Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #26 Skrevet 16. mars 2010 Det er helt unødvendig, leser at noen kaller det trøst og kos, og man tar ikke fra barna trøst og kos på den hjerterå måten...... Men hallo! Går vel an å gi trøst og kos til barna på andre måter eller? Ingen av mine har brukt smokk, men de har ikke lidd noen nød, jeg kan da trøste barna på andre måter enn å putte en smokk i munnen på de. Jeg liker det engelske ordet for smokk jeg, det burde egentlig hett det på norsk også, for det er jo det det er -pacifier.....
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #27 Skrevet 16. mars 2010 min jente på 4 år har sluttet for veldig lenge siden, tror hun var 2 år da vi tok den bort. Hun var også veldig avhengig av den når hun skulle sove. Gikk 2-3 dager, så spurte hun så og si ikke etter den mer. Hun fikk bruke den i barnehagen så lenge hun sov der.(hadde en smokk som lå i barnehagen) Hun foreslo også selv at kanskje hun kunne ta hjem den hun hadde i barnehagen. De smokkene som var hjemme, de "rotet vi bort"- lot som det var hun selv som hadde rotet de bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå