Miss Honey Skrevet 15. mars 2010 #26 Skrevet 15. mars 2010 En venninne av meg heter Christel fordi mora trodde det ble gutt og hadde bestemt seg for navnet Christer. Året etter kom gutten, og navnet hans ble likevel Christer.. Men må si at Emilie og Emilia er verre.. Høres ganske likt ut og det blir nok mange misforståelser. Hvorfor gjøre det så vanskelig for seg selv?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #27 Skrevet 15. mars 2010 vet av 2 brødre som heter :::: håvard håkon og håkon håvard!!! haha!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #28 Skrevet 15. mars 2010 Vel, jeg gidder ikke diskutere med noen som er så dumme at de tror navnene de velger ikke påvirker barna... En dag vil sønnen din konfrontere deg med det...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #29 Skrevet 15. mars 2010 Mmm, sikkert. Sønnen til venninnen min er åtte år og hater navnet sitt. Han heter Sander
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #30 Skrevet 15. mars 2010 Jeg vet om søsken som heter Sander og Sandra og tvillinger som heter Ole Anders og Ole Martin. Har også hørt om en som heter Ola Ola Ola. Når jeg først er i gang: Aksel Rygg. For og etternavn da, men her bruker vi tydelig kroppen som navnebok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå