Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex for tida? :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det handler mye om hvordan man føler seg.. Er nå på slutten blitt veldig kosete jeg å, ikke direkte lyst på sex, men kosen resulterer ofte i det. Enig med de som sier man ikke burde gi etter en gang iblant bare for å være grei, partner merker ofte om man ikke er helt "med" under akten.. Kan jo være veldig godt å ligge naken inntil hverandre, massere og stryke på. Vi bruker å ligge mage mot mage og pjuske hverandre på ryggen samtidig. Det skaper en fin nærhet. Og av og til blir man litt lysten på mer.. ;)

Føler med dem som sier at mannen aldri har lyst lengre. Min kjære hadde også slike perioder. Oftest så er det vel psykisk, at de stresser pga babyen, og ikke at de ikke tenner fysisk pga endringer i kroppen. Tror ikke vi skal tenke det hele ihjel, men heller finne andre måter å kose med hverandre på. Klitorisvibrator er en fin ting :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynt å føle meg svakt deprimert...

Ikke at jeg egentlig har så veldig behov for sex, men mannen min vil overhodet ikke, virker det som. Jeg tror han syns jeg er veldig lite tiltrekkende som gravid, og jeg tror egentlig ikke jeg er så ille, om jeg skal være helt ærlig. Selvom jeg føler meg fysisk annerledes enn før, selvfølgelig.

Det at puppene har blitt endel større, og at brystvortene er store og mørkere, tror jeg rett og slett han syns er turn-off.

Jeg er litt lei meg fordi jeg vet at han har en puppemann, og at han egentlig liker store pupper. Får meg til å lure på hva som er så galt med mine nå.

Han sier han syns det er vanskelig å ha sex, med tanke på babyen i magen. Jeg er i uke 29 nå, og tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har hatt sex siden vi ble gravide...

Når jeg leser her at folk har sex to til tre ganger i uken i uke 33, så tenker jeg at dere er heldige!

Skrevet

Men hvis det har vært sånn helt siden dere ble gravide er det vel neppe sånn at han ikke tenner på kroppen din..? Han sier jo at det er med tanke på babyen, så da er det sikkert derfor også. Men skjønner jo at du tar deg nær av det, det gjør jeg også. Lett å tenke at han ikke tenner på meg. Men når du snur på flisa, skulle det ikke ekstremt mye til for at du skulle slutte å tenne på kroppen til mannen din? :) Tror i allefall at dersom mannen min hadde en baby i magen, at jeg ville vært mer bekymret med tanke på ungen enn fordi magen og "brystene" hans var større. Hehe. :)

Skrevet

Du har rett i mye av det der...

Er nok litt nærtagen og for analyserende for tiden:)

Takk for svar.

Skrevet

Jeg tror ikke alderen på oss har så mye å si ang hvor mye sex vi har.

Typen min kjører langtransport og er kun hjemme på helg. Vi brukte som regel å ha "godt å se deg igjen sex" på fredag eller lørdag, og "god tur på jobb sex" på søndagsmorgen. Etter jeg ble gravid ble vi som to kaniner i ca 2 månder, så gikk det ned til det "normale" igjen helt til UL i uke 20+5, da sa has sexlyst mildt sakt takk og farvell. Er nå i uke 36+2 å har hatt sex 4 ganger siden UL. Å da har det vært sex av typen "greit du skal få deg en omgang så jeg får deg blid i noen uker", nå er det 3 uker siden sist og jeg tror ikke det blir noe mere på meg. Her er det ikke jeg som har sviktet men typen.

Tips til de som slitter med magen: Legg dere på siden med mannen bak, får han vanskeligheter med å nå godtnok tak i "hullet" så bøy dere litt frem:) En stilling som fungerte godt for meg i starten av svangerskapet siden jeg slet med smerter i magen hvis jeg strekte meg helt ut. Også en fin kose stilling:)

Skrevet

SEX ja.. Må si at her er vi begge ganske så seksuellt frustrerte. Det er ikke som det var før mage og rompe var i veien og lager en rimelig stor hindring. Vi har no hatt sex i gjennomsnitt annenhver dag igjennom hele svangerskapet frem til nå, men det er mer for å få orgasme. Det letter gjerne på humør og innstilling til veldig mye rart i hverdagen. Og de gangene vi klarer å nyte hverandre litt mer gjør at jeg føler mye mer samhørighet til han. Men det har vært frem til nå.. Han har sagt at det kjennes rart ut oppi der og det har visst blitt verre. Vi hadde sex 2 ganger på dagen sist torsdag og det satte i gang en falsk alarm. Hadde sex enda en gang (tvang) for å sette mer fart på ting, men ikke mer skjedde. Etter det så har han ærlig sagt at nå bekymrer han seg for at sex bare skal sette i gang falske rier og at det egentlig ikke er noe særlig allikevel siden det er så rart der. Jeg forstår han og respekterer det (tok heller en avsugning i går), men det er og skuffende for meg. Liker jo nærkontakten og tilfredstillelsen, men akkurat nå er det jo bare venting som gjelder.. Tydeligvis på alle områder....!!!! Mann og kommende storebror er veldig opptatt av "kommer han ikke snart???" og kroppen min fungerer jo ikke optimalt så her venter vi veldig på at livet skal stabilisere seg og bli vanlig igjen. Gleder meg noe sykt til normalt sexliv igjen!!!!!

Skrevet

Ja merker også at jeg har blitt litt "større" der oppe.. Eller vet ikke helt. Men føles ikke helt samme. Gleder meg vanvittig til å kle meg i sexy undertøy, føle meg fin og bare ta litt av i senga igjen.. :D Det vil vel slette ut all middelmådig svangerskapssex tror jeg ;)

Skrevet

Ja, det er noe annerledes oppi der. Sexy undertøy og ta litt av i sengen høres bare helt fantastisk ut! : )) Vi får håpe det sletter minnet om disse tragiske tider ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...