Carina har to små gull Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #76 Skrevet 1. juni 2010 HVordan går det med dere pier??? HEr er det pause mnd og hopper av i svingen. Får ikke bli gravid denne pp etter anbefaling fra akupunktøren. Egentlig bare greit..er litt deilig å kunne fokusere på andre ting :)Hun mener kroppen min er i ubalanse og trenger en liten puff for å komme inn på rett kjør igjen. Så kanskje om noen mnd bor det en spire i meg.... Drømmer og håper...
puttelutt2011 Skrevet 4. juni 2010 #77 Skrevet 4. juni 2010 Heisann! Har sniklest her inne leeenge, men nå ble det konto for første gang! Sitter på dag 35 med negativ test i hånda, ingen tegn til hverken det ene eller det andre. Pleier å ha ustabil syklus, mellom 28 og 35 dager, men vanligvis 30-32. Litt ekstra surt idag, da en god venninne ringte og fortalte at hun er gravid etter å ha prøvd i 3 mnd. Selv har vi prøvd i 2 år (!!!). Var hos legen for noen uker siden, tester for cøliaki og hormoner. Legen forsikret meg om at evt cøliaki ikke hadde innvirkning på fertilitet, men så ser jeg jo på forbundets sider at det er av de vanligste symptomene på cøliaki. Så jeg er litt glad, for da kan det jo være vi lykkes etter å legge om kostholdet. Men ikke helt fornøyd med legen som tydeligvis ikke har peiling, og heller ikke interesse. Han sa utredning av mannen og så muligens skikkelig utredning av meg kan være aktuelt hvis alt er normalt med han. Problemet er at mannen har legeskrekk, og jeg skulle gjerne prøvd en pergo kur før vi går så langt... Vet ikke helt hva det går ut på da, legen virker så uinteressert at jeg tror jeg vil spørre om henvisning til gynekolog heller. Æsj!! Litt klaging, men 2 år er leeeenge, blendahvite tester er kjipe, og det funker jo for "alle" andre. Vi får holde sammen vi som sliter litt:-) Lykke til til oss alle sammen.
missme Skrevet 5. juni 2010 #78 Skrevet 5. juni 2010 Jeg melder meg inn her, mente jeg hadde gjort det en gang tidligere, men fant meg ikke så da har det vel blitt med tanken Jeg er 34 år og jeg og sambo har vært prøvere i snart 1 år, dvs vi skal i gang med vår 11 pp når TR har reist sin vei. Jeg er tidligere operert for endometriose så vært mye bekymra rundt den biten. Var hos gynekolog i mai og hun kunne ikke se noen grunn til at jeg ikke skulle bli gravid, alt så bra ut, så nå er det sambo som skal til pers og teste svømmerne sine. Har dog belaget meg for videre utredning i august, vi skulle komme tilbake om ikke noe var skjedd innen da. Vi har kanskje ikke prøvd så lenge som mange andre, men jeg føler virkelig at vi har prøvd lenge nok! Synes alle rundt meg blir gravide bare de tenker på det, ganske frustrerende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå