Gå til innhold

SHABBY CHIC er ekstremt HARRY!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tunika og tights er vel laget for kvinner med eple-form, eller tønnekropp.

Tynne ben og en diger fettkul over. Synes nesten bare det er damer med den kroppsfasongen som har lagt sin elsk på den talentløse stilen der.

Videoannonse
Annonse
Gjest iliis
Skrevet

Kanskje grunnen til at VI med eplefasong liker tunika og tights fordi det skjuler det vi liker minst ved kroppen vår?! Hadde jeg følt meg vell med dongeri bukse og vanlig genser, så hadde jeg brukt det også. Tenk litt før du snakker Anonym 16:48... Dessuten så er det masse fine kombinasjoner med tights og løse gensere:) Behagelig er det også!

Skrevet

Hvorfor skal jeg tenke før jeg sier det? Du er jo enig. Husk at dette er et anonymforum. Det passer seg ikke å henge her inne hvis du føler deg støtt av noe sånt.

Eplefasongen er jo kostholdsrelatert.

Jeg hadde nok ikke slengt ut av meg noe sånt hvis det dreide seg om en kroppstype el. som ikke var selvforskyldt.

Skrevet

Å, kan ikke du fortelle meg hva jeg ikke skal spise da?? Jeg var nemlig tynn som en strek, med flat mage til jeg nærmet meg 40 og fikk mitt 5.barn. Nå har jeg fått en sånn ekstra "pute" på magen, og det vil jeg jo ikke ha dersom jeg kan spise den bort!! Fortell,fortell!!

Skrevet

Tjah, vet ikke om jeg vil kalle det harry. Jeg syns det er koselig og nostalgisk, og kunne gjerne hadd litt shabby chic møbler, men ikke hele huset fylt med det.

Jeg liker det kanskje fordi det er trendy. Ikke at jeg følger trender slavisk, men man blir vant til noe og man liker det.

Jeg er trofast tilhenger av bolig pluss og rom 123, og jeg må jo le litt når alle i bolig reportasjene sier de har en personlig stil, når egentlig alle de som har en personlig stil har samme stil med en blanding av gamle og nye møbler, hvitt fra gulv til tak, bruker farger i puter og tekstiler osv osv... Men merkelig nok så koser jeg meg med hver bolig reportasje hver gang :)

Folk må nå få innrede med de liker selv, selv om det er harry eller ei i dine øyne ;)

Skrevet

Pute på magen kvalifiserer ikke til epleform.

Skrevet

Jeg syns IKEA er harry.

Skrevet

selvforskyldt fru blom. Det kan være årsaker du ikke vet om!

Skrevet

Jeg syns ikke shabby chic er så veldig harry (hva er egentig harry forresten?), men jeg syns i hvertfall ikke at det er noe unikt lengere..Jeg må innrømme at jeg beynner å bli litt lei av stilen, siden omtrendt alle liker den^^ Vil se noe nytt jeg:)

Jeg blir mere imponert over et hjem med personlig stil og ikke et hjem som ser ut det er klipt ut av en katalog^^

Skrevet

Du formulerte deg slik at alle her leste at tights og volvo er harry. Mulig du ikke mente det, men slik leste alle det. Og da spiller det faktisk ingen roille hva du egentlig mente, dår du ikke klarte å uttrykke det på et vettig vis.

Skrevet

høhø.. dagens beste dunpute;P

Skrevet

Tydelig at hi kjeder seg. Meningen med dette innlegget er kun for å få opp tempraturen her inne. Og alle biter på. Han sitter sikkert i shabby chic stuen sin nå og surmuler over sin premenstruelle kone som har brukt opp hele lønnen hans på stygge klær og stygt interiør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...