Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Skal til kontroll i morgen kveld(er på privat klinikk). Har vært pasient der i to år cirka. Vi har alltid hatt en god tone, vitser og smiler og jeg har alltid hatt et godt forhold til ham, likevel har jeg vært klar over at det har vært kun på et profesjonelt plan. I dag tikket det akkurat inn en SMS med følgende innhold. 'Hei (mitt navn). Håper du har det bare fint, det er en stund siden jeg sist så ansiktet ditt. Vi har som kjent en avtale i morgen kl. 18, og jeg ser frem til å se deg igjen. Har holdt av en time ekstra, håper vi får snakket ut litt. Tenker mye på deg. (Navnet hans) Jeg måtte gape litt når jeg leste innholdet, han virker jo personlig i meldingen og vi har aldri pratet sammen 'på den måten'.Det er ingentin personlig i mellom oss, i hvert fall har jeg ikke fått inntrykk av dette. Vet virkelig ikke hva han mener med at vi skal snakke ut litt...Jeg vet han er nylig skilt og jeg står oppi en skilsmisse i disse tider men det vet nok ikke han. Han er virkelig kjekk, men jeg er ikke 'sånn' interessert! Noen snille damer som kan analysere litt for meg? Tror dere han vil frem med noe? Takk fra en rastløs sjel:)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Merkelig formulering fra legen :-s Og ikke profesjonelt!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Selvsagt vil han noe! Han har tydelig lagt mer i det enn deg siden han har behov for å snakke ut...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Tror jeg hadde ramla av stolen.. uprofesjonelt da,
Mortilbarn Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 Med mindre du har en alvorlig sykdom (dødelig, mannen er bekymret for deg og har med tiden blitt glad i deg, som medmenneske) så tror jeg han er ute etter å bli bedre kjent med deg, for å si det sånn..
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Helt ufarlig. Jeg har både veileder og tannlege som kan finne på å sende sånt. Ingen av dem mener mer enn det som står der, og ingen av meldingene får det til å røske i livmora mi, siden jeg har en viss dømmekraft.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Han legger helt tydelig mye mer i dette enn deg, ja. Ingen tvil.
Gjest Skrevet 25. mars 2010 #8 Skrevet 25. mars 2010 Samlivsbrudd gir jo folk flest ekstra hodebry og kan fort resultere i helseproblemer. Jeg ville vært optimist og tenkt at jeg har en skikkelig dyktig lege som jobber med å forebygge alvorlige helseproblemer framfor å lappe sammen restene når det virkelig skjærer seg. Hvis han ellers er en normalt oppegående lege legger han neppe an på deg på den måten
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #9 Skrevet 25. mars 2010 hehe kjenner ingen som får så personlige sms fra legen sin. Men så kjenner jeg ingen som får sms av legen sin i det hele tatt da. Er kun telefon samtaler det går i.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #10 Skrevet 25. mars 2010 Jeg vil si det kommer ann på hva timen gjelder. Jeg har ett veldig fint forhold til legen min.
Lemonia Skrevet 25. mars 2010 #11 Skrevet 25. mars 2010 Jeg synes det var på grensen til uprofesjonelt. Hvis du ellers er fornøyd med ham kan du jo se det an litt, men skjer det noe mer ville jeg byttet lege og rapportert det (sammen med denne SMSen).
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #12 Skrevet 25. mars 2010 Ta på deg noe strøkent undertøy, HI. I morgen blir det pulings på deg!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #14 Skrevet 25. mars 2010 Høres ut som om han er interessert i deg ja! Bare lurer, siden du skrev du gikk til privat klinikk. Bor du i Bergen? Det er ikke en viss gynekolog hos Sentrumslegene? Kan visst ikke nevne navn her inne, men har er visst utrolig omsorgsfull med sine pasienter. Populær lege hos mange! Er det ham er du heldig!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #15 Skrevet 25. mars 2010 I alle dager? Utrolig spesielt, og uprofesjonelt av han å blande rollene slik.. Sært å sende en melding, som legen din, med en så personlig formulering og undertone?? Tipper han har funnet ut at du skal skilles, og at han vil ha den ekstra timen til å fiske litt....
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #16 Skrevet 25. mars 2010 Om det er slik at han faktisk er interessert i deg, så bryter han norsk lov. Leger har ikke lov å involvere seg i pasienter, og det vet han!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #17 Skrevet 25. mars 2010 jeg syns du bør legge godviljen til og velge å tro at dette bare var en sms. Du gir ingen info rundt hva timen din gjelder..... kanskje det er litt mer uskyldig enn hva det virker som? (men må si jeg syns det er noe spesiellt skrevet) Selv har jeg fått telefon på kvelden og sms av min fastlege, men det var i en periode da jeg var i en dyp krise og han tok seg tid til å passe godt på meg. Det var utrolig hjelpende og snillt av han.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #18 Skrevet 25. mars 2010 Hm, hadde det ikke stått "tenker mye på deg", så hadde enne meldinga vært helt grei, men her er det noe som ikke stemmer. Jeg får forresten bursdagshilsen fra tannlegen min hvert år. Hehe. Men det får sikkert de "tusen" andre pasientene hans også.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #20 Skrevet 25. mars 2010 Åååå, skulle ønske jeg var deg! Har verdens kjekkeste lege, og møtte han faktisk på byen en gang.. Men har vel neppe kjangs med det "rullebladet" mitt.. *flau*!!
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 25. mars 2010 #23 Skrevet 25. mars 2010 Tror du er full av bull jeg hi.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 25. mars 2010 #24 Skrevet 25. mars 2010 Tror jeg også. Ingen leger som sender sånt.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #25 Skrevet 25. mars 2010 Kan virke som om det er fantasien din du legger ut her, event et utdrag fra en erotisk novelle..... Dette innlegget er selvfølgelig bare tull, og et lite rop om oppmerksomhet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå