Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #26 Skrevet 21. mars 2010 og om begge to er forsikret betaler man ikke egenandel som hos alle andre selskaper når begge er i LO slipper man det, ellers er det 3000 .
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #27 Skrevet 21. mars 2010 Er dette et innlegg a la dama med kreft som lager innsamlingsaksjon?
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 21. mars 2010 #28 Skrevet 21. mars 2010 Fy fader...snakk om å sparke noen som ligger nede. Blir helt kvalm av usympatiske mennesker jeg altså. Kjempetrasig at dere har opplevet dette:( Jeg tror og håper det vil ordne seg for dere...
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 21. mars 2010 #29 Skrevet 21. mars 2010 Herregud...At dere tørr og ta ugangspunkt i at slike innlegg er falske? Skjønner dere ikke at dere risikerer mer skade enn nytte når det må tømme dere for dritt her inne??? Hvis dere mistenker falske innlegg, så ikke svar da vel. Bruk hode (ja, det som er festet til halsen)
Tokatter_USA Skrevet 21. mars 2010 #30 Skrevet 21. mars 2010 Denne familien hadde forsikring, men de får hjelp likevel. Når folk kan avse litt her og der, så hjelper det jo, så de slipper å kjøpe alt nytt. Leieboeren hadde ikke forsikring.
Tokatter_USA Skrevet 21. mars 2010 #31 Skrevet 21. mars 2010 Dette var til anonym 16.31. Jeg tror forresten folk bare vil hjelpe til, fordi det var et så totalt tap, og man vil støtte i en vanskelig tid.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #32 Skrevet 21. mars 2010 Kankje de nå har lært og har orden i forsikringene sine nå. At de bruker hodet sitt nå som de er foreldre.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #33 Skrevet 21. mars 2010 kjære anonym har du ikke noe pent å si, så hold kjeft!!!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #34 Skrevet 21. mars 2010 Å gå og legg deg ditt troll. Jepp 21:13, den var til deg.
cecilies mamma Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #35 Skrevet 29. mars 2010 vell leil brant opp, ikke helt til grunnen, så noen ting har vi fått ut, noe lite kan vi prøve vaske og ha med videre resten må nok kastes. ja vi var idioter som ikke hadd forsikring, noe vi er blitt smertelig klar over og, så takk til alle som gnir det inn! vi har fått hjelp av familie og venner rundt oss, begge har nett byttet jobb så økonomien kommer til å ordne seg, ting og møbler ordner seg også. da jeg skrev inn innleget i utgangspunktet, var jeg rimlig sjokert over hele situasjonen. ingen inntensjoner eller tanker om å be om hjelp økonomisk her inn! men har ansett dette som et forum der man kan snakke med andre mennesker og få utløp, diskutert og event hjelp med å samle tankene sine. av flere grunner hadde vi lenge planlagt flytte ut av denne leiligheten siden vi ikke følte oss trygg/vellkommen der. ny leiekontrakt var på plass, nye jobber og bedre økonomiske utsikter .... vi var i god gang med å pakke og ventet på at de siste ukene av kontrakten skulle løpe ut. brannårsaken er en komfyr som var eldre enn meg, men som husverten innsisterte på var trygg. vi hadde snakket om heller å kjøpe vår egen, men fant etterhvert ut at vi ville flytte. vi hadde overhode ingenting å vinne på å miste på denne brannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå