Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #26 Skrevet 25. mars 2010 Høres kjempekoselig ut! Så grei du er. Ikke bry deg om surmulerne. Min forlover hadde ikke noe som helst utdrikningslag for meg men dreit meg tilgjengjeld ut under bryllupstalen. Du høres greiere ut!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #27 Skrevet 25. mars 2010 hehehe, hørtes ikke bra ut... vel, tror og håper hun blir glad HI
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #28 Skrevet 26. mars 2010 Hei igjen:) Det er meg med den best før å bryllupsdatoen igjen:) fint du likte den:) utdrikningslag er kjempemorsomt, å d geniale med hele greia er at man ikke er seg selv, går liksom inn i en rolle så det er ikke like ille som om man skulle dumme seg ut med å være seg selv:) jeg hadde det fryktelig morsomt hvertfall:) jeg solgte morgenbrød på en pub på lørdagsformiddag... hehe, salget gikk ikke kjempebra for noen hadde fått morgenbrød, jeg var for sen osv;) (de som ikke skjønner hva morgenbrød er får si ifra så prøver jeg en forklaring;)) Ble kledt ut som en h...med korsett, platåsko, håret til alle kanter, kort skjørt, leopardstrømpebukse og kort pelsjakke... veldig nice:) Film reaksjonen hennes å masse av det andre dere finner på, kjempefint minne å ha og drømme seg tilbake til:) Lykke til hun kommer sikkert til å storkose seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå