Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 SERIØST! Er ikke så lenge siden hun skrev her at hun tok det veldig tungt,og er du så frekk at du skal spekulere??? SKAM DEG!!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Du kan jo f.eks lese på bloggen hennes..
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Stemmer det! Stakkar, alene med 2 barn...off...hun har det ikke hatt det lett i livet den jenta!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #10 Skrevet 17. mars 2010 Regner med at du ikke er så aktiv her inne,og fikk med deg hvor lei seg hun var....for om du fikk det med deg,så er det ganske frekt og ikke ta dette på innboksen hennes!
Siljev85 Skrevet 17. mars 2010 #12 Skrevet 17. mars 2010 det har vel du strengt tatt ingenting med...?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #13 Skrevet 17. mars 2010 (Kaster meg på den skam bølgen... ) Var det hun som slet så voldsomt med depresjoner (? psykisk relaterte problemmer, hvorpå hun vurderte å gi ifra seg barnet for å skaffe seg hjelp, altså legges inn) her for noen år siden???
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #15 Skrevet 17. mars 2010 Aner ikke om det var henne da!!!! ( ikke ta det for helt sant siden jeg ikke husker nicket) Mente bare at det var henne, derfor spurte jeg... Iallefalls å kom denne dame seg på bena igjen etter en lang og hard kamp... Kjempesterk!!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #16 Skrevet 17. mars 2010 Syns det er helt sykt at dere legger ut om et annet menneske på denne måten.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #17 Skrevet 17. mars 2010 Patetiske og ynkelige mennesker er dere som skriver slikt om ett annet menneske. Det er dere som har store problemmer med dere selv, hva med å jobbe litt med selvbilde jenter?? tror det trengs!! Kun mennesker med liten selvtillit prater slikt om andre mennesker. Få dere ett liv. Ta vare på barna deres istedenfor å bruk tiden på å sitte her å skrive slike stygge ting om andre mennesker! Noen av dere er tragisk/komiske!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #18 Skrevet 17. mars 2010 For å være ærlig, så syns jeg ikke at dem har sagt noe stygt om denne emma&adrian. Jeg ser hvertfall ikke et noe stygge kallenavn eller noe.
Mortilbarn Skrevet 17. mars 2010 #19 Skrevet 17. mars 2010 ??? Jeg blir så oppgitt over diverse mennesker her inne.. Hvorfor interesserer det deg HI? Og til dere andre; det er da tydelig at HI ikke visste ette, med mindre hun er klorinvasket i topplokket. Og til noen av dere; hvorfor legge ut enda mer om denne personen hvis dere mener hi burde holdt kjeft?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #21 Skrevet 17. mars 2010 pEN ER hun, men den der familien der er ganske "white trash"... sosial klienter som foreldre, de er det selv og ongane blir det nok også! går i generasjoner slikt!
Emma&Adrian Skrevet 17. mars 2010 #22 Skrevet 17. mars 2010 Hmmm.... Jeg har aldri hatt lyst å gi fra meg noen av barna mine,ever! Men jeg møtte veggen her i jula,det gjorde jeg. Og skammer meg ikke over det. Ble skikkelig deprimert etter jeg fødte Adrian,men jeg gjør noe med det nå,og har det veldig bra Ja,jeg er alene med to barn nå. Og det er kjempetøft! Men jeg greier meg Men tror en av dere her mikser nicket mitt med noen andre...for selv om jeg følte at jeg møtte veggen,så vil jeg aldri gi fra meg ungene! Di er det beste og eneste jeg har!
Emma&Adrian Skrevet 17. mars 2010 #23 Skrevet 17. mars 2010 Vil be deg om å utdype det der 22.08. For det virker som du ikke aner noen ting om min familie....
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #24 Skrevet 17. mars 2010 Tror kanskje det var deg, men at jeg mikset deg med noen andre som ville gi ifra seg barnet under lignede omstendigheter! Av og til så dukker du bare opp i tankene mine og da lurer jeg på hvordan det går/gikk med deg! Har enorm respekt for alt det arbeidet du har lagt i for å komme deg på bena igjen! Lykke til vidre!!!! klemmer fra en ensom forvirret sjel, uten liv, eller selvtillit og som tenke på hvordan det går med noen av disse skjebnene som jeg leser om her inne...
Emma&Adrian Skrevet 17. mars 2010 #25 Skrevet 17. mars 2010 Går helt fint det Jeg ble litt sjokka før jeg leste nedover hvor du skrev at du var ikke sikker på om det var meg Hvis du er ensom,så må du ikke være redd for å sende en pm,jeg er ganske ensom selv hehe,er ikke så gøy å være alene hver eneste kveld Klem tilbake til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå