Gå til innhold

Er det noen fra Oslo her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bor i oslo, oppe på voksenkollen.

jeg er 23 år pg venter min første.

er 13+2 idag :D

 

var på svangerskapskontroll på mandag og fikk høre hjerte til min lille skjønne :D det var så flott <3

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har jeg fått svar fra sykehuset og fått plass på Ullevål! Følte at det ble søkt så sent (uke 13), så var redd for at jeg ikke skulle få plass der. Godt å få beskjed:) Så da er det bare å glede seg videre, blant annet til ordinær u.l. i mai:)

Er det mange som ikke har fått svar ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldig du..

jeg har fått avslag fra både ullevål og a-hus! Men sendte en e-post til riksen og fikk plass der..

men ville helst til ullevål da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hørt noe enda! Søkte ca i uke 6 på Ullevål... Hadde usikker termin, så ble henvist til tidlig UL, var på Ullevål på UL for en uke siden. Spurte der om jeg hadde fått fødeplass der siden jeg var på UL der, men de som hadde undersøkelsen visste ikke. Håper å få brev snart, vil helst til Ullevål! Hvis jeg får avslag derfra nå havner jeg vel i Fredrikstad eller Drammen eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ja! Teisen her og..:) 86-modell. Bor i leilighet med min forlovede, gutten vår, som er født desember nullåtte, og to hannkatter. Er for tiden sykepleierstudent.

 

Termin 20.oktober og har fått plass på Ullevål:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg og fått fødeplass på Ullevål! Fikk brev i dag, herlig:) UL 25. mai, gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei alle oslo-mammaer!:)

Hvordan går det med alle sammen? Har dere vært på ultralyd, og har dere fått vite kjønn (hvis dere vil vite det)

 

Vi fikk beskjed om at vi venter en liten gutt og terminen ble flyttet tre dager frem, 13.oktober :) <3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!!

 

Her er alt bare velstand. Vi var på ul på tirsdag. Inni magen bor en liten jente. Hun er superaktiv, og jeg kjenner liv hver dag:) På ul lå hun og turna som bare det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig:) gratulerer!

Her er det også stort sett liv hver dag... noen dager er det mer enn andre, men det er vel kanskje vanlig:)

Minner alle Oslomammaene om at det er treff førstkommende onsdag i Oslo. Det ligger informasjon på treffsidene.

Ha en fortsatt fin helg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...