Emma&Adrian Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 ifølge noen på anonym.... Siterer: pEN ER hun, men den der familien der er ganske "white trash"... sosial klienter som foreldre, de er det selv og ongane blir det nok også! går i generasjoner slikt! Haha,allright!! Siden jeg har jobbet hele livet mitt og det samme gjør begge fredrene til ungene....lenge leve DIB!! Er jo verre enn i gode og onde dager til tider jo!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 hehe.... vi er alle whit trash når alt kommer til alt og vi liker det. da kan vi danse på bordet og feste i brudekjole uten at noen kan si noe på det... hihi men vi er så fine at vi tar miljøtaxi da. noe annet ville vært ille!
Emma&Adrian Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2010 Elsker å være white trash!! Kan det bli bedre?? Ja så klart tar vi miljøtaxi! Annet er jo ....trash
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 hehe.. noen annet er jo enda mer trash en oss.. haha jeg er så trash at jeg handler i sverige innimellom til og med
Emma&Adrian Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2010 Jeg vil også!!! Bor du nær sverige kanskje?
Gjest Toxic Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Gale-Annie overgår seg selv til stadighet. Når det er sagt, så må hun jo være i ekstremt godt humør i dag siden hun er villig til å innrømme at du er pen, den grinmerra pleier da aldri å si noe positivt om noen. Kanskje et stakkars mannfolk har drukket henne vakker og gitt henne en omgang?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. mars 2010 #7 Skrevet 17. mars 2010 hei. toxic! nå får du det til å høres ut som om det er jeg som er annie!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. mars 2010 #8 Skrevet 17. mars 2010 bor i nærheten av oslo by så da er det ikke så langt
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 17. mars 2010 #9 Skrevet 17. mars 2010 Da er vi to;) Jeg er Harry også. Og slem Og dum Og "verdiløs" Og trist Og patetisk og Oppmerksomhetssjuk Og wanabee Og talentløs Og uempatisk Og Kverulerende Og en dårlig mor Og en dårlig kjæreste (evt sambo) Og stygg Og feit Og "guggen" (hva nå det egentlig betyr) DIB er et fint sted;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. mars 2010 #10 Skrevet 17. mars 2010 haha.. det er så rart det der. pluteselig finner anonym en person de bare MÅ hetse.. hehe også er det alltid de beste menneskene som blir hetset. jeg tror anonym bare er litt sjalu. i grunn har jeg sluppet alt for billig unna tror jeg. sug lut er vel den som har fått gjennomgå mest og ev@drian den gang hun var her ofte
Gjest Toxic Skrevet 17. mars 2010 #11 Skrevet 17. mars 2010 Høhh... mulig det er fordi jeg er veldig trøtt, men jeg klarer ikke å se hvordan jeg skulle utpeke deg. Dersom det skulle være tvil, du har absolutt aldri vært mistenkt for å være Gale-Annie
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. mars 2010 #12 Skrevet 17. mars 2010 hehe.. nei da, jeg trodde ikke du trodde det heller. men den dere "kanskej annie endelig har fått sex" delen var liksom så treffende.. hehe
Emma&Adrian Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #14 Skrevet 17. mars 2010 Fuck di der bertene som sikkert er så jævla unormalt stygge at di må disse andre...(selv om jeg egentlig gjør det nå selv med den setningen??) Jeg er klar for en miljotaxi og lammekjøtt mann jeg!!!! Du forresten,i mai kommer jeg gjerne til oslo!!! Skal se champions leauge hos en venn der Ta en øl da eller?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. mars 2010 #15 Skrevet 17. mars 2010 så lenge det ikke er natt til 1 mai så er jeg klar (jeg må jo gjøre meg klar til tog og slik... hehe) det blir knall bra
Emma&Adrian Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #16 Skrevet 17. mars 2010 Natt til 1 mai ...hav skjer da ? ;) Blir nok rundt den 20....men da får jeg overgangstønaden håper jegh haha PARTY!! Ja,må nok ha den inntekten nå etter fjompenissen dro....for jeg har enda ikke fått meg jobb! Trist,men sant...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. mars 2010 #17 Skrevet 17. mars 2010 skjer ingen ting natt til 1. mai. bortsett fra at jeg helt sikkert må stryke klær for vi skal jo gå i tog og spise frokost med kommunens arbeiderpartilag der har du meg har aldri noen gang festet natt til 1. mai. ikke en gang i ungdomsårene.. hehe.. for 1. mai er hellig 20 blir flott! vi får gå på et studentsted da vøtt. der er det billig og folk er gale
Emma&Adrian Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #18 Skrevet 17. mars 2010 Tar med meg UNITED flagget mitt til oslo sånn ca den 20 jeg da! Må bare sjekke kalenderen min her nå om når jeg har barnefri hehehehe
Emma&Adrian Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #19 Skrevet 17. mars 2010 FASIKEN! den er 22 mai! Og det er jo ikke helg engang!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. mars 2010 #20 Skrevet 17. mars 2010 haha.. ikke ta det med når vi skal ut a! jeg orker ikke 1 million fotballdiskusjoner. jeg orker ikke 1 en gang.. hehe.. for der har jeg ingen ting å komme med!
Emma&Adrian Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #21 Skrevet 17. mars 2010 HALLO!!!!!!!!!! KOKO! Du er ubrukelig! Er du klar over at i 2008 så slo jeg ned en chelsea fan? LOL...okay,han var frekk da! Og jeg ...full? Men united er laget mitt...og jeg heier til jeg dør! SÅ jeg tar med flagget jeg!! Men det kommer nok til å ligge i kofferten
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. mars 2010 #22 Skrevet 17. mars 2010 hehe... først så digger du meg, også er jeg ubrukelig. nå får du jaggu bestemme deg! forstår meg virkelig ikke på fotball! og at folk slår ned folk gjør fotball bare mer skummelt. jeg digger brune pubber da.sånn bortsett fra at det ofte innholder fotballtullinger og FRPere.. men ellers er brune pubber det fineste i verden! moren min gikk på jobb i curlingbuksa mi i dag. det hadde jeg fortrengt helt til du nevnte drakter. jeg trenger en psykolog!
Emma&Adrian Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #23 Skrevet 17. mars 2010 So,jeg later som du er kjæresten min HAHAHAHAHAHAHA,da kan jeg ombestemme meg om jeg digger deg eller ei! ;) Neida,ville bare prøve å overtale deg om at fotball er GØY!!! :D Ja til mitt forsvar,så var han duden VELDIG frekk! Og jeg sto der,full som jeg var og tenkte..."Okay lene,ikke bry deg om han der" ...Så får jeg en setning slengt etter meg: Bare bli med meg hjem du di F***" og da ...Ja POFF!! klap rett på trynet Og jeg angrer ikke Eller jo litt,men nei
Emma&Adrian Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #24 Skrevet 17. mars 2010 OG ikke en kllapp på trynet,knytteneven...som forøvrig ikke kunne brukes på 5 dager etterpå :S
Ranveig R Skrevet 17. mars 2010 #25 Skrevet 17. mars 2010 Det er jaggu godt vi har DiB til å sette oss i bås når vi sjølv ikkje strekker til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå