blomstre Skrevet 22. mars 2010 #26 Skrevet 22. mars 2010 He, he, DET er det! Bra navn, men skulle jeg snuble innom byen igjen ville jeg heller gått innom et spisested med navn jeg ikke husker... (muligens... Abelone,men det er et navn som eksisterer fler steder så jeg kan blande).... i allefall, der hadde de en dessert som het Karius og Baktus, og det er en stor, tjukk, varm pannekake med en sykt god og tjukk sjokoladesaus (masse) og is. DEN er minneverdig! Håper den fremdeles eksisterer også :-) (snakker om 1994 her)...
Anne-B. Skrevet 22. mars 2010 #27 Skrevet 22. mars 2010 Nei, den er lagt ned, har hørt at den skulle være bra. Det eneste som overlever av spisesteder her, er gatekjøkken forkledd som restaurant. Vi fikk en kveld til kino og mat da svigers var her, dro på et sted som det blir skrytt av. Ble litt oppgitt av menyen, bare pizza og kebab. Og da er det snakk om stekte biffstrimler og pommes frites. Og så serveres den med meksikansk saus! Skuffa skuffa skuffa. Ikke engang Big Horn serverer god biff, har jeg skjønt. Så utelivet her er jeg ganske skuffa over. Får kose seg hjemme, da.
blomstre Skrevet 22. mars 2010 #28 Skrevet 22. mars 2010 Hvis dere får barnevakt med overnatting og det ikke hefter å kjøre 100 km så vil jeg annbefale Oscarbrygga (Tonnes, Lurøy). Foresten ta med hele familien på tur i sommer! (åpent april-september) :-)
blomstre Skrevet 23. mars 2010 #29 Skrevet 23. mars 2010 Oi, loppis er visst ikke helt risikofritt... http://www.aftenbladet.no/innenriks/1092359/Leverte_granat_til_loppemarked.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå