Ugl@ Skrevet 28. mars 2010 #26 Skrevet 28. mars 2010 Jeg tok av meg kiloene ved å spise normalt sunt og øke aktiviteten, og har holdt vekta i ettertid også. Var riktig nok ikke overvektig, hadde 10kg som jeg vill bli kvitt, men tror nok dette kan funke for de fleste som vil ned. Man må enkelt og greit bruke flere kalorier enn man spiser, men samtidig bør man ikke sulte seg heller. Synes det er fornuftig av deg å begynne med heller normal sunn mat med lavere kalori innhold. Kutte på usunt fett og sukker. Legg inn turer med rask gange daglig og 3 treningsøkter i uka på et helsestudio eller eventuelt hjemme. Brenner det i musklene og svetten siler, pulsen øker og pusten brenner litt i lungene så brenner man også kalorier så det holder. Det skal gjøre litt vondt, men ikke for vondt vel og merke.
Anna-10 Skrevet 28. mars 2010 #27 Skrevet 28. mars 2010 Lille Sprelle: Trener du, altså forbrenner du 1000 kalorier hver dag?? Det var voldsomt mye! Hva trener du da?
♥♥ M ♥♥ Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #28 Skrevet 28. mars 2010 Oi jammen mye ja Men hva spiser du ca daglig? Hadde vært artig å sett en dagsmeny med lavkalori
Anna-10 Skrevet 29. mars 2010 #29 Skrevet 29. mars 2010 Dagsmenyen min i dag: Frokost: Grovbrød med appelisinmarmelade(uten sukker), 1 yoghurt (uten sukker)1 eple og 2 kopper kaffe Lunsj: Grovbrød med eggerøre, 1 kopp te Middag: Nudelsuppe m/ svinekjøttdeig, sopp, vårløk,paprika Mellommåltid: Frukt, grønnsaker eller knekkebrød med magert pålegg Kan være jeg spiser mer en dette hvis jeg har trent, men i dag har jeg hviledag:)
♥3nydeligebarn♥ Skrevet 29. mars 2010 #30 Skrevet 29. mars 2010 Jg meldte meg inn i grete roedes vektklubb på nett i jan,førte alt jg spiste veide maten osv. Men synes d blei for mye styr har finni ut at spise sunt å trene er den viktigste endringa Jg spiser stort sett 2 knekkebrød m forskjellig pålegg til frokost,lunsj og kvelds,noen ganger bytter jg ut lunsjen m salat eller omelett.Spiser vanlig middag som resten av familien,men tar gjerne en liten potet og mye grønnsaker isteden (er veldig gla i potet). Jg prøver å trene litt styrke ca 3 ganger i uka (hjemme) ellers går vi endel på ski eller går turer.Har også gått litt på truger og d kan virkelig anbefales for bein og rompe Har gått ned 8,8 kg siden jan og er fornøyd m fremgangen Jg kunne heller ikke gått på noe som jg må unngå masse forskjellige matvarer.Jg har tru på at d eneste som er holdbart er livstilsendring og man kan ikke eksludere mange matvarer resten av livet. Håper du finner noe som passer for deg,lykke til
♥♥ M ♥♥ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #31 Skrevet 29. mars 2010 Så flink du har vært All grunn til å være stolt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå