Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #26 Skrevet 25. mars 2010 Selvfølgelig kan noen leger sende sånt. Enkelte har seg jo med pasienter på kontoret også, ingenting er umulig.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #27 Skrevet 25. mars 2010 Men når det er så åpenlyst og lett å spore som en sms da? Njaaa..
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #28 Skrevet 25. mars 2010 sms er kommet til legen å ja, jeg fikk nettop bekreftelse fra legen min på sms, at blodprøvene jeg tok var helt normale, .. og det pga jeg ikke var inne hos han i det hele tatt.. synes det er helt ok, man kan jo bestille time og via sms, så ikke rart legen kan ta kontakt hvis det er noe heller, men til deg det gjelder.. tror nok du har en beiler i han ja, snakk med han da, hvis han er en ok grei fyr, han er bare menneske da, men kansje uprofesjonelt, men alikevel, hvisjeg ikke hadde hatt noe imot han, så hadde jeg gjort det, og heller gitt beskjed at jeg ikke ønsket slik kontakt, og byr det på problemer er det jo bare å bytte lege... er de tnoen som faktisk tenker på at det er utrolig mange som treffeer sine kjære via jobb etc ? hehe, tror nok jeg hadde dutti a stolen jeg hehe om jeg hadde fått slikt, men så hadde jeg og tatt det som et kompliment, og i det minste hørt på ham før jeg dømte nedenom og hjem... alle kan gjøre feil... og skader det å ta en sjanse egentli?? ( i han sitt sted da, er jo han som gjør det) .... lykke til hehe
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #29 Skrevet 25. mars 2010 Må i så fall være en lege som har veldig lyst til å bli meldt til legetilsynet, og gjerne vil miste lisensen sin.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 25. mars 2010 #30 Skrevet 25. mars 2010 Må jo være tidenes dummeste lege da i så fall. En ting er å ha seg med en pasient på kontoret som du sier. Men å sende en sånn melding til noen som man ikke aner er intresser eller ikke. Han risikerer jo alt. Og i tillegg sørger han for at hun har skriftelig bevis. Dumb dumb dumb.... men, jeg holder fast ved at hi er full av bull;)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #31 Skrevet 26. mars 2010 Jeg tror at legen kan tillate seg mer siden dere har en god og lett tone, men dette trenger ikke å være noe gale. Slik er det for meg også, jobber selv i helsevesenet og er veldig uhøytydelig når jeg er hos legen. Jeg har fått sms fra gyn (hans private) ang prøver har og opplevd at en lege spurte meg om å få se puppene mine da jeg har silikon, han ville se hvordan de så ut etter at de hadde grodd til. Jeg vet at dette ikke er normalt å spørre en pasient om, den var litt drøy, men nå har jeg ikke noe imot at en lege er drøy heller, bare han er flink til det han holder på med. :-) En annen gang ringte fastlegen min og fortalte at han skulle slutte og han ville si ha det til meg. :-) Koselig det, men heller ikke normal praksis. :-) Meldingen som du fikk var ikke direkte da, så det kan hende at han f.eks ønsker å ha deg med i et forskningsprosjekt eller har noen tanker rundt helsen din som han vil ta opp med deg. Hold oss oppdatert om hva som skjer da. :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #32 Skrevet 26. mars 2010 Når jeg tenker meg om så er kanskje setningen "Tenker mye på deg" litt i grenseland da... Det var en spesiell formulering... Hilsen 01:00
HELomvending Skrevet 26. mars 2010 #35 Skrevet 26. mars 2010 Hvorfor skulle hun liksom lyve? Men kjære.. Det MÅ lvære noen analyserende drittkjerringer som Må slenge med dårlig stemning. Kanskje ikke det kunne skjedd dere, men hvorfor skulle det IKKE være sant? Fordi leger liksom er "O STORE UFØLSOMME Dr proff. " de har da følelser som alle andre. Er veeeldig spesielt at han skrev dette når dere ikke har hatt noen samtale som har vært noe "på kanten". Æsj, jeg er gla jeg ikke er deg. Blir det motbydelig så hadde jeg byttet lege. Oppdater oss! (= (=
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #36 Skrevet 26. mars 2010 Du klager nå mer du, helomvending. Bedre å lese om de som stiller spørsmål ved om dette er ekte eller ikke enn gnålet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå