Gå til innhold

Jeg er white trash...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe... jeg skal kanskje ikke si så mye. sist gang jeg var ordentlig ute på byen så slo jeg til en Frper... hehe.. men han kastet snø på meg og kysset håret mitt... det ble for mye for en stakkars person og takle!

 

 

hvorfor tror menn at vi liker dem når vi hetser alt de står for?

 

 

men fotball og meg tror jeg ikke du får til å bli bra altså

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit,du liker curling,jeg fotball! Okay,ett vennskap består av (forutenom tillit) at man skal akseptere at folk er forskjellige! Så du er min venn selv om du ikke liker fotball ;)

 

Men om jeg hadde tatt deg med på en kamp på old trafford,så hadde du skifta mening,og det lover jeg deg!

Men det kommer jo ikke til å skje,så jeg skal slutte å dagdrømme ;)

 

Har forresten ikke fått noe post :( Men jeg har strøm :)

Skrevet

Åja,er du og white trash Randveig?

 

 

Du er pen! Du la ut ett bilde av noen prikker her en dag,så trykka jeg på navnet ditt,nyskjerrig som jeg er,så så jeg bilde av deg :) Veldig vakker :)

Skrevet

hehe.. alle sier det! men ingen har noen gang faktisk invitert meg med til en fotballkamp. jeg tror det bare er tomme ord dere sier for å overbevise dere selv!

 

 

hm.. han postmannen min har sikkert stjålet den! det er jo super rart! jeg får dra ned dit og etterlyse den en dag!

Skrevet

Jeg mener det!!! Vi var på old trafford i januar....og det var 75 tusen mennesker der! Bare DET er kick!!

 

Har ikke jeg vært flink nå? Siden jeg posta siste svaret,så har jeg til nå rensa buret til kanina ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Drit i søplemenneskene. Drit i å svare dem. Få tråden sletta om du vil. De gir seg aldri, og finner de noe de tror virker, maler de på den til kuene kommer hjem.

Forøvrig tror jeg "pen" og "white trash" er sånn bortimot det eneste jeg ikke har blitt beskyldt for her inne.

Skrevet

Den kan stå...jeg tar meg ikke nær av det,...ser heller bare på det som komisk!

 

Når jeg så tråden første gang,så ble jeg lei meg,kun fordi det rippa opp følelser for HAN ...for da følte jeg meg veldig alene...men nå så bryr jeg meg ikke!

 

Jeg kan fint leve med white trash og pen...har sett du blitt kalt verre ;)

 

OG forøvrig i sommer så var jeg VEMMELIG fordi jeg var for hyggelig ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg tror jeg kunne likt å være vemmelig hyggelig, den burde du pushe max.

Skrevet

Du er bare ærlig,uten smilefjes :)

Det liker jeg...men jeg er sånn happy face....som for øvrig er veldig ør i hodet nå,fordi jeg skulle hente meg ett glass med saft og gikk rett i veggen!!

 

Til mitt forsvar,sto opp klokken kvart på 6 i dag....

Skrevet

pft! Sikker på du er både pen og white trash lut.

Gjest sug lut
Skrevet

Å TUSEN TAKK, deilige Jorunn (er ikke jula over, forresten?), det er alt i alt det peneste noen har sagt til meg her inne på lenge. Jeg er White Trash Slut Mum.

Skrevet

Åh, luten - du ER jo pen! Og så har du så fint hår, og enda finere hyller. Og nå savnet jeg deg akutt, så jeg tror du må klemme meg en hel del til sommeren.

 

Gjest sug lut
Skrevet

Fine muggis, til sommeren skal vi drikke vin i hagen!

Skrevet

Haha, nei eg er ikkje white trash (TRUR eg), men eg er stygg :D

 

Eg får prøve å huske på at eg må legge meg i fostertilling og grine i heile natt på grunn av det. Lett å gløyme, så får legge inn huskelapp på mobilen.

Skrevet

Jeg ble kalt patetisk en gang. Det såra.

 

Forøvrig; Muggs er ganske lekker, hadde hun hatt mine bryst ville hun vært en gudinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...