blomstre Skrevet 19. mars 2010 #26 Skrevet 19. mars 2010 Regn, regn, regn, regn, øsende regn, pøsende regn, regn, regn, regn, regn, deilig og vått deilig og rått! :-)
Gjest sug lut Skrevet 19. mars 2010 #27 Skrevet 19. mars 2010 Jaggu. I dag regner det selv i de mest snørike delene av hovedstaden, det smelter og regner og drypper og plasker, og lesebokklassikeren "Far banner. Mor syr" har blitt erstattet med "Mor strør", to bøtter grus unnagjort på morrakvisten siden alternativet var å stå på skøyter til bilen. Dessuten smelter det utrolig mye fortere under grus. Det er håp, det er håp!
Gjest sug lut Skrevet 19. mars 2010 #28 Skrevet 19. mars 2010 Nå har jeg (i tillegg til å produsere tre sider tekst som ikke er så allerverst) planta 33 erteblomster. Og i helgen skal et par tomater gå til sine nye adoptivforeldre, er planen.
blomstre Skrevet 19. mars 2010 #29 Skrevet 19. mars 2010 ...regner med du har sjekket adoptivforeldrenes vandel-, helseattest og personlighetstest før du skipper de av sted?...
Gjest sug lut Skrevet 19. mars 2010 #30 Skrevet 19. mars 2010 Jada, til og med genetikken - og bortsett fra at de produserer avkom med defekte rygger og hang til å ete, er de greie
Patetica fåkksi Skrevet 19. mars 2010 #31 Skrevet 19. mars 2010 Her går det bare nedover, penispaprikaen har faktisk forsvunnet inn i seg selv eller noe? Jeg hadde en som var over 3 cm. lang og tre små som så vidt hadde dukket opp over jorda og nå er alle bare vekk?!
Patetica fåkksi Skrevet 19. mars 2010 #33 Skrevet 19. mars 2010 Ja monstersnegler fra helvete, men liker de peninspaprikaspirer?
Patetica fåkksi Skrevet 19. mars 2010 #34 Skrevet 19. mars 2010 Jøss, jeg trodde aldri den sagen skulle komme der jeg ikke klarte å skrive penis.
Gjest sug lut Skrevet 19. mars 2010 #36 Skrevet 19. mars 2010 Det er definitivt dagen-for-svarte-svingende, du er i godt selskap.
blomstre Skrevet 21. mars 2010 #38 Skrevet 21. mars 2010 DET ER VÅÅÅÅR! - all snø er vekk, heeelt vekk! - jeg har kostet gårdsplassen - rododendron har overlevd livet under snø-hoppe-haug - jeg har gått amok med min nye beskjæringssaks og matavfallsdunken dufter nå heftig lavendel :-) - spirende perleblomster i krukke på trappa - asalean har sprunget ut sin første blomst - gåsunger i det kommunale beddet :-)
Gjest sug lut Skrevet 21. mars 2010 #39 Skrevet 21. mars 2010 Jada, det er VÅÅÅÅÅR. Først har det regna, så har det snødd og snøen ble liggende. Juhu. Så jeg håper det er ok om jeg bare snylter på din vår litegrann, blomstre. Koste gårdsplass - så koselig! Eneste vi kan gjøre er å hakke is og få vekk isdammen på midten.... Men jeg har et triks - jeg har skjønt at så lenge det er plussgrader kanman faktisk ha påskeliljer ute. I morra skal jeg kjøpe meg vår. Og så har jeg tatt inn bjørkekvister til påsken.
blomstre Skrevet 21. mars 2010 #40 Skrevet 21. mars 2010 Snylte i vei! Jeg har vannblemme etter kosting og lurer på om jeg gikk litt vel ammok med lavendelen, de er klippet helt ned... Ja,løp og kjøp litt vår. Det har jeg også gjort. Ferdig fremdrevene løkblomster er fine ting, spesielt når mine løker fremdeles ligger i uteboden... Jeg har tatt med eldste jenta på hageplanlegging. Hun ønsket seg globe-drivhus hvor vi kunne ha regnskog og lemurer! ;-)
Gjest sug lut Skrevet 22. mars 2010 #41 Skrevet 22. mars 2010 Lemurer er jo søtings! Men det blir vel hos deg som her - det nærmeste man kommer er mordersnegler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå