Gå til innhold

Dager igjen tirsdag 23.april?

Anbefalte innlegg

Skrevet

21 og fødeklaaar :) Skal på Ul straks for å sjekke lille snupp for vekt, morkake og fostervann. Hadde morkakesvikt med 1.mann, så hvis de ser noe nå blir jeg satt igang før tida.. Eller så er alt bra og jeg må smøre meg med tålmodighet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til i dag :) Jeg har 51 dager igjen..

Skrevet

30 dager i dag! Det er ikke så mye det...

Men har en liten jente som veksler mellom tverr- og seteleie så skal inn til ul på mandag. Hvis hun ikke har vett til å snu seg og sånt er det jo en stor sjanse for at det blir planlagt ks på meg og da kommer hun enda tidligere! Må nok få ferdig ting snart ja - hun vil sikkert gjerne ha dyne for eksempel!

Skrevet

10 forbanna dager over..

Skrevet

3 dager til termin - trodde kanskje jeg kunne være i gang jeg, nå... Vasket dyna i helgen, tror nok de liker dyne, ja :)

Skrevet

Hadde UL-termin på mandag,jeg:) Menstermin i morra:)

Skrevet

Den som visste det.. :-p Hadde termin den 21. jeg.. *sukke*

Skrevet

3 dager over...har hatt rier i 9 timer nå..sov ikke i det hele tatt...blør..nå må det skje noe snart :-)

Gjest jentebabymars *fødeklar*
Skrevet

6 dager igjen her =)

Skrevet

34 dager igjen til termin. Gleder oss til ul i morgen for å se hvordan det står til med vesla!

Skrevet

30 dager igjen. Og i gang med siste uken på jobb før perm! Skal bli fint med fri og tid til å få på plass det siste!

Jeg håper ikke han kommer noe særlig før termin.. Er liksom ikke klar. Men nr. 1 kom en uke før ul-termin og 2 uker før mens termin.

Skrevet

27 dager igjen...hjelp...snart fødeklar. Men vil gjerne at snuppa venter til over påske for å melde sin ankomst:))

Skrevet

Ikke godt å si det;)

hehe, men til termindato er det 15 dager....

Skrevet

4 dager på overtid! Hadde tro påat det skulle starte når slimproppen gikk på søndag kveld, men har ikke merket noe annet enn kynnere ennå. Blir KS på tirsdag om det ikke skjer av seg selv innen den tid. Krysser fingrene for at det gjør det..

Skrevet

30 dager! Det har gått så vanvittig fort de siste ukene. Jeg har ikke gjort noe klart! Må iaf få opp barnesenga og kjøpe madrass til denne snart :-) Kanskje begynne og vaske litt klær også.... Hm, får håpe hun holder seg inne til termin så jeg rekker alt jeg må gjøre :-)

Skrevet

3 dager igjen. Venter i spenning..... ;)

Gleder meg så utrolig til litj pia kommer

Skrevet

30 dager igjen...

Skrevet

Jeg har 10 dager igjen og er kjempespent! Igår og idag har det vært ekstra mye liv i magen, vet ikke om hun prøver grave seg ut eller hva hun holder på med.. hehe, masse lykke til alle sammen!

Skrevet

27 dager igjen...

Begynner så smått å bli klar for fødsel...

Skrevet

30 dager idag :) d nærmer seg:) vasker babyklærne nu,er så koselig å se de bitte små plaggene henge på stativet hehe :) i påska henter min mor vognen til meg,alt som mangler nu ellers er babycalling og bæresele.

er så spent på den lille ungen! kom ut!!!

Skrevet

3 dager igjen for meg også. Nå kan det da ikke være så lenge til jeg får møte lille gullet mitt?

Skrevet

Har 48 dager igjen:-)

Skrevet

7 dager igjen :) Håper gullet vil komme snart.

Skrevet

17 dager til planlagt keisersnitt. Skal snart på UL selv for å sjekke tilvekst siden sf-målet var litt lite sist. Kjenner i alle fall godt med liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...