Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #27 Skrevet 24. mars 2010 Syns Starius er mye finere. Men jeg tar imot flere forslag azza!! HI
prebs Skrevet 24. mars 2010 #28 Skrevet 24. mars 2010 Min fetter Marius ble kalt Musse som liten. Marius er fint, forresten :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #29 Skrevet 24. mars 2010 Jeg har en god Marius, og synes ikke det er noe som passer som kallenavn heller. Sier av og til Mariussen min/vår, det er det eneste. Av det ovenfor synes jeg Musse var ganske bra, har ikke hørt det før :-)
Tommage♀♂ Skrevet 24. mars 2010 #30 Skrevet 24. mars 2010 Et kosenavn bør jo komme naturlig, av deg. Eller evt når han begynner og prate om seg selv, da er det lett at han kaller seg Majus. Da er det et godt utgangspunkt til kosenavn. Når du må få fremmede på dib til å få et kosenavn til din sønn blir det ikke så personlig og kosete synes jeg. Kall ham heller noe som ikke har noe med navnet og gjøre da. Klumpen min etc.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #31 Skrevet 24. mars 2010 Min Marius blir kalt for marimus.. ehhm jada.. han er ingen mari og heller ingen mus men er mer et tullenavn enn kosenavn tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå