Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i vekt og hvilken uke er dere i?


TillaMaria81

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 27 og har nå snart gått opp åtte kilo (8 på kvelden 7 om morningen:)... fra 60 til 68. Er det mye? Hvor mye har dere andre lagt på dere og hvilken uke er dere i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 28 i morgen og har gått opp 13 kg!!!! men så veide jeg bare 43 i utgangspunktet, så det er vel ikke så farlige kilo... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 27 + 2 dager. Har gått opp 7 kg. Gikk ikke opp noe fra uke 1 - 16, så har gått opp 7 kg på 11 uker. Jeg er normalvektig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg er i uke 25 i dag og har gått opp fem kilo. begynte på 50kilo gikk opp 1,5kilo så gikk jeg ned 3,5kilo og nå er jeg fem kilo tyngre enn før jeg ble gravid. (55kilo nå). 12,5kilo skal jo være det man skal gå opp i følge alt som vokser og forandrer seg i løpet av ett svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er 175 cm, har gått opp ca 10 kg og er 26+3 uker på vei :)

Var lenge redd for at jeg hadde gått opp for mye, men innser at dette svinger noe VELDIG, og er også veldig individuelt. Føler meg frisk og pigg så da får vekta bli det den blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nærmer meg uke 29 og beveger meg mot 7 kg opp. Blir spennende å se hva jeg ender opp med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 uker og lagt på meg 9kg..

 

klarte å legge på meg 3 kg på de to siste ukene,

har sikkert noe med at jeg har fått dilla på pistasje-is og er sykmeldt så ligger kun på sofaen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28+5. Veier 4 kilo mindre nå enn før jeg ble gravid. Slet med ekstrem svangerskapskvalme de 4 første mnd. Gikk ned 9 kilo - så har jo egentlig gått opp 5 kilo siden nyttår :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 27 og for en uke siden hadde jeg gått opp 10 kilo. Håper å sitte igjen med 10 kilo ekstra når jeg er ferdig siden jeg er tynn... Men legen sa at det ikke var noen grunn til at man ikke skulle tilbake i normalvekt etter fødsel hvis man ammer, så det er vel for mye å hape på å sitte igjen med 10kilo...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det jo ingen som hadde lagt på seg MYE !! Jeg er nå gravid med nr 4, og i alle de 3 forrige svangerskapene har jeg lagt på meg 30-34 kg !! Har vært mye sykemeldt pga bekkenløsning og derfor ikke kunnet bevege meg slik som jeg har hatt lyst og behov for. Med nr 2 klarte jeg å gå ned 40 kg på det året jeg var hjemme, nå ble jeg gravid når yngstedatteren min var 6 mnd og har ikke gått ned igjen mellom svangerskapene. Har derfor en stor jobb foran meg til høste :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27+5. Har gått opp ca 500 g fra første veiing. Er 173 høy og veier nå 60,5 kg.

Forgje svangerskap hadde jeg gått opp ca 7 kg ved disse tider. Totalt gikk jeg opp 12-13 kg.

Er nok litt situasjonsbetinget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 30 og har gått opp 8 kg til nå. Helt greit sålangt. Det er vel fare for at det blir noen kilo til de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 15 kg og er 30 uker på vei. Vet ikke helt om jeg kommer til å gå opp noe som helst dette svangerskapet da jeg er gastric bypass operert. Veier i dag 72 kg og er 1,64 cm så ingen krise ennå;) Går til ul hver 3 uke for å se at lillegutt i magen har det bra og foreløpig ser alt topp ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 28+5 og gått opp 8 kg. Så da er vel håpet om maks 10 kg ute... Har vel bare meg selv og sjokoladen å takke for det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...