Gå til innhold

Er det slutt mellom emma&adrian og mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha ha anonym 22:08, se hvordan du skriver! Virker ikke som om du er fra gode sosioøkonomiske forhold når du ikke kan skrive en gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del synes det er en uting å snakke om navngitte nick når man selv er anonym. Send heller en pm.

Skrevet

Kjenner "emma&adrian" veldig godt, hun er en flott mor på alle måter. Og til tross for en utfordrende hverdag, så takler hun dette med glans! Engasjerer seg i ungene og klager veldig lite på det harde arbeidet som hun gjør HELT ALENE! Slutte å spekulere i ting dere ikke har peiling på. Trodde denne siden var ment for at folk skulle støtte hverandre gjennom gode og dårlige tider? Ikke for å spekulere i slike ting, få dere ett liv så slipper dere bruke så mye tid på andre sine!

Skrevet

emma&adrian er en av sidens beste damer! :) jeg digger henne!

Skrevet

22:41:takk! :)

DU er iallefall god! :)

Og lammekjøtt,DU er best! :)

Skrevet

withe trash ha ha ha ha,er du en god venn av familien eller???

Skrevet

Folk må vel kalle meg for white trash,men jeg synes virkelig ikke jeg fortjener den "tittelen" Men jeg gidder ikke å forsvare meg selv ang det der heller :) :)

SÅ du din fjompenisse av en anonym,kan du ikke heller sende meg en pm om du har noe imot meg?

Jeg takler kritikk,så bare si det du vil si...men når det kommer til familien så kan du ta det på pm,fordi jeg blir egenltig ganske forbannet når du kritiserer familien min på den måten...

Skrevet

Hva så om hun har gått ifra mannen,eller om han har gått ifra hun?

Den dama her ben i nesa! Og jeg leste noe her for ett par dager siden om studier pluss 80% stilling,missunner energien til å klare det jeg!!

Stå på Emma!

:-)

Skrevet

Jo det er slutt,så di krangle på meny i går....

Skrevet

HAHAHA,veldig usaklig!!

Han er ikke engang i dette fylke,så du kan ikke ha sett det kjære deg!

Uff,må le av dere så spekulerer slikt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...