Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #26 Skrevet 18. mars 2010 Jeg tror ikke at man er uintelligent om man ser på reality - men viss man ser BARE reality, så tror jeg kanskje en kan puttes i den kategorien. Jeg er universitetsutdannet og flipper innom både farmen og andre litt mer pinlige saker som paradise hotel. En kan lære en del om mennesker, men jeg håper ikke de på PH er representerende for dagens ungdom.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #27 Skrevet 18. mars 2010 Hehehe. Falt for han da jeg var i Sør Amerika, synes han var kjekk og morsom og impulsiv og ung som jeg var ble jeg gravid etter 2 måneder. Har selfølgelig aldri angret på det. Det er selfølgelig en grunn til at vi ikke er sammen lenger. Jeg syntes han var for enkel og dum. Desutten kom det frem at han hadde et ganske annet syn på livet enn meg. Jeg har aldri brydd meg så veldig mye om hva folk synes om meg, og jeg tror heller ikke man trenger å være dum for tilfeldigvis ende opp med en dum fyr/dame.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #28 Skrevet 18. mars 2010 Nei, jeg tror ikke det er bare dumme folk som ser på reality. Men hvis man BARE ser reality og leser Se og Hør og VG, da får man veldig lite impulser fra det virkelige liv, og vil ubønnhørlig ha lite å by på i intelligente samtaler. Ikke at man BLIR dum av det, men det er totalt unyttig underholdning. Man FÅR heller ingen fornuftig input. Ser man på reality og ellers følger med i verden er det vel ingenting galt i det. Alle trenger avkobling. Det er jo derfor hjernedøde amerikanske actionfilmer fortsatt lages også.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #29 Skrevet 18. mars 2010 Overlege blir man forresten etter 5 års jobb på sykehus, det er ingen ekstra utdannelse, man har "kun" de 6 årene med skole + turnustjenesten:-))
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #30 Skrevet 18. mars 2010 Har universitets eksamen, og ser ikke på reality. Mange av mine kollegaer og venner fra studietiden ser reality, eller har gjort det. Inkludert venninna mi som er lege. Jeg orker ikke reality, men har nå sett på fra tid til annen, men det blir for masete for meg. Bruker derimot tida mi på mye annet fordummende og tankeløst vrøvl, som å gå inn i min 140.ende diskusjon om troll vs reima på bare noen få år. Ingen bryr seg om hva jeg mener om troll, og ingen bryr seg om ikke jeg er imponert av reima. Merker jo på meg selv, er ikke så fryktelig intressert i diskusjonen rundt dette, er mest tidtrøyte. Og det er helt greit
Mortilbarn Skrevet 18. mars 2010 #31 Skrevet 18. mars 2010 Vel, da kan man snu på samme teite spm og spørre; er man intelligent dersom man unngår reality? Ehh.. At en som sitter og ser på national geographic (eller hvordan det ENN skrives) er mer intelligent enn en som ser på paradise hotel er ren idioti. Ja, man kan bli smartere av å se på informative programmer på tv'n, men man blir ikke dummere av å se på reality av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #32 Skrevet 18. mars 2010 Shit, jeg er dum... Farmen 71 grader nord Uten grenser Og her kommer det verste: Hotel Cæsar Home and Away House Criminal minds Åndenes makt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå