Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #26 Skrevet 15. mars 2010 Hvis barnet trenger utredning, ville jeg snakket med barnevernet hvis jeg var far. Kan ikke skjønne at mor trenerer noe slikt. Hvis barnet har en diagnose, må det vel være til alles beste at barnet får hjelp. Det forsvinner jo ikke om mor nekter å ha øynene åpne. Om far kontakter barnevernet settes ikke dere i dårlig lys mtp. familieforøkelse. Barnevernet er til hjelp, ikke til straff. Hvis far sier at han ønsker at barnet skal få best mulig oppfølging, er jo det bare positivt. At han ikke ønsker hele omsorgen, hvis mor ikke er skikket, synes jeg er rart. Alle vil vel det som er best for barnet sitt? Jeg synes det er flott at du som bonusmor er engasjert, selv om du ikke har noe du skulle sagt. Barn trenger at voksne bryr seg.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #27 Skrevet 15. mars 2010 Jeg er ikke sikker kakledama, men det var slik barnehagen beskrev det da far spurte om de ikke skulle sette i gang snart. Far synes at barnet skal bo hos mor fordi hun ikke har noen andre... Merkelig, ja, men igjen: det er så lite jeg får gjort... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå