Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex for tida? :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er et eget sexforum her, men der fins det så mye rart. Føler det blir mer saklig her :)

Synes det begynner å bli litt ubehagelig med misjonærstilling pga magen.. Og føler meg heller ikke så sexy for tida, magen er en turn off for meg, og dermed litt for han også. Er det vanlig at det avtar framover med soveromsaktivitet (er straks i uke 30) eller holder dere på ut svangerskapet? Vil jo ikke at det skal gå så alt for lang tid heller siden vi bør vente 6 uker etter fødsel. Nå skjer det periodevis bare.. Kanskje 2 ganger i uka (i en god periode!) men vi har også hatt opphold på 2 uker.. Ikke lett dette. Synes han har så utrolig dårlig timing også, han vil i de rareste situasjoner. Jeg er også litt hemmet i forhold til at melka har begynt å komme, og jeg ikke føler jeg har kontroll på når det skjer. '

Jaja, det skal vel ikke være enkelt.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer veldig altså,men i gjennomsnitt annenhver-hver tredje dag:) Sexlysten min er ikke akkuratt på topp om dagen,er i uke 33 og føler meg ikke akkuratt sexy for tiden:P men har noen lyse øyeblikk nå og da,og vi hadde faktisk sex to ganger på en dag forrige helg. Men regner med at det blir sjeldnere og sjeldnere fremover nå:)

Skrevet

Vi har sex 2-3 ganger i uka. Altså som normalt. Men det er ikke alltid det blir samleie, for å si det slik. Magen er i veien, jeg får mye kynnere av sæden og noen dager er jeg veldig sår. Så det er nok mer sex fokusert på kun han for tiden :)

Skrevet

Hehe.. ja det var det da:P Vi slet en stund med å bli gravide så det ble ganske intensivt med planlegging av el-periode og pergo og div.. så romantikken uteble endel ganger.. Nå når vi endelig klarte å komme i mål ble det liksom godt med en pause.. Men vi har hatt regelmessig sex.. sånn 2-3 ggr/uke i begynnelsen (etter vi hadde fått pustet ut og ble kvitt stresset ifbm babylaging) nå den siste tiden derimot har det kanskje blitt 1 gang i uken??kaaaaanskje 2?? Jeg er vel den som er mest frempå..hehe, men jeg tror ikke at sambo ikke tenner på meg, men det er vel bare det med en stressende hverdag og den type kos faller litt bort. Vi er flinke til å ligge sammen på sofaen og kose og nusse :D det syns jeg er minst like godt:)

Pga magen blir det sjelden misjonær her (prøvde for kort tid siden men det ble bare rart..for begge) så om det blir no på oss, er det i skje det skjer:)

Føler meg ikke akkurat sexy jeg heller.. puppene er det som får meg til å føle meg stygg:( Magen liker jeg meg med! Men puppa er blitt diiigre og brystvortene er helt mørke og store ;( sukk. Har brystinnlegg (som jeg skulle fjerne i jula, men rakk ikke da jeg ble gravid i sept) og var i utg.punktet stor nok fra før der fremme.. sukk. Og nå er de helt jævlige for å si det sånn. Her blir det uttak av proteser og garantert et løft etterpå:) vil ha rosiner..hehe

Så skje funker helt fint for meg:) da kan jeg gjemme meg litt bort..

Kanskje jeg skal legge inn en aksje i kveld??hihi

Skrevet

ganske så sjelden,kanskje en gang i uka..jeg har ikke noe lyst for tiden,blir tissetrengt,får halsbrann,osv osv.. og e lite bevegelig og føler meg ikke spesielt sexy.. så foretrekker på kvelden i mørket nu,men mannen sovner før meg såe d begrenser seg .... jeg klarer meg fint verre for gubben ! ;) men d går seg til senere,så bekymrer meg ikke .e i ukke 36 nå.

Skrevet

vi har sex 3-4 ganger i uke ca. er 36+2 i dag,

rundt uke 31-33 hadde jeg ikke kjempe sexlyst så da ble det med 1-2 ganger i uka.. Det varierte veldig med sexlysten den perioden..

er iallefall veldig glad for at vi har et sexliv,samboer sier ofte til meg at han syns det er sexy med gravid mage på meg:-)

Skrevet

"Bare" 1-2 ganger i uken i dårlige perioder, ja?

Skjønner jeg er gammel og har vært gift for lenge, ja... :o)

Skrevet

Jøss! Så flinke dere er! Jeg må innrømme at jeg sliter med null sexlyst for tiden, til min manns store frustrasjon...Kan ikke si at jeg føler meg bedre etter å lest hvor aktive folk er her inne:-/ Grunnen til manglende sexlyst er masse liv i magen, stor mage og tung i kroppen, føler meg ikke sexy! Kanskje jeg burde tatt meg i sammen for mannen sin skyld??? Men, på samme tid synes jeg det er dumt å gjøre noe jeg ikke har lyst til heller...Uff! Vanskelig dette her...

Skrevet

Nei her er det ikke mye soveromsaktivitet for tiden. Blir vel ca 1 gang pr uke, ikke noe særlig mer iallefall. Kanskje vi får til mer i påsken når det er ferie og fri....sexlysten min er ikke på topp, selv om det som regel er veldig godt når vi først kommer i gang ;)

Skrevet

Ooops.. Tydelig at vi har "lite" sex i forhold til flertallet her ja! Før jeg ble gravid hadde vi også sex ca 2 ganger i uka.. Synes hverdagen spiser opp sexlysta egentlig. Er som regel veldig trøtte når vi legger oss.. Kanskje man burde speede opp litt her :P

Skrevet

Vi har omtrent aldri sex, og det er han som ikke vil. Det plager meg, men har nå klart å godta det litt, kan jo ikke gå rundt å være sur hver dag for at det ikke blir noe, det er slitsomt. Men det er ingen nærkontakt i det hele tatt, tror han er redd for å ta i meg, for at jeg skal tro at det er en invitasjon til sex. Stakkars mann.... Nå er det 3 uker siden sist :( blir deprimert av å tenke på det egentli.. .

Skrevet

Oj.. Vi har ikke hatt sex på nesten 2 måneder(!!!), og før det var det en måned siden sist... Jeg fikk dritvondt i magen begge gangene, og i begynnelsen av svangerskapet ble jeg så uggen at jeg kastet opp rett etter "akten".. Vi hadde sex hver dag før svangerskapet:((( Føler meg ganske utilstrekkelig:(

Skrevet

Aldri, om en kan si det så strengt da :)

Får infeksjon bare av tanken på å ha sex. Så der skjer det ingenting! :P

Skrevet

Her skjer det ingenting! Mannen er ganske sur ja... men jeg takler ikke tanken på sex... fokuset ligger på melk i puppene og baby ut der han vil inn - turn off!

ikke at skjønner det da... føler meg ganske utilstrekkelig jeg også:-(

37 uker idag...

Vanligvis ca en gang i uka da:-) hadde akkurat begynt å komme igang etter forrige fødsel når jeg ble gravid igjen

Skrevet

Godt å høre at ikke alle er like hypp for tida :D For at jeg skal nyte noe som helst nå må jeg være i stand til å glemme babyen helt og bare gi meg hen. Sier seg selv at en må være klar på forhånd, ikke like mottakelig for spontanitet som før.. Passer i allefall på å ta initiativ hver gang jeg kjenner et snev av lyst, og da er det ikke alltid det passer for han. Men da er det i allefall to som sier nei, ikke bare jeg.. Hehe ;)

Veldig vanlig at menn synes tanken på babyen er turn off. Må jo være skummelt for han å ikke vite hvor mye babyen tåler osv. Så det meste er vel egentlig normalt her vil jeg tro.. :)

Skrevet

Er 38 + 4 nå. og vi har ikke hadd sex de siste 2 månedene. Det trur jeg har er helt ok med. Han har ihvertfall ikke spurt om sex siden da. Jeg begynner å bli ganske stor og jeg trur han forstår at jeg ikke synes det er behagelig å ha sex lenger. og sist gang vi hadde sex gjor det veldig vondt for meg.

Jeg vil ikke ha sex bare for å ha sex, det finnes andre måter å vise at man er glad i hverandre på :)

Skrevet

Er i uke 28. Frem til nå har det vært som normalt. 4 ganger i snitt pr uke kanskje. Tror det kommer til å dabbe av litt nå.. Føler meg ikke like klar lenger, magen er litt i veien, sparkene kjennes under akten etc. Blir vel redsert til 1-2 ganger pr. uke. Vet ikke helt hvordan han reagerer etterhvert heller, men kommer garantert til å la ham jo "slippe til" om han vil selvsagt- selv om det nok ikke blir en højdare for meg.

I all min uendelige godhet. Hehe.

Skrevet

Jeg lurer på en ting, har dere barn fra før av dere som har sex ukentlig og flere ganger i uka?

Vi har kanskje hatt sex fem ganger totalt de siste 33 ukene... Jeg har ikke lyst i det hele tatt, men det har jo han stakkar. Har dårlig samvittighet side vi aldr har sex, men jeg har ikke det spor lyst.

Håper det skal komme seg etter fødselen denne ganga. Har hatt null lyst siden førstemann ble født i aug-08.

Skrevet

Jeg må si dere er flinke.

Jeg sliter med sexlyst, gjorde det også før fødselen:-(

Har 1 barn fra før, og jeg mistet sexlysten etter det. Så i dette svangerskapet (nå i uke 34), så har vi vel hatt sex 2-3 ganger, og det bare for å tilfredstille mannen min, som er utrolig tålmodig. De siste 3 mnd 0.

Jeg har vært gift i 11 år og er 36 år, kanskje det har noe å si.....

Skrevet

wow, mange her som skriver "bare 1-2 ganger i uken"...dere er heldige:) Her i gården er det null sexlyst, og det plager meg. Vil jo gjerne tilfredstille mannen min, men han klager ikke, så det er ikke sånn at han er sur liksom. Men det plager meg uansett.

Vi har hatt sex 2 eller 3 ganger etter jul... Er 32 uker, vanskelig med misjonær...Og dessuten har jeg bekkenløsning, så det er også vondt.

Sist vi hadde sex ble jeg hoven i underlivet, akkuratt som jeg hovna skikkelig opp, flere som har opplevd det? Jeg måtte legge meg ned og ta paracet-så gale var det...

Skrevet

Kanskje en-to ganger i uka, og det er maks..gjerne opphold på uker, for jeg ikke vil. stakkars mannen min er litt frustrert og det merkes godt!

(klager til og med på vondt i pungen nå...)

har LITE lyst på sex, uansett hva og i hvilken stilling.. grøsser og blir sint bare han starter opp:P

så når det først er noe som skjer er meldingen klar: bli ferdig...

koselig ikke sant?:P

men det blir fort sånn! dagene mine går med på å bære en ett åring rundt om kring, når jeg har en time fri så sparker det vilt i magen.. jeg har aldri "tid alene", og så skal han -til de DUMMESTE- tidene ha sex...og da er det snakk om når jeg er trøtt og skal legge meg osv..

Jaja,får satse på at det tar seg opp..men det krever jo litt jobb det også..og er ikke helt innstilt på den jobben akkurat nå

Skrevet

Å, jeg blir så sinnsykt irritert... Jeg syns det er utrolig dårlig gjort av menn med gravide damer å klage fordi de ikke får sex. Ja, jeg skjønner at det er kjipt for dem.. men å gi dama dårlig samvittighet hjelper verken for han, eller for selvtilliten til den vordende mor. Å klage over at det "sprenger på" der nede, har ikke noe for seg, og det er ikke spesielt kult for dama å late som at hun vil ha sex/nyter sex bare for å tilfredstille mannen. Mannen får ta saken i egne hender, bokstavlig talt.... Dersom en mann skulle gå til skrittet å være utro mot sin gravide partner kun for å få tømt seg, er han uansett ikke verdt å beholde. Det er nå min mening.

Skrevet

Tja, vi har vel ikke hatt sex siden før jul, ca 3 1/2 mnd siden. Er i uke 33.

Og det er han som ikke vil, sier han synes det er ubehagelig å tenke på at det er en baby inni magen der ift sexlyst. Og det er egentlig helt greit for meg, har aldri overskudd allikevel.

Før var det vel 1 gang i mnd ca. Vi har en sønn på snart 3 år og har vært sammen i 8 år, så det har blitt litt rutine. Før vi fikk sønnen vår var det jo mye bedre da.

Skrevet

Jeg har aldri vært så lysten på sex som jeg har vært igjennom svangerskapet, og det på tross av at jeg har vært kvalm hele tiden. Er utrolig kosete, mye mer avslappet i kroppen enn jeg noen gang har vært..i tillegg synes jeg det er en fint ting å tenke på samtidig som vi koser med hverandre. Sjeldent det blir en dag uten sex...enten med mannen, eller må jeg ta ansvar selv.

Føler meg langt fra sexy, og gleder meg til å få babyen ut, og magen min tilbake :)

Men er enig med de som ikke vil ha sex bare for å ha sex..det skal nytes av begge to! Men synes man skal være bevisst på det...man får det enda bedre om sexlivet fungerer :)

Skrevet

jeg skal ikke klage på at vi har sex sjelden i allefall:-)

Er rimelig fornøyd med sexlivet vårt jeg:-) 3-4 ganger i uka er flott det tydeligvis og trives godt med det:-)

Tar det selvsagt veldig rolig nå på slutten for får litt kynnere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...