Gjest Tale30 Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 .. eller er man åndssnobb dersom man kaller alle som ser på reality for uintelligent? Jeg kaster meg foran toget som eksempel på en som har refleksjonsevnen i orden, høy utdannelse, kulturelt interessert men som likevel liker reality..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Nei. Jeg tror likevel at at reality er fordummende.
Gjest Tale30 Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Det tror jeg ikke, så lenge det er som en avkopling fra sunn tankevirksomhet..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Langt i fra uintelligent,og jeg ser på f.eks Farmen Høyskoleutdannet og klarer meg bra. Av og til trenger en underholding kun for underholdningens del
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Jeg tror ikke man nødvendigvis er åndssvak dersom man liker reality, men jeg tror ikke at man øker sin mentale kapasitet i særlig grad i løpet av den halvtimen dårskapen pågår heller.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Det er nok åndssnobbene som er ute og går. De som streber årevis etter en anseelse som de ikke får. De samme som mener de som leser krim er uintelligente. De som prøver og prøver, men aldri får det til. Jeg ser ikke reality, ikke kjenner jeg noen som innrømmer at de gjør det heller, men tviler på at det kun er de uintelligente som ser det. Leste at nesten 1 mill ser/så Farmen, og det sier vel seg selv at noen der må ha hodet på rett plass.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #7 Skrevet 18. mars 2010 Ikke blant de skarpeste knivene i skuffen i hvert fall. Reality er jo drepende kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #8 Skrevet 18. mars 2010 Nei, det tror jeg ikke :-) men jeg må si at Farmen og PH og lignende er ikke prioritert her i huset fordi det er dårlig reality. Man har god reality og dårlig reality. I mine øyne er 71 grader nord litt bedre reality, mens programmet Ingen grenser med Lars Monsen slår alle ned i støvla ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #9 Skrevet 18. mars 2010 Jeg liker reality, men spesielt uintelligent tror jeg ikke jeg er:)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #10 Skrevet 18. mars 2010 En av mine beste venner er en veldig dyktig overlege men så masse på big brother da det gikk. Det vet jeg fordi jeg bodde sammen han. Han er ikke dum. Jeg er mindre smart enn han, men har aldri hatt interesse for reality.
Gjest Tale30 Skrevet 18. mars 2010 #11 Skrevet 18. mars 2010 Jeg syns i alle fall at det er deilig med en times tanketomt påfyll i løpet av dagen. Kall det reality-meditasjon Nå ser jeg ikke reality hver dag da, men jeg skamemr meg overhodet ikke over å si at jeg både ser på reality og kikker gjennom Se og Hør når jeg får muligheten. Grunnen til at dette ikke er flaut er vel fordi jeg er så sikker på mine egne gode sider at jeg ikke er redd for å innrømme de mindre heldige
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #12 Skrevet 18. mars 2010 Hahaha, jeg må le av dere som tror at man må være superintelligent for å være lege...Ups, ikke bare lege, men OVERlege. hihihihi. Intelligens har vel aldri hatt noe med å være skoleflink å gjøre....
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #13 Skrevet 18. mars 2010 jeg mener at man er superdum hvis man kan sitte å sepå sånn søppeltv.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #14 Skrevet 18. mars 2010 ? Ikke nødvendigvis superintelligent, men du kan i hvertfall ikke være dum for å bli lege... Intelligens gjør det i hvertfall enklere å være skoleflink
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #15 Skrevet 18. mars 2010 Det synes jeg også. Og bare så dere vet det_ Man kan ha høy utdannelse OG være superdum.....
Gjest Skrevet 18. mars 2010 #17 Skrevet 18. mars 2010 Man kan fint være intelligent selv om man har dårlig (les; ulik fra min) smak i tvserier:)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #18 Skrevet 18. mars 2010 Nei. Jeg jobber med strategi og har ansvar for mye penger. Gir 100 %. På fritiden holder jeg meg fagelig oppdatert og leser mye ellers. Og slapper godt av med noen hjernetomme tvshow. Driter i hva andre mener om dette. Synes synd på dem som alltid må gjøre de riktige tingene-de er usikre- jeg er sikker på meg selv. Og vet hva jeg står for og bidrar med.
Lova Skrevet 18. mars 2010 #19 Skrevet 18. mars 2010 Jeg tror ikke man er så veldig smart hvis man bruker tid på Paradise Hotel. Det spiller ingen rolle hvor høy utdannelse man har eller ikke. Jeg hadde nok heller satt av en time til husarbeid, sex eller til å se på Nyhetskanalen...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #20 Skrevet 18. mars 2010 Nå var det vel snakk om å ha høy utdannelse i hovedinnlegget, og legeutdannelsen er faktisk høy utdannelse, enten du vil eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #21 Skrevet 18. mars 2010 Jeg er klar over at legeutdannelse er høy utdannelse. Faren til datteren min er lege og er dum som et brød. Han fungerer over hodet ikke sosialt i det hele tatt. Med en gang han sier noe om hva han er blir folk nærmest mo i knærne og superimponert. Hehehe. Vi er ikke sammen lenger. Min nåværende kjæreste er supersmart, har ganske høy utdannelse, men har en jobb som ikke er så veldig imponerende. Vi ser uansett ikke på Paradise Hotel. Jeg har ikke høy utdannelse. Jeg brukte hele 20-åra på å reise rundt i verden og ta strøjobber. Sånt blir man smart av etter min mening.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #23 Skrevet 18. mars 2010 Hva slags mennesker blir mo i knærna av at faren til en eller annen er lege? Faren til sønnen min er også lege. Han er intelligent ja og folk holder seg stødig på knærna når de treffer han.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #24 Skrevet 18. mars 2010 Hvorfor får du barn med en som er dum som et brød og ikke fungerer sosialt? Er du også dum?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #25 Skrevet 18. mars 2010 Bimbodamer på fester vi har vært på sammen blant annet. Som syntes det er stas med leger, tjener bra, blablabla. Mange sånne folk vel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå