TøffiTrynet☠ Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 -en lilla Brio Sing kjøpt på salg. Hurra! -besøksdag i barnehagen til mellombror, med masse herlige blide unger! -deilig vintervær! Hva er DIN lykke i dag?
melkekua™ Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 - klarte å bake loff uten å drepe gjæren ;-p - vasket en stor ladning med håndklær - impregnert dressene til ungene
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Knuseklemmen til Lillegutt da jeg hentet ham hos dagmamma )
Gjest Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Få sove lenger enn til kl 6 Friske barn Sol og vår Snart påskeferie:-)
Lillepromp blir storesøster Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 ...å sitte i et kvarter å se på lillejenta på ni måneder som leker helt oppslukt med molekyl-leken sin:)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 -En treåring som synes mamma har store fine pupper når hun velger å bruke bh, og ikke sportsbh;) -At sola velger å komme frem når vi har skidag. -At snømannen i hagen ikke gjør tegn til å forsvinner med det første. -At vi har nok med to årstider her jeg bor. Sommer og vinter. Så vårdress/parkdress/høstdress er totalt unødvendig;)
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 Et fantastisk smil fra lillemor når jeg henter henne i barnhagen<3 Fridag imorgen;-) Den varme dusjen jeg skal ta nåh:-D
Odine! Skrevet 16. mars 2010 #9 Skrevet 16. mars 2010 I dag er min lykke at -jeg har rydda på soverommet - jeg har fiksa spisestuestolen som var ødelagt(håper den er limt godt nok...) -jeg skal på kurs i morra
Verbena Skrevet 16. mars 2010 #10 Skrevet 16. mars 2010 - at jeg og faren til gutta mine evner å ha en kostruktriv samtale innimellom! - verdens største nattakoser og kyss på begge kinn og panna fra to herlige gutter - koselige meldinger fra samboeren min som er borte på jobb denne uka -en helt hvit verden - 2uker igjen til jeg og gutta drar til familien min på påskeferie, pappa og lillebror har jeg ikke sett siden i august!
meg & to små vampyrer Skrevet 16. mars 2010 #11 Skrevet 16. mars 2010 -sol og trillings med to barselvenninner -dobbel cortado på italiensk kaffesjappe -baby som smiiiiler til mammaen sin og ler -kino med mannen om en times tid;)
meg & to små vampyrer Skrevet 16. mars 2010 #12 Skrevet 16. mars 2010 og jeg må ikke glemme: -en søt 3åring som kaller seg selv mummi.... (navnet hans) og leser om da mummi.... stod på ski. -søt 3åring som sier han vil se film om en hjort værsåsnill -søt 3åring som deler epler med de andre barna i bhg når de spør pent
Gjest Skrevet 16. mars 2010 #13 Skrevet 16. mars 2010 Mødregruppe i dag med 6 venninner pluss babyer Tacopasta til middag...nam 3 herlige friske unger rundt bordet Nyvaskede vinduer og akkurat nå.....3 unger som sover søtt:)
CMH Skrevet 16. mars 2010 #14 Skrevet 16. mars 2010 Gullet som lyser opp når hun ser mamma'n sin etter en lang arbeidsdag. Snart påskeferie, en hel uke!
Voilà Skrevet 16. mars 2010 #15 Skrevet 16. mars 2010 Bare positive tilbakemeldinger på samtalen hos barnehagen i dag=)
Tante Blås Squaw Skrevet 16. mars 2010 #16 Skrevet 16. mars 2010 Bittesmå føtter som sparker under mageskinnet )
Gjest Skrevet 16. mars 2010 #17 Skrevet 16. mars 2010 Verdens kjærligste og herligste kjæreste som kommer til å bli verdens beste og flinkeste pappa:o)
BlåBlå Skrevet 16. mars 2010 #18 Skrevet 16. mars 2010 - å ha besøk av ei veninne med to store gutter som digger å leke med mine små. - Å vite at jeg har fri i morgen ! - Å ha to nydelige gutter som er trygge, glade og som sover godt på puten til mammaen sin.
Ranveig R Skrevet 16. mars 2010 #19 Skrevet 16. mars 2010 ...søte samtalarmed 4-åringen (Meg: "Du har jo tre fetre og ei kusine og så får du ei kusine til i sommar!" 4-åringen: Men alle kan ikkje susse meg på en gang! De MÅ stille seg i kø!") ...sovehåret til 2 1/2-åringen som har svetta i vogna ...varm rispose med tørka rosmarin inni ...pepperkaker - midt i mars ...helaften med besteveninna på laurdag )
Pengetreet Skrevet 16. mars 2010 #20 Skrevet 16. mars 2010 - At eksamen i dag gikk over all forventing! - Å stryke veslejenta over håret mens hun sover søtt ) - At frustrerte fruer begynner snart - Nå skal ungen og jeg ta oss fri fra skole og barnehage resten av uka og bare kose oss )))
Sistah*G07*J09* Skrevet 16. mars 2010 #21 Skrevet 16. mars 2010 Å våkne til 2åringen over babycallen som sier: God morn, ikke midt i natta lengre, god klem bamse glad i deg
Gjest Skrevet 16. mars 2010 #22 Skrevet 16. mars 2010 At vesla på 3 år sto ved siden av lillesøster og sa : Vi elsker deg vet du, mamma. Åhhhh :-)
Bebés'ilvousplâit Skrevet 16. mars 2010 #23 Skrevet 16. mars 2010 Lykken er: -å være blid og uthvilt etter å ha fått en sårt tiltrengt lur på sofaen i formiddag etter altfor mange oppstykkede netter på rad. -en nydelig tur ute sammen med ungene i ettermiddag med skigåing og aking. -lesestund med ungene i dobbeltsengen. Kjempekoselig! -å ha tid for meg selv med yndlingsseriene mine på tv.
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 16. mars 2010 #24 Skrevet 16. mars 2010 Sove lenge fordi mannen har stått og og levert barna i barnehagen Trene Hente jentene mine i barnehagen, spesiellt når de blir så glad for å se mammaen sin..."smelt"
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 16. mars 2010 #25 Skrevet 16. mars 2010 - Å få beskjed fra pappaen til lilletulla at han endelig vil komme og besøke henne - Å innse at jeg har så mange virkelig gode venner i livet mitt -At jeg var superheldig å ha en enkel fødsel -At jeg er mamma. Har aldri følt en slik lykke og kjærlighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå