Verdens tøffeste mamma Skrevet 16. mars 2010 #26 Skrevet 16. mars 2010 - at jeg har to friske og flotte barn som jeg elsker overalt på jord. - At jeg er frisk og at alle andre jeg er så glad i, er friske og har det bra. - At vi er i gang med husbyggingen.
Vilja<3 Skrevet 16. mars 2010 #27 Skrevet 16. mars 2010 Lykken for meg i dag var at til tross for jeg er utbrent så klarte jeg - Være på skolen i to timer og skrive litt på en oppgave - hente minstemann i bhg, kom springende mot meg med en god klem - var på foreldresamtale på skolen, masse skryt av flinke jenta mi - yoga i en time Men nå er jeg utmattet, men klarte det. Den største lykken for meg om dagene er de øyeblikkene jeg kjenner et lite gnist av krefter så jeg kan være der for mine barn.
Humla&mini Skrevet 16. mars 2010 #28 Skrevet 16. mars 2010 -kost meg med gullgutten min, pappaen hans, ei venninde og datteren hennes i hele dag:) -en fin fin tur i den fine sola som endelig etter så mange dager i mørke har tittet frem -varme grader og fortsatt snø -et lite gull som enda ikke er 9mnd men som har begynt så smått å gå idag:) -et gull som sover søtt -og verdens vakreste hund som koser hos meg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå