Gå til innhold

Kosenavn til Marius?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kall ham lillegutt, da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns Starius er mye finere. Men jeg tar imot flere forslag azza!!

 

HI

Skrevet

Min fetter Marius ble kalt Musse som liten.

 

Marius er fint, forresten :-)

Skrevet

Jeg har en god Marius, og synes ikke det er noe som passer som kallenavn heller. Sier av og til Mariussen min/vår, det er det eneste.

 

Av det ovenfor synes jeg Musse var ganske bra, har ikke hørt det før :-)

Skrevet

Et kosenavn bør jo komme naturlig, av deg. Eller evt når han begynner og prate om seg selv, da er det lett at han kaller seg Majus. Da er det et godt utgangspunkt til kosenavn.

 

Når du må få fremmede på dib til å få et kosenavn til din sønn blir det ikke så personlig og kosete synes jeg.

 

Kall ham heller noe som ikke har noe med navnet og gjøre da. Klumpen min etc.

Skrevet

Min Marius blir kalt for marimus.. ehhm jada.. han er ingen mari og heller ingen mus :P men er mer et tullenavn enn kosenavn tror jeg..

Skrevet

Eller kanskje du kan kalle han Balla?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...