Gå til innhold

Forlatet kattene sine og dro :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du leser lenger opp så ser du at hun plutselig nevner 9 kattunger. Det får meg til å tenke at det ble satt ut 9 kattunger i tillegg til de 2 voksne. Ble det lettere for deg å forstå da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke det samma om det i tillegg til de 2 voksne også finnes 9 kattunger der ute vel? Jeg ble nysgjerrig på hvor de kattungene kommer inn i bildet. Det fikk meg bare til å lure på om venninna hennes har satt ut kattunger også.

Skrevet

nei, hun har satt ut to drektige katter...

Skrevet

Hun har 2 katter, venninna hadde 2 katter som var gravide.. Kanskje de 2 gravide kattene får 5 kattunger tilsammen.. 2+2+5=9

Enkelt regnestykke det. Ingen vitts i å henge seg opp i det.

Håper dere finner kattene.

Skrevet

hvor i landet er dette?? om du finner de og det er i nærheten av der jeg bor tar jeg de til meg! stakkars stakkars katter!!!!! Jeg har flasket opp 7 kattunger tidligere, og da hadde jeg tre selv. Jeg slipper de allsammen mer enn gjerne inn i hjemmet mitt, problemer med og få de omplassert tar jeg senere, bare få de stakkars uskyldige dyra inn i varmen! fy fader for en syk dame som har hjerte til og gjøre noe slikt!!

Skrevet

ja, hvor er det? har du funnet kattene? jeg kan godt ta de begge + ungene. huff fikk så vondt :(

Skrevet

Jeg tror du tuller.

Hvis du er så fortvilet og har vært ute og lett etter dem, hvorfor har du tid til å skrive et veldig detaljert innlegg her, og svare, men på død og liv ikke si hvor i landet dette er..?

Er jo mange her som vil hjelpe, så hvis dette er seriøst så si ifra!

Skrevet

hva??? har hun FORLATET de?

Skrevet

Godt å se at det er noen snille her som vil hjelpe! STOR klem til dere!

Og jeg håper du finner kattene HI..

Dette var vondt å lese..

Skrevet

Hu sa to gravide katter. Da kan hu jo ha sagt 9 kattunger for å få et ca tall på det.Kanskje første tallet som falt hu inn. Bare for å fortelle at når hun har to katter fra før blir det litt mye å ta inn to katter til og f.eks ni kattunger.

Skrevet

Hæ...? Nei, to gravide katter, og så fabulerer hun hva hun da kan bli sittende med, katter får jo fort borti fem unger hver, så da er ikke 9 helt utenkelig.

Skrevet

Hun ventet på en barnepike og en venninne som skulle være med å lete. Kanskje du skal lese litt før du kommenterer vennen? :)

Hun har sikkert dratt nå, og da blir det nok hakket vanskeligere å svare på hvor i landet hun befinner seg.

Skrevet

øøh..Er det meg du snakket til nå 23.10?

Skrevet

Nei, snakket til 22.19 som var helt sikker på at HI bare tuller. ;)

Jeg trykket på svar under hennes innlegg, men havnet nederst likevell..

Skrevet

til 03:48

Ok,jeg begynte å lure på hva jeg skrev feil hehe

Skrevet

Hvis denne tråden ikke bare er oppspinn, så er det jo helt klart at venninnen trenger akutt psykiatrisk behandling. Dette er jo ikke normal oppførsel og gjøre, men atter et eksempel på hvem som egentlig ikke burde ha dyr. (psykiatri/rus etcetc)

Klart det er synd i pusene, og jeg håper noen snille tar vare på dem. Gravide katter holder seg i nærheten av folk, med mindre fødselen er nær. Da gjemmer de seg. Men så snart ungene er kommer vil de oppsøke folk igjen, på jakt etter mat. De er nok der et sted, mulig de også har begynt på ferden hjemover igjen. Sett opp lapper med bilder.

Det er synd på denne venninnen din. Hun trenger hjelp, stakkars. Hun tenker ikke rasjonellt, og det må dere tilgi henne for! Håper denne situasjonen vil løse seg. Hør med vetrinæren om han vet om noen som kunne tenke seg og huse to katter. Skjønner nå deg veldig godt at du ikke kan ha dem. Herreli 4 katter!! Jeg vil ikke ha 1 engang, og det er ikke fordi jeg ikke elsker katter, men vi har ikke plass, bor i blokk og vi jobber masse, og har unger som er helv ville. Niks.

Skrevet

Fy f**n! Håper virkelig at hun sliter etter å ha gjort noe sånt!!!

Blir forbanna over at sånne idioter finnes!

Greit nok at hun sliter psykisk, men det er da måte på!

De gangene jeg har slitt psykisk, så hadde kattene vært til STOR hjelp for meg...

Skrevet

Hvis det er boligblokker der og butikker.Så er det lurt å henge opp lapper der.Hvis dere ikke har bilde.Så tegn en katt feks på arket.God beskrivelse og få med at de er gravide.Og de som finner dem skal få dusør!

Jeg ordner meg med plastmapper om en bruker i ringpermer.De er gjennomsiktige.Jeg hadde arkene jeg hadde skreet på inni dem.Og hengte de opp ute også..Uansett.Dere må ære veldig kjappe..!

En annen ting.Det er lettere å gi vekk steriliserte hunnkatter.Så hvis dere finner dem og til slutt får dem sterilisert.Så er det mer atraktivt å få en katt de slipper" alt peset" med..

Hjalp for meg når jeg skulle omplassere en katt som hadde blitt satt ut..

Man får tenke det sånn.Istede for at jeg ga noe til dyrebeskyttelsen den gangen,ga jeg til den katten..

Skrevet

Det er jo forskjell på hvilken psykiatrisk tilstand man er i. Selv om man er deprimert eller har angst, så har man logisk tankegang og kontakt med omverdenen. Hvis hun er begynt å bli psykotisk, så har hun ukke innsikt i hva hun foretar seg. Det er tragisk, men er hun veldig psyk er det like synd på henne som hvilken som helst annen fysisk lidelse.

Skrevet

Hvordan er det å kjøre bil når en er psykotisk..? Er det sånn at man er langt inn i egen verden når man er det?At en ikke ser klart og går i svime?

En må jo tenke i trafikkenOg hørte ikke noe om at hun hadde krashet på turen..Da burde en jo være såppas til å tenke på to levende vesner hun er i ferd med å sette ut for å dø også..Nei faktisk,flere levende vesner med tanke på kattungene..

Tror ikke hun var psykotisk jeg .. Bare like fæl som mange andre som gjør det samme.Hun tror vel katter klarer seg selv..

Jeg har vært nede i kjelleren en tur selv flere ganger.Faktisk under kjelleren også tror jeg.Det har vært helt svart.For meg ble dyra mine reddningen.

Klart jeg skjønner det er trasig med to katter som venter kull.Men en må da for faen gjøre noe med det!!Og da snakker vi ikke om å sette de ut for å pines!

Nei folk,kastrer kattene deres.

Skrevet

Se eget innlegg jeg laget nå ang denne saken... Har oppdattert litt...

HI.

Skrevet

Ser det er mange svar i innlegget som jeg skrev i går. Skal svare på noen av de her og oppdattere dere som engaskjerte dere.

Ang antall tallet 9 var bare et eks... kunne like gjerne ha vært 12....

Ja noen sliter psykisk på mange forskjellige måter og grunner så det er vanskelig for andre å sette seg inn i andres situasjon.Så den gidder jeg ikke å forklare en gang.

Hun er nå blitt tatt hånd om pga jeg ordnet det for henne. Hun er aldri sånn som i går.

Vi var ute i 4 timer i går å lette og ringte på dører i området å lurte på om de hadde sett noen. Vi hadde laget lapper som vi ga fra oss med tlf våres. Så de kan ringe når de ser de ...

Blir veldig overrasket hvor lite samarbeidvillig kontorer er. har ringt rundt til mange i dag og de tar ikke i mot private katter, men hadde jeg funnet en husløs så er det ok liksom. Sier at de er jo husløse nå, men de sier at de er private så lenge de nettopp har blitt sluppet ut...

Gir meg ende over..

Tatt meg fri fra jobb i dag så skal dra bort å lete nå også.....

Takker for all støtte her inne. Området er i sande og det er i den åsen borte ved butikken..Husker ikke hva det heter der..de som er kjent de vet

Skrevet

Kjøre bil kan man jo gjøre på autopiloten... samt veldig mange andre ting. Nytter ikke banne og sverte her inne. Mange er psykisk syke, noen er pill råtten vonde, noen er rusa... ja, det er utrolig mye dritt i denne verden.

Jeg har jobbet med psykisk syke pasienter. Det er utrolig hva disse pasientene har funnet på når de har vært dårlige (psykotisk), både med seg selv og andre. Vanskelig og si om denne damen er psykotisk, men i sitt hode fant hun ikke på noe klokere enn å sette kattene ute.

Det ER forskjell på å være deprimert og langt nede i kjelleren og å være psykotisk. Anbefaler at man leser seg opp på litteratur istedet fo å banne her.

Jeg forsvarer ikke handlingene hennes, men noe av forklaringen kan jo ligge der. Men vi kan jo bare spekulere oss gul og blå. Kan bare håpe på at de kattene blir funnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...