Gå til innhold

Kosenavn til Marius?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kommer på noe kosenavn/kallenavn jeg kan bruke til en soom heter Marius? Noe som har noe med navnet å gjøre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lille ius'n til mamman sin.

Skrevet

Av disse forslagene tror jeg at jeg går for Starius, det var koselig. Han er jo lille stjerna mi <3

Takk for svar!

HI

Skrevet

Lille Mariussen min:)

Har en Elias, kaller han for Eliassen min:)

Skrevet

Hvorfor i alle dager heter han Marius hvis det ikke er det du har tenkt å kalle ham?

Skrevet

Ja, eller så kan jeg kanskje si Stariussen min?

Syns det var litt koselig?

HI

Skrevet

Jeg har en Marius som jeg kaller Malius. Da får jeg kjeft av pappa, fordi mal betyr ond på spansk visstnok;)

Skrevet

Musa. Helt klart.

Evt Luremusa.

Skrevet

Kjenner en Marius som alltid har blitt kalt Marus :)

Skrevet

Hvis han heter Marius så ville jeg kalt han Marius..

Skrevet

På hvilken måte er Starrius et joisenavn for Marius? Det blir like dumt som å kalle ungen Lasse for enkelthetsskyld når ungen heter Lars.

Skrevet

Blir helt tullete, høres bare ut som om stakkars Marius har en mor med talefeil hvis hun kaller ham for starriussen min. Føler med ungen...

Skrevet

Kall ham Marius, du, siden det er det han heter. Vil du ha et kosenavn, høres det bedre ut med "gutten min" enn varianter av navnet som høres ut som babyspråk.

Skrevet

Ja, for dette er en blodig seriøs tråd, så hi eier nok ingen sans for humor. I likhet med dere siste her.

Skrevet

Okey, dere trenger ikke komme med tullesvar da!

HI

Skrevet

Jeg synes det hadde vært koselig med ett kosenavn jeg, er det så rart a? Tror lillegutten også vil synes det er koselig :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...