Gå til innhold

Dager igjen tirsdag 23.april?

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 dager igjen her. Sitter med uregelmessige rier og gangvansker. Håper lillegutt kommer snart! :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mangebarnsmamma *fødeklar*
Skrevet

9 dager:) Best om han venter til torsdag, men da er han hjertelig velkommen:)

Skrevet

5 dager her også, men ingen spennende aktivitet på gang.. Håper hun venter til helgen, har endelig begynt å slappe av og kose meg hjemme;))

Skrevet

18 dager igjen,men sliter så inni h***** med ryggen,vert innlagt på sykehuset i natt og fått smertestillende så jeg kunne sove...håper det skjer noe snart....

Skrevet

har ul termin om 34 dager:)

Skrevet

Da satser jeg på å ha født faktisk ;-)

Men 16 dager til termin i dag. Ikke lenge det.

Skrevet

74 dager igjen til ultermin...

Skrevet

23.april? Da er det bare 1 dag igjen da... Kjønner at du mente 23.mars, har 32 dager igjen..

Skrevet

67 dager igjen :D

Skrevet

3 små dager igjen til terminen:)

Skrevet

kanskje litt sært, men vanskelig ikke å titte innom her etter 40 uker med daglig nedtelling.

Lille engelen er i dag 2 dager!

<3

Skrevet

uff, tidlig ammetåke dette visst.. Mente jo mars da.. Haha, er det mulig? Godt dere skjønner jenter :)

Skrevet

33 dager og svimler masse, psykisk utslitt men av en eller annen grunn har jeg bare lyst ut å gå tur eller svømme. Men vet at dette fører til masse kynnere for min del og barnefar sier NEI NEI NEI....

Skrevet

45 lange hele dager igjen, teller ned de 5 siste dagene til jeg betegnes som høygravid etter det så blir det "final countdown" de siste 40 :D håper jeg ikke går over tiden:) Lykke t jenter:))

Skrevet

1 dag igjen.Termin i morgen.

Venter i spenning.Men de sier at 3mann er en skikkelig luing:-)

Skrevet

45 dager igjen til planlagt ks.

Skrevet

40 dager igjen, så jeg er herved høygravid! Herlig med sånne "merkedager" ;)

Skrevet

16 dager igjen til KS (30 dager igjen til termin, men den teller jo ikke lengre).

Skrevet

24 dager til induksjon av fødselen...

tenker heller ik på termindatoen :) men den er 4 mai...blir vel 41 dager lr noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...