Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin i dag.Tror ikke det skjer noe, men det er veldig deilig å ha kommet til denne dagen uansett.

Tvi,tvi for alle fødeklare.:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde UL-termin på søndag, og har menstermin idag:) Ikke merka noe, så går vel kanskje fortsatt en stund for det skjer noe her, tenker jeg....!Eneste jeg har, er kynnere og verking på midten av ryggen.

Skal på kontroll til jordmor idag da, så det blir spennende å høre hva hun sier:)

Skrevet

29! Lykke til dere som har/har hatt termin!

Gjest Mangebarnsmamma *fødeklar*
Skrevet

8 dager:)

Skrevet

Er i uke 39 idag! Og er fortsatt like spent :) Har hatt mye kynnere og mye liv i magen siste dagene, trenger jo ikke bety noe, men...

Skrevet

50 lidelsesfulle dager igjen her..

Skrevet

73 dager igjen til ultermin..

Gjest jentebabymars *fødeklar*
Skrevet

5 dager igjen! =)

Skrevet

57 dager....begynner og få dårlig tid meg alt jeg skulle gjort faktisk!

Skrevet

6 dager igjen og gleder meg stort!

Skrevet

5 dager.. begynte nesten lure på om det var noe på gang isted for fikk sånn verk på høyre side helt nede i magen når jeg fikk kynnere, men ser ikke ut som det var noe likevel.. Skal til jordmor idag:)

Skrevet

15 dager...

sliten og lei, har stor tro på at jeg setter ny rekord i overtid. Neida, men syns det er vanskelig å holde motet oppe til tider nå. Så kort tid igjen, men likevel såååå lenge.. Må prøve å komme meg opp og bort fra pc`n og gjøre noe lystbetont:-)) Det værste er egentlig det å ikke vite når det skal skje. I morgen, om noen dager, neste uke, neste mnd!?! Men sola skinner og håper på selvangivelse i pluss i posten i dag:-)

Skrevet

16 dager til planlagt keisersnitt. Mangler noen småting, men ellers er jeg veldig klar. Gruer meg til snittet, men gleder meg til premien.:)

Skrevet

4 dager igjen til termin... Merker litt mer mensmurring når magen blir hard, men kan være ønsketenkning - uansett ikke lenge igjen;)))

Skrevet

2 dager igjen, og jeg begynner å tvile på at kroppen min klarer å sette i gang fødselen selv.. Den føles plutselig så langt unna.

Skrevet

40 dager igjen;)) og offesielt høygravid;))

Skrevet

Termin idag, men må henge meg på kommentaren til Amanda...

Førstemann kom før tiden, så har hele tiden vært overbevist om at jeg skulle slippe å sitte her nå...

Skrevet

35dager igjen;) 14dager til jeg er fødeklar;) det går fort nå kjenner jeg. har såååå masse å gjøre til lille skal komme;)

Skrevet

66 dager.. men det går jammen meg fort :)

Skrevet

Jeg har 33 dager igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...