Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 jeg skal være forlover til ei venninne av meg, og til lørdagen skal vi ha utdrikningslag!!! hun skal få i både pose og sekk (tull, tøys, kos, mat og fest!!) hun skal kles ut som en påskehare og selge egg på torget hahaha. men hun skal også ha en plakat på seg. må jo prøve å fortelle på en litt morsom måte at hun skal gifte seg. men nå er jeg heeelt tom for ideer, så jeg tregner deses hjelp til å finne på noe artig som kan stå på plakaten hun skal ha på seg!!! håper på MAAAAANGE svar!!!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Vet ikke om det er så artig, men på min sto det: Sorry gutter, det er for sent, hun skal snart gifte seg eller noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 haha, den var jo artig den!! om man ikke har erfaring fra eget/andres utdrikningslag, så kom gjerne med forslag uansett trenger det virkelig!!! HI
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 det kan jeg ikke skrive, hun kan ikke få barn..... HI
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #7 Skrevet 24. mars 2010 Hun har utdrikningslag på lørdag og du planlegger på onsdag? Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #8 Skrevet 24. mars 2010 nei, nei, nei! alt er planlagt!! mangler bare teksten til plakaten HI
libe81 Skrevet 24. mars 2010 #10 Skrevet 24. mars 2010 På mitt utdrikningslag sto det på t skjorta: "best før:dato for giftermål"
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #11 Skrevet 24. mars 2010 hahaha, ja den er bra!!! tusen takk! noen fler??? HI
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #12 Skrevet 24. mars 2010 Hvis dere planlegger et så (barnslig) stunt, bør dere være sikre på at det er et slikt utdrikkingslag hun ønsker. Hadde mine venninner bedt meg om noe slik hadde jeg plent gått derifra! Det er det desidert dummeste og mest harry jeg ser, utdrikkingslag i byen/senteret på en lørdag formiddag..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #13 Skrevet 24. mars 2010 hun er med på det meste hun, så det blir nok ikke noe problem ¨ ser ikke noen forslag til tekst her HI
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #15 Skrevet 25. mars 2010 Folk er forskjellige, 22:40... Så lenge bruden får et utdrikkingslag hun er fornøyd med, så er det vel ikke noe problem for oss andre? Og det var i alle fall ikke et seksuelt tema, som å selge kondomer, kyss eller gå halvnaken...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #16 Skrevet 25. mars 2010 Det var da svært så prippen du var da 22:40.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #17 Skrevet 25. mars 2010 Det er jo litt dumt at dere kler henne ut som et fruktbarhetssymbol og i tillegg får henne til å dele ut egg når hun ikke kan få barn? Lite gjennomtenkt, hun kommer sikkert til å få kommentarer i den retningen... Men dere kan jo skrive: snart er det bare 1 hane i denne kurven, gutter:-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #18 Skrevet 25. mars 2010 Enig med 22:40. Hadde mine venninner utsatt meg for noe så latterlig hadde jeg gått derifra...
Hildemor fra vest Skrevet 25. mars 2010 #19 Skrevet 25. mars 2010 Er det mulig at folk skal krangle på dette innlegget og herregud for en kaklegjeng!!!!!!!!!!!!!!!! ___________________________________________________________ Så artig at du arrangerer utdrikkingslag;-) Jeg ville skrevet: Best for og så bryllupsdatoen;-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #20 Skrevet 25. mars 2010 jeg syntes det å kle seg ut som en harepus helgen før påske ikke akkurat har en sammenheng med fruktbarhet... hun får kommentarer hele tiden om barn. "nå skal dere gifte dere, blir snart baby da", og holder hun min baby ute kommer det" ja, du er vel klar for beby du også kan jeg tenke meg" nei, jeg ser ikke sammenhengen meg graviditet/barn og hare i dette tilfellet... men er glad for flere forslag til tekst HI
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #22 Skrevet 25. mars 2010 Hehe, syntes det hørtes kjempemorsomt ut Hvis noen hadde vært så bitch at de hadde gått fra sitt eget utdrikkningslag som andre hadde brukt tid, penger og krefter for å ordne istand, så kan de likesågodt bare sitte alene og surmule. Snakk om å være frekk. Lykke til på lørdagen da HI
HELomvending Skrevet 25. mars 2010 #23 Skrevet 25. mars 2010 Det blir sikkert kjempe artig! Ideen har jeg hørt noen ganger før, men det spiller jo INGEN rolle. Det er som regel selskapet og stemningen som skaper hele utdrikning partyet! "Byens beste egg er i ferd med å gå ut på dato ! Selges billig!! "
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #24 Skrevet 25. mars 2010 I mitt tilfelle har jeg sagt fra om at hvis noen drar meg gjennom byn utkledd i noe idiotisk for å selge noe, blir jeg kjempesint! Så hvis de alikevel ville gjort det, er det de som er bitcher. Det går an å feire overgangen fra ugift til gift på andre måter enn å dumme seg ut. Jeg forstår at noen synes dette er kjempeartig, og det er flott! Men jeg ville IKKE likt det!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #25 Skrevet 25. mars 2010 nå skal dere høre opplegget! vi skal først hente henne, så spise lusnj. så skal hun kles ut å selge egg (ett egg koster ett kyss. på kinnet!!!) deretter skal hun få full kroppspleie, dette varer i en time. så skal vi spise deilig middag sammen, stelle oss for så å dra på fest! (privatfest!) snakket litt med henne om hva hun ville ha, og hun ville ha litt av alt. ville kose seg, le, bli litt flau, spise og drikke! så hun får det akkurat som hun selv ønsker. men nå var det streng talt ikke det jeg ville ha deres meninger om. selv om jeg er glad for svar. det med egget som går ut på dato var jo bare genialt!!!!! tusen takk! tror faktisk det blir det!!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå