

Skrevet

Mye rart her altså! Men vil si en ting til deg 12:26, at noen velger vann til maten til lunsj trenger ikke å bety at en er gjerrig..jeg gjør det kun fordi jeg liker best å drikke vann og gjør det samme hjemme også. Greier ikke brus osv, føler at tennene mine blir badet i sukker...usj.

Men å ikke kjøpe en kaffe engang, den er drøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...