Gå til innhold

SHABBY CHIC er ekstremt HARRY!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ler av alle nissene der ute som maler møbler, kaffeservise og unger i hvitt og pusser dem fordi de skal være unike og spesielle og trendy. Hahaha! Like unikt og spesielt som tunika og tights eller volvo stasjonsvogn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg, men hvor gammel er du egentlig?

Tunika og tights kan være fint det. Jeg kjører Volvo v70 fordi jeg vil overleve dersom uhellet er ute. Jeg vet ikke hva HI kjører, men mest sannsynlig noe trailermat i og med at det skal være unikt og trendy.

Skrevet

jeg elsker den stilen. Gjør det ikke fordi jeg skal være trendy men fordi jeg synes lyst og hvitt er romantisk og idyllisk. Liker så godt den danske landstilen.. Minner meg om somre da jeg var barn :)

Når det er sagt har jeg ikke malt noe, eller pusset de ned, men jeg foretrekker å innrede med hvitt og lyse farger.

Skrevet

Smaken er som baken, husk det. Mihi!

jeg synes det er pent.

Jeg går også i tunika og tights og når jeg øvekjører, kjører jeg visst også volvo. Akk og ve, jeg KAN jo ikke ha det noe bra?! ^^

Skrevet

Volvo og tunika ble nevnt for å illustrere nettopp hvor lite unikt og spesielt shabby chic er. Jeg sa ingenting om at det var feil å kjøre volvo og bruke tights, men sånn kunne det vel oppfattes for en med intelligens som en dunpute.

Skrevet

Argh. Jeg glemte at folk her ikke kan å lese.

Skrevet

Tror jeg hadde blitt vanvittig stresset av å ha så mye nips og stæsj stående overalt jeg. Det ser jo så rotete ut. Ikke at jeg har det så minimalistisk selv, men alt med måte.

Og ikke minst upraktisk med så mye fristende for små fingre, ikke mye som hadde fått stått i fred her i huset hvertfall. Og kvitt er ikke akkurat den mest barnevennlige fargen. Men de med sånn stil har vel overoppdragne unger som glir inn i interiøret kanskje.

Skrevet

Vi kjører volvo XC 70 for vår sikkerhet! ingenting harry ved det, og det er forresten nydelige biler. HA!

Tipper du kjører rundt i en gammel rusten stasjonsvogn og er bare misunnelig på de som har shabby chic-stil hjemme og som kjører fine biler!

Hilsen ei med shabby-chic stil, volvo, og med sølvfat på stuebordet!

Og hvit sofa!!!!!! krise.....

Skrevet

Idiot! Jeg kjører volvo selv. Hvor har jeg skrevet at det er harry, egentlig?

Skrevet

Er vel heller du som har intelligens som en dunpute, kjære HI. Bare se hvordan du har formulert deg og hva du skriver.

Skrevet

Enig med deg Rekefaen!

Mindre intelligent...

Skrevet

At HI ikke håner tunika og volvo.

Skrevet

Du er nok ikke den eneste. HI har formulert seg utrolig dårlig. :)

Skrevet

Jeg har en hvit litt nedpusset elbil, litt sånn shabby chic. Når jeg passerer Harry gir jeg han støt så det holder, hadde dere sett han hadde dere ledd!

Skrevet

Jeg synes faktisk at DU er ekstremt harry.

Skrevet

Rekefaen har visst tungt for å innfinne seg med at hun misforstod hovedinnlegget.. Jeg skrev av volvo og tunika er veldig lite unikt og spesielt, og trakk parallell til shabby chic for å illustrere hvor lite unikt og spesielt det er! Sa ingenting om at det er harry. Shabby chic er derimot urharry. Har dere skumgummi i skallen?

Skrevet

Jeg synes slike hjem kan være vakre, men siden "alle" skal ha det, så blir det jo himla teit..

Jeg liker ikke å følge strømmen, så mitt hjem er ikke shabby chic/fransk landlig-inspirert eller noe dilldall i den retningen. Det hadde ikke kledd oss, men jeg kjenner flere som har det sånn hjemme hos seg og de kler det og det kan som sagt være vakkert.

Alle som følger en mote, for å følge en mote, er litt tomme spør du meg!

Gjest iliis
Skrevet

Du er tragisk HI... Chabby chic er stilig:)

Skrevet

Hadde absolutt ingen problemer med å forstå hva HI skriver.

Ellers er jeg uenig, synes shabby chic kan være ganske fint, til en viss grad, og synes heldigvis det er hakket mer unikt og finere enn tunika og tights.

Skrevet

Hehehe. Intelligens som en dunpute...

Gjest Mylian med twins
Skrevet

Hahahah!! "Unger i hvitt"! Hoho :))) Føler ofte det er litt sånn jeg og. Liker godt hvite møbler men det går en grense føler jeg. Litt kjipt å komme på museum liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...