Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1+nr2imagen: Ja, det er skikkelig utmattende å stå klar med "en fot ut døra" så lenge. Man klarer liksom ikke å bare legge fødselen til side og smøre seg med tålmodighet når noe så stort skal skje. Jeg håper for oss begge to at noe snart setter i gang!

Skrevet

18 dager igjen med venting.. Også ser det ut som om kroppen min jobber og lurer meg litt. Hatt 2 falske alarmer. I går innså jeg at det mest sannsynlig var falsk alarm og jammen hadde jeg ikke rett. Blir slitsomt fremover om kroppen fortsetter på denne måten. Ønsker ikke å allerede være sliten til fødsel så nå hviler jeg så mye som mulig og passer på at jeg ikke bruker opp alle kreftene mine i det jeg gjør. LYKKE TIL ALLE SAMMEN som nærmer seg :o)

Skrevet

10 dager igjen til terminen:)

Skrevet

Ja Amanda, er utrolig slitsomt! Hver kveld når jeg skal legge meg er det liksom "kanskje jeg våkner i natt og ting er i gang..." så blir jeg like skuffa hver morgen.. Sitter bare og surrer hele dagen, får meg liksom ikke til å gjøre noe:)

Krysser fingrene for at vi skal slippe å vente lenge til nå!

Skrevet

29 her også!

Skrevet

18 dager til UL termin og 11 dager til menstermin.

Gleder meg utrolig mye til å møte det lille vidunderet som har vokst i magen min i snart 9 mnd! Forferdelig å vente! Men det blir nok verdt det til slutt :D *Håper det skjer noe snart*

Skrevet

I dag er første dagen for meg og tulla i tredje trimester, og vi har da 86 dager til termin=) Det blir spennende å se om det blir mindre eller mer til vi får møte henne.Gleder meg til alle dagene fremover, alt er så utforudsigbart og spennende!

Det er ekstra gøy og tenke på alle di bebisene som er lenger opp på lista her som skal komme til verden før jenta vår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...