Carina har to små gull Skrevet 10. april 2010 Forfatter #51 Skrevet 10. april 2010 Trivelg at det kommer flere inn hit. Ikke i den forstand da, skulle ønske alle dere kunne vandre videre. Har blitt litt optimist de siste dagene. Er jo flere her inne som har blitt gravide denne uka og har prøvd ei stund så det blir nok ¨å klaffe for oss alle snart. Jeg er skarve 1 dpo idag. Hadde positiv el test igår morges og negtiv til kvelds. Fikk lagt inn aksjer på torsdagskveld og da lå jeg med spermen til jeg våkan igår morges. Fikk ikke lagt inn akskjer igår. Men ga det en ekstra sprut i morges. Jaja... Her deler man alt. Håper så det klaffer denne pp, men jeg har mine tvil. Men om ikke så lenge det blir det vår tur og det gjelder alle sammen her inne Hvor i syklus er dere nå da?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. april 2010 #52 Skrevet 11. april 2010 Da var jeg på syklusdag 7, tanta er bortreist og endeliiig kan vi ha oss igjen! Hehe. Føles som å være nybegynner igjen. Skufler innpå med bidronninggeleen og venter el-tester i posten. Tempen ligger på normalen, så.. Har endelig sluttet å stresse.. Når sjansen røk for 2010 baby, så var det helt greit. Nå kan det egentlig bare vente. Hehe. Det gjør jo ingenting om vi ikke blir gravide før vi er gift da Og i dag er det 3 mndr og 6 dager til! 17. Juli bytter jeg etternavn! *glede seg* Nei, nå håper jeg at denne tråden tømmes etterhvert. Altfor mange kjente nick her inne..selv om det er veldig koselig for meg da Lykke til med testing dere som venter på det!
Carina har to små gull Skrevet 11. april 2010 Forfatter #53 Skrevet 11. april 2010 Huff.. jeg er full av symptomer idag jeg og jeg er bare 2 dpo :/ Sjønner jo at det bare er kroppen som spiller meg et stort puss. Skulle ønske at tiden kunne gått litt fortere. Starta viddt opp med wild yam idag jeg og jeg skulle ikke gjøre noe denne pp... Jaja litt må man få sprekke. Sjønner du gleder deg til bryllupet ditt drømme stress-less Gleder meg til den dagen det blir min tur, om det noen gang kommer til å skje. JEg får drømme om det enn så lenge. Fridd har han i allefall ikke gjort Ikke at jeg trenger å gifte eller forlove meg, men det hadde jo vært litt artig å få oppleve det også Bir nok en stor og minne rik dag Drømme stress-less. Og kanskje har du en liten baby mage på veg da også
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 12. april 2010 #54 Skrevet 12. april 2010 I morgen skal jeg til sjekk, innvendig ul osv... Gruer meg litt, kjenner jeg! *SUKK..*
White*Angel Skrevet 12. april 2010 #55 Skrevet 12. april 2010 det går så fint at! Grudde meg virkelig til min første gang jeg og, men ble overassket over hvor fort å greit undersøkelsen gikk. Lykke til=)
Carina har to små gull Skrevet 17. april 2010 Forfatter #57 Skrevet 17. april 2010 Hvordan går det med dere jenter? Her er jeg 8 dpo. Har hatt mens smerter siden 5 dpo med stråling ned mot bena. Kvalm til tider. OG masse luft i magen. Kan jo skyldes andre ting så håper ikke på noe som helst. Har blitt skuffa før også.
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 17. april 2010 #58 Skrevet 17. april 2010 Jeg har EL til uken, og kommer meg akkurat nå etter røntgen av egglederne.. Optimist! Håååååååper på dine vegne, Carina! Høres virkelig ut som det kan være noe på gang.. )
Carina har to små gull Skrevet 19. april 2010 Forfatter #59 Skrevet 19. april 2010 10 dpo og idag kom den Starta jo så vidt å blø igår, lys rosa, men idag er det rødt. Hadde skikkelige mensen smerter igår, det strålte skikkelig nedover beina. Trodde jeg skulle bli gal. Hjalp ikke med smerte stillende. Hadde vel et lite håp denne pp, men neida. Så nå er legetimen bestilt og jeg skal dit på torsdag. Må sikkert tilbake etter el å ta nye prøver. Tror de må ta de prøvene etter el. Har jo ikke akkurat så veldig stabil syklus da denne er på 26, forrige på 28 og den derfør 30. Får ta dette opp med han, jeg trenger mest sannsynligvis en liten puff. Du får ha masse lykke til til uka Happy ツ Måtte det bli en spire på deg
Carina har to små gull Skrevet 26. april 2010 Forfatter #60 Skrevet 26. april 2010 Hvordan står det til med dere frøkener? Noen som har testa positivt eller har en god feeling denne gagn? Her har skuffelsen lagt seg etter tante besøket og venter på el tester i posten slik at jakta kan begynne. Skal ta hormon prøver denne pp. Venninne av meg som mes sannsynligvis er gravid nå så håper det er smittsomt. Blir jeg ikke gravid til over sommern blir det full utredning av meg og mannen. Håper vi slipper det.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 26. april 2010 #61 Skrevet 26. april 2010 Da har jeg spist opp alle bidronninggelekapslene mine (fytti for et langt ord!!) og venter el any day now! Åååå jeg vil ha eggløsning! Testen var ganske sterk (men ikke sterk nok), så..venter fremdeles! Blir det som forrige syklus, så kommer el på torsdag ca. Og det er jo snart!!! Og blir det ingen baby her heller i løpet av sommeren, så bærer det avgårde til utredning her også, Carina81. I hvertfall få sjekket at det ikke er noe annet enn at kroppen sliter med eggløsningene sine. Prøver og ikke tenke så mye over dette, og det går forsåvidt greit. Bare jeg klarer å la vær å snoke meg rundt på disse sidene her da. Hehe. Jobber midlertidig i leketøysbutikk nå, og det er jo sååå mange skjønne, hærlige barn innom! Også går jeg bare å drømmer om alt jeg kanskje kan være så heldig å få lov til å kjøpe en vakker dag ***SUKK*** Nei! Lusker meg ut herifra igjen. Bare en liten oppdatering Hehe.. MÅ IKKE ØDELEGGE EGGLØSNINGA NÅÅÅ!!!!!
Carina har to små gull Skrevet 27. april 2010 Forfatter #62 Skrevet 27. april 2010 Jeg er i allefall ikke noe flink å holde meg borte herfra. Skulle egentlig fått smabo til å sperra av hele sia El testene kom i posten idag så nå skal det testes Er på cd 9 og måtte selvsagt brenne av en el test, egentlig helt meningsløst, men men...
White*Angel Skrevet 27. april 2010 #63 Skrevet 27. april 2010 Er innom BIM hver dag jeg, har ikke tallet på hvor mange ganger iløpet av dagen.. Ligger på sofaen og slapper av.. Deilig.. Er sykmeldt nå, så jeg får hvilt ordentlig ut! Mannen ligger søtt og sover i fotenden. Stakkar.. Han gruer seg sånn til han skal ta spermprøven, han snakker om den hver dag.. Men sånn sett er det verre med en innvendig GU! Ikke sant? =p Bare en uke igjen nå, gleder meg til og få det unna gjort! For da kan man bare vente på ny innkallelse fra Gyn:) Er ferdig med TR og overassket over at hun ikke er her så mange dager. Kun 4 dager, men ingenting er bedre enn det! ;-D
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 27. april 2010 #64 Skrevet 27. april 2010 Masse optimister her inne for tiden JEG HAR POSITIV EGGLØSNINGSTEST I DAAAAAG!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D GJETT HVA VI SKAL NUH! Hehe..Gubben skal ut med sjefen i dag, så! Da må han bare til pers før han drar!!! For første gang siden vi startet som prøvere, har jeg opplevd en positiv eggløsningstest!! Ble litt i tvil, men siste minuttet så var strekene like sterke! *WHEEEEEEEE*
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 28. april 2010 #65 Skrevet 28. april 2010 heia jenter:) vært inne mange ganger her å sett det dere har skrevet:) var gravid ifjor med tvillinger,men mistet dem i en MA i slutten av februar i 13 uke:/.. så vi har prøvd siden da,men en del mnd har gått bort for jeg å sambo har vært borte fra hverandre pga jobb..men trur dere d har klaffet,å neeeeida!! FIKK spotting med brunlig utflod idag på etter min 2 pergokur...FELA heller,ble så forbanna at jiiisses,hatt masse rare stikkinger å masse masse rar utflod denne pp..men da har d jo ik klaffet likevell. Er så nær på å gi opp,kjenner at jeg ikke klarer flere skuffelser nå egentlig..kjenner at jeg ska gi mere fan(sorry)framover nå,ha sex når jeg vil å ik føler jeg må,ikke teste etter el for d har jeg hver mnd uansett,å prøve ikke tenke så mye eller håpe noe.. sorry dette ble veldi sytete,men stod opp ifra senga å gubben for å opp å deppe litt,han forstår seg ikke helt på meg..vil jo gjerne ha han og,men trur ikke han kjenner på de samme skuffelsene hver mnd slik som meg..nei gud her presser tårene på. HÅÅper d klaffer for dere andre snart:):)at vi kan følge hverandre oppover på trimesterne heller:) lykke til da jenter:):)
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 28. april 2010 #66 Skrevet 28. april 2010 haha gjett at jeg er svimmel da..har jo skrevet lengre opp her..hoho beklager min svimmelhet i farta;)
Carina har to små gull Skrevet 29. april 2010 Forfatter #67 Skrevet 29. april 2010 Så br at du har el da Drømme stressless Hopp i høyet (regner med du har gjort det) også satser vi på at det er din tur denne pp De siste dagene har jeg fått vite at tre jeg kjenner er gravide, håper at mai blir min mnd Er på cd 11 idag og håper ikke el kommer for tidlig, blir ikke å rekke å ha sex de nærmeste dagene og sambo skal reise vekk fra lørdag til søndag. Satser på el på dag 17 som vanlig
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 30. april 2010 #68 Skrevet 30. april 2010 hei jenter må bare få ut litt frustrasjon og føler dere vil forstå meg... Begynner å bli så deprimert over å ikke få dette til, hvorfor skal noe så naturlig som å få et barn være så vanskelig. til høsten har vi prøvd på nr 2 i 3 år:( har veldig sjeldent tr så har jo veldig lite å forholde meg til, har vel bare kunnet melde meg inn i noen få ikm tråder!!! begynner å miste helt håpet på at vi skal få dette til, begynt å tenke på at vi muligens skal gifte oss slik at vi kan starte med adopsjon. vet jo at det ikke burde være grunnen til et gifte mål, men vil jo selvfølgelig også gifte meg med sambo;) når jeg går i barnehagen blir jeg så lei meg når jeg ser at de andre barna har søsken eller det kommer gravide foreldere, er det noen som skriver det på facebook blir jeg helt knekt, ser jeg gravide blir jeg helt på gråten. orker nesten ikke være sammen med venninna mi som er gravid:( føler meg så slem og selvopptatt, men detter er grusomt:( følelsen jeg kjenner på er de samme som når noen dør og du bare vil se dem igjen men du vet at det ikke vil skje, får en angst følelse i hele kroppen. blir kvalm og uvel:( måtte bare få ut litt frustrasjon, og dette er det eneste stedet hvor jeg føler jeg kan det! alle sier det er ikke noe å stresse med, du er jo så ung osv ( nettopp fylt 25). så føler ingen forstår hvordan dette er. en mørk dag i dag!
Carina har to små gull Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #69 Skrevet 3. mai 2010 Sender deg en stooor klem mamman til anna¤håper på spire, sjønner at du blir oppgitt når dere har prøvd så lenge, men en dag blir det deres tur også Her popper det rundt med babymager om dager. Kjenner det stikker litt og skulle ønske det var meg, men men... Men brullup høres jo artig og koselig ut Har en drøm om hat han skal fri, men tror ikke det skjer med det første ER på cd 15 idag og har litt el slim idag, så da blir det vel kanskje el på onsdag som jeg hadde regna med Det er i allefall begynt å komme en strek på el testen. SÅ da blir det sengekos i kveld Blodprøve på onsdag, spent på hva de vil vise Ha en super dag jenter Klem fra
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. mai 2010 #70 Skrevet 9. mai 2010 Oi!! Må dytte litt på denne!! 10 dpo i dag! Ingen symptomer i det hele tatt. Men fremdeles 5 dager til min ikm da. Håper virkelig det blir en ikm og ikke en km.... Hvordan går det med dere koselige damer da?? Faller litt ut innimellom. Endelig kommet meg ut i jobb igjen, så er passe utslitt når jeg kommer hjem. Er bare rett på sofaen omtrent. Pc og bim kommer litt lengre ned på lista. Hehe. Håper dere har det bra! Og at noen snart kommer med Den Gode Nyheten!!
Carina har to små gull Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #71 Skrevet 10. mai 2010 Her er jeg 6 dpo og er allrede sikker på at det ikke har klaffet denne pp heller. Har hatt murringer siden igår som jeg pleier å ha. Utfloden er gul og ikke hvit. Lutealfsen blir vel like kort denne pp, så da kan jeg regne med å ha tanta her på torsdagen. Skal idag å ta siste sett med blodprøver. Håper du kommer med gode nyheter drømme stress-less
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 13. mai 2010 #72 Skrevet 13. mai 2010 Hei Carina! Hvordan går det? Her er jeg på syklusdag 13(?) tror jeg, ingen tegn til positiv el test ennå... Hadde el-slim på dag 8, men så var det stopp! Skjønner ingenting av denne dumme kroppen min... Enten har jeg hatt en supertidlig el, eller så får jeg forlenget syklus på over 30 dager igjen, har jo hatt korte sykluser på bare 26-27 dager en stund nå... Tviler på at jeg har hatt el, burde kjenne mer murringer og vondt da! Blir spennende å se om det blir positiv el-test de nærmeste dagene da! Hvordan går det med deg? Du har vel ikm i disse dager har du ikke? Tenker ihvertfall på deg! Klem fra
Carina har to små gull Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #73 Skrevet 14. mai 2010 Har du fått positiv el test ☆Meg og lille snuppis☆2MA,26pp? Kanskje den bare er litt sen denne pp, eller at du hadde el veldig tidlig? Jeg er idag 10 dpo, spottinga er allerede igang Så er nok ikke gravid. Men da starter jeg med friskt mot denne pp og begynner med akupunktur Håper på klaff da, og har stor tro på aku siden jeg ble gravid på det sist. Blodprøvene jeg tok denne pp var visstnok normale så da kjører jeg på Du og dere får ha ei strålende helg IDag er det jo nesten sommer i tromsø så skal ut i sola
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 14. mai 2010 #74 Skrevet 14. mai 2010 Hei igjen Carina Nei, fortsatt ingen positiv EL test og jeg har nå testet meg 3 ganger om dagen siden dag 10. Hadde EL-slim på dag 8, så enten har jeg; a) Hatt supertidlig EL rundt dag 9 (som jeg aldri har hatt før!!) eller Har ennå ikke fått EL - og syklusen blir forlenget med mange dager!!! Tror jeg går for alternativ - at jeg ennå ikke har hatt EL!! Synes det er usannsynlig at jeg har hatt EL på dag 9 isåfall.... Har uansett ikke lagt inn mange aksjer som vi pleier denne pp, har bare hatt sex 3 ganger så langt denne pp`n - men tenker det blir litt kos i kveld I dag er jeg på syklusdag 15 og EL-testene er helt blendahvite - det er ikke antydning til en ultrasvak strek engang!!! Grunnen til at jeg tester meg 3 ganger om dagen er at jeg forrige syklus (når jeg gikk på trippel pergokur) hadde negativ EL test på morgenen, positiv EL test kl 16 på ettermiddagen (på syklusdag 15 - så det er jo håp!!) og negativ EL test igjen kl 20 om kvelden!! Hadde jeg ikke testet meg en ekstra gang den ettermiddagen hadde jeg aldri fått positiv test og rett og slett ha gått glipp av LH-stigningen!! Derfor tester jeg nå 3 ganger om dagen - morgen, ettermiddag og kveld... Vil ikke gå glipp av LH-stigningen og mulig klaff vet du, hehe Dersom jeg skulle få positiv EL test i løpet av dagen i dag vil jeg få en syklus på 30 dager, dersom den positive EL-testen lar vente på seg noen dager til - blir jo syklusen tilsvarende lenger, æsj... Blir lengre å vente da Blir spennende å se!! Synd at du har begynt å spotte igjen Carina - jeg spurte gyn om det kunne ha noe å si for prøvingen av det å bli gravid - men han mente at spotting ikke hadde så stor betydning. Han sa det var ganske vanlig at mange spottet litt før mens, men har blitt gravide allikevel!! Vet ikke helt hva jeg skal tro - jeg (og mange med meg her inne) har jo lest side opp og side ned ang det å bli gravid, kvinnekroppen, syklus osv - så føler nesten at jeg kan mer enn min gynekolog (hihi - jeg gjør nok ikke det, men det føles sånn noenganger ihvertfall, hehe!) Så jeg krysser fingrene mine for deg allikevel!!! Kos deg ute i solen i dag - her er det overskyet og 13 grader akkurat nå, er meldt mye regn i morgen og resten av helgen, samt dårlig vær på 17 mai også Hvis jeg ikke treffer deg her inne på noen dager - så ønsker jeg deg en riktig, riktig fin 17 mai feiring!!! Stooooooooor klem fra
Carina har to små gull Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #75 Skrevet 16. mai 2010 Fått positiv el test? Ja jkeg har også spurt gyn om denne spottinga, og han mente det samme, det har ikke så mye å si. Blir ikke helt klok på denne tanta jeg. Jeg blør, men jeg blør vanvittig lite. Sikkert blødd 2 teskjeer til sammen. Trenger kun bruke truse innlegg.Ikke har jeg vondt og føler meg i tipp topp form. Jeg pleier å være veldig uggen når jeg hqar tanta på besøk. Regner med det er tanta som er her på et veldig lite besøk og har ikke testa noe. Er jo liksom mens blod det som kommer. Du får ha ei herlig 17 mai feiring du også Ser ut til at vi får tidenes 17 mai vær her i nord norge. Ull longsen kan ligge igjen hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå